Skadetråden
Skadetråden
Hur e status på Klasen egentligen,han e ju helt osynlig.
Skadetråden
Han var ju borta ett gäng matcher. Det tar ju tid att komma in i tempot igen. Tycker han gjorde en godkänd insats senast.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Skadetråden
Öhgren knäskadad och borta en längre tid. Norman har gjort en av två ögonoperationer. Alm är borta en längre tid.
Lovely!
Lovely!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Verkar ju inte vara särskilt lång frånvaro efter operationerna dock. Snackade ju något om han kanske kunde spela bortåt helgen innan han opererar nästa öga.Jim Morrison skrev: ↑2023-01-24 16:33:28 Öhgren knäskadad och borta en längre tid. Norman har gjort en av två ögonoperationer. Alm är borta en längre tid.
Lovely!
Öhgrens skada suger. Bästa junioren överlägset enligt mig.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Jag ska göra samma typ av Operation ( starr )Manijock skrev: ↑2023-01-24 19:17:30Verkar ju inte vara särskilt lång frånvaro efter operationerna dock. Snackade ju något om han kanske kunde spela bortåt helgen innan han opererar nästa öga.Jim Morrison skrev: ↑2023-01-24 16:33:28 Öhgren knäskadad och borta en längre tid. Norman har gjort en av två ögonoperationer. Alm är borta en längre tid.
Lovely!
Kusinen var spelklar här i farmarlaget 3 dagen efter Operation
Dag 1
grus i ögonen ser skit illa orkar inte konsentrera sej eller fixera blicken
Dag 2 öhoppings om livet med en enorm kläda i ögat men för övrigt OK
Dag 3 Oj syn tillbaka på ett sätt som man inte varit med sen starr startade. Dessutom slippa huvudvärk ock kunna kunna konsentrera sej som blir ett tydligt töcken på starr
4. Ser fram emot en helt ny Norman
( efter 2a operation)
The DIF ONE
Skadetråden
Låter ju förträffligt. Kriga Norman! Tänk om man kan skylla en del av hans hittils halvknackiga offensiv på detta också? Låter ju förmildrande om inte annat.GULD skrev: ↑2023-01-24 21:04:10Jag ska göra samma typ av Operation ( starr )Manijock skrev: ↑2023-01-24 19:17:30Verkar ju inte vara särskilt lång frånvaro efter operationerna dock. Snackade ju något om han kanske kunde spela bortåt helgen innan han opererar nästa öga.Jim Morrison skrev: ↑2023-01-24 16:33:28 Öhgren knäskadad och borta en längre tid. Norman har gjort en av två ögonoperationer. Alm är borta en längre tid.
Lovely!
Kusinen var spelklar här i farmarlaget 3 dagen efter Operation
Dag 1
grus i ögonen ser skit illa orkar inte konsentrera sej eller fixera blicken
Dag 2 öhoppings om livet med en enorm kläda i ögat men för övrigt OK
Dag 3 Oj syn tillbaka på ett sätt som man inte varit med sen starr startade. Dessutom slippa huvudvärk ock kunna kunna konsentrera sej som blir ett tydligt töcken på starr
4. Ser fram emot en helt ny Norman
( efter 2a operation)
-
Skadetråden
https://hockeynews.se/articles/27385/
"För första gången i sin karriär har Ludvig Rensfeldt, 30, behövt tackla skador."
Två säsonger i Djurgården gör sitt.
"För första gången i sin karriär har Ludvig Rensfeldt, 30, behövt tackla skador."
Skadetråden
Säger ju inte så mycket. Skade risken ökar ju med åldern så det är inte så konstigt att han inte har varit skadad innan.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-25 12:21:24 https://hockeynews.se/articles/27385/
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Skadetråden
Folk snackar om nya tränare, sportchefer etc men enligt mig behöver vi dessutom se över fysträningen.
Det är inte normalt att ha så mycket skador på så många spelare så många år i rad. Jag köper inte att det är "otur".
Det är inte normalt att ha så mycket skador på så många spelare så många år i rad. Jag köper inte att det är "otur".
Skadetråden
Ja jävla skitÖlvestad som tränat sönder Normans ögon!
Skadetråden
Uttänjt ledband på Öhgren. Borta ca 4 veckor.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Ölvestad, Tobias Pehrsson mm måste bort om vi ska bli en hälsosam förening på sikt
Skadetråden
Öhgrens uttänjda ledband går att härleda tillbaka till de antika grekerna. Hade dom bara dom ättit fredags taco och myyyyyst framför Talang kl 20:00 på Tv4 med handen djupt i en OLW chipspåse så hade det här aldrig hänt! Fyyy fan för dom. AVGÅ ALLA!Donkels-3.0 skrev: ↑2023-01-26 15:18:27 Ölvestad, Tobias Pehrsson mm måste bort om vi ska bli en hälsosam förening på sikt

-
Skadetråden
Klasen av igen altså.
Spelar säkert med halvt läkta ljumskar.
Spelar säkert med halvt läkta ljumskar.