Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Ingen Sörensen, ingen Brodin och Ahlén idag. Tur att vi skickade iväg Heinerö och Runken. Inga nyförvärv, får vi ihop 3 femmor idag?
Det är Karlskrona med 9 raka förluster vi möter, det hade inte spelat nån roll om vi så hade haft fullt lag. Säker förlust.Bengan08 skrev:Ingen Sörensen, ingen Brodin och Ahlén idag. Tur att vi skickade iväg Heinerö och Runken. Inga nyförvärv, får vi ihop 3 femmor idag?
- ALLTID DIF
Ingen Sörensen
Varför ?
Varför ?
Säkert såld till KHL.ALLTID DIF skrev:Ingen Sörensen
Varför ?
Född till sportchef.
Om inte Davidsson spelar idag så vet jag inte alls hur Säcken tänker.
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Som vi har förlorat mot båda gångarna...garanterad poängförlöst idag, dvs inga 3 pinnar! Sören sägs vara skadad...Vikas skrev:Det är Karlskrona med 9 raka förluster vi möter, det hade inte spelat nån roll om vi så hade haft fullt lag. Säker förlust.Bengan08 skrev:Ingen Sörensen, ingen Brodin och Ahlén idag. Tur att vi skickade iväg Heinerö och Runken. Inga nyförvärv, får vi ihop 3 femmor idag?
glöm inte bernhardt ocksåBengan08 skrev:Ingen Sörensen, ingen Brodin och Ahlén idag. Tur att vi skickade iväg Heinerö och Runken. Inga nyförvärv, får vi ihop 3 femmor idag?

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Extremt hatad av varenda spelare som någonsin varit hans lagkamrat typ, av vad jag hört. "Knepig snubbe" minst sagt.pulverapa skrev:Trodde på killen, hade nyss en kanonsäsong i KHL. Hade han legat på typ 25-poängstempo så hade han varit en flopp. Som det blev nu så är det ju inte ens en flopp. Det är värre. Familjeproblem? Uppenbarligen extremt dåligt tränad och oförberedd.android skrev:Kan Jakub Petruzalek vara något? Visst han rosade inte marknaden i Örebro men har ju rätt bra meriter och kan spela RW. Fått gå från Dynamo Moskva också där han gjorde fyra matcher och ett mål. Vet inte varför han fick lämna där. Något skumt är det, men kan ju vara värt att undersöka.
SirDIFalot skrev:Derek Ryans ersättare? Ska komma ihåg att du sa minst 50p!pulverapa skrev:Petruzalek klar för Örebro. Herregud vilken värvning. Kommer göra minst 50p.
Expert.
Efter dagens match, SOS VÄRVA NU! Vad väntar vi på?
Sörensen och Brodin är ju snart tillbaka. Så akut är det inte.Bengan08 skrev:Efter dagens match, SOS VÄRVA NU! Vad väntar vi på?
Nej och vad ska vi värva till? Ett slutspel där vi ändå inte har något att hämta?mb81 skrev:Sörensen och Brodin är ju snart tillbaka. Så akut är det inte.Bengan08 skrev:Efter dagens match, SOS VÄRVA NU! Vad väntar vi på?
Avgå Jocke.
Klart vi kan ha nåt att hämta. Men tror inte det är värt att värva nu. Alla bra spelare så här års brukar kosta mer än de smakar. Klarar vi komma topp 6 borde vi ha chans på semi iaf.B.I.B.A skrev:Nej och vad ska vi värva till? Ett slutspel där vi ändå inte har något att hämta?mb81 skrev:Sörensen och Brodin är ju snart tillbaka. Så akut är det inte.Bengan08 skrev:Efter dagens match, SOS VÄRVA NU! Vad väntar vi på?
Vi kommer ALDRIG klara topp sex denna sesse.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är inte omöjligt. Själv har jag ju tippat sexa eller sjua inför säsongen och jag är faktiskt ganska säker på att vi kommer tappa sjätteplatsen på sämre målskillnad eller något så åker vi ut i åttondelsfinalen. Men jag hoppas fortfarande på en sjätteplats och det är fullt möjligt.gaspo skrev:Vi kommer ALDRIG klara topp sex denna sesse.
Avskaffa tre mot tre.
Klart du kan få rätt men vi är en pinne från topp-6 och fyra från tredjeplatsen så varför skulle vi inte kunna göra det?gaspo skrev:Vi kommer ALDRIG klara topp sex denna sesse.