Underbart, Jimmy - du gör ett jättebra jobb! Vet du hur det går med lagfotot och spelarsidorna?Jimmy Peterson skrev:Tar någon timme innan de hinner laddas upp, men intervjuer är på väg för alla nattsuddare.
DIFTV - frågor och önskemål
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Säg den glädje som varar
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Vad händer i slutet - känns som att det är nåt som gick fel i redigeringen.

Annars intressant intervju, Claesson verkar skön!
DIF!
- DIF_Soldier
Ja, gillar den sista frågan. Mer personligt och intressant. Man kommer närmre spelarna som supporter.Daniel942 skrev:
Vad händer i slutet - känns som att det är nåt som gick fel i redigeringen.![]()
Mer sånt!
Säg den glädje som varar
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Fel hos Youtube tyvärr. Laddade upp filen igen och nu blev det fel på ett annat ställe. Försöker få upp en ny version i morgon igen.Daniel942 skrev:
Vad händer i slutet - känns som att det är nåt som gick fel i redigeringen.![]()
Tack för intervjun med Claesson! Den gav lite mer än de flesta andra om man säger så. Måste vara ett skönt intervjuobjekt med skämt och en glad personlighet. I för sig är väl alla glada efter derby vinst men ändå.
Sen gjorde det inte så mycket med det där hacket i slutet tyckte jag. Blev en fin avslutning på ett sätt med klacken i bakgrunden och en still bild på Claesson.
Sen gjorde det inte så mycket med det där hacket i slutet tyckte jag. Blev en fin avslutning på ett sätt med klacken i bakgrunden och en still bild på Claesson.
- Daniel942
Varför länkar man till Elitserien Play med de 2 senaste DIFTV-Klippen?
Värdelöst med reklam i 15-20 sekunder innan man kan se ett klipp på runt 2 minuter.
Värdelöst med reklam i 15-20 sekunder innan man kan se ett klipp på runt 2 minuter.
DIF!
Håller med Daniel, grymt trist att klippen inte läggs upp på youtube så man kan kommentera, men framför allt slipper reklamjäveln..
Losing all hope was freedom.
Kör Firefox och lägg till addonen "Adblock Plus", så slipper ni all jobbig reklam överallt på internet. 

Den hindrar ju inte reklam som är i filmklippet, alltså innan intervjuerna börjar.lajjnus skrev:Kör Firefox och lägg till addonen "Adblock Plus", så slipper ni all jobbig reklam överallt på internet.
Hm, för mig är det bara Canal+-reklamen som visas i typ 10 sek, är det mer för er? Skumt att det ens visas, addonen brukar sålla bort det mesta..Kentta skrev:Den hindrar ju inte reklam som är i filmklippet, alltså innan intervjuerna börjar.lajjnus skrev:Kör Firefox och lägg till addonen "Adblock Plus", så slipper ni all jobbig reklam överallt på internet.
- Daniel942
Jag har också bara C+-reklamen. Men det är 10 sekunder för mycket.lajjnus skrev:Hm, för mig är det bara Canal+-reklamen som visas i typ 10 sek, är det mer för er? Skumt att det ens visas, addonen brukar sålla bort det mesta..Kentta skrev:Den hindrar ju inte reklam som är i filmklippet, alltså innan intervjuerna börjar.lajjnus skrev:Kör Firefox och lägg till addonen "Adblock Plus", så slipper ni all jobbig reklam överallt på internet.
DIF!
Sant.Daniel942 skrev:Jag har också bara C+-reklamen. Men det är 10 sekunder för mycket.lajjnus skrev:Hm, för mig är det bara Canal+-reklamen som visas i typ 10 sek, är det mer för er? Skumt att det ens visas, addonen brukar sålla bort det mesta..Kentta skrev:Den hindrar ju inte reklam som är i filmklippet, alltså innan intervjuerna börjar.lajjnus skrev:Kör Firefox och lägg till addonen "Adblock Plus", så slipper ni all jobbig reklam överallt på internet.
På tal om canal + reklamen ("följ Djurgården") så tycker jag den är riktigt bra även fast den är så kort 

Losing all hope was freedom.
Har inget emot reklamen för Canal plus. Tycker den är ganska snygg. Inget som stör i alla fall.