SkönaDjurgårn skrev:Kricke skrev:SkönaDjurgårn skrev:Luuuugn nu allihop. Man kan inte tvinga på spelare kontrakt. Det förs såklart en himla massa förhandlingar just nu och vi får helt enkelt lita på Challe. Ser bra ut hittills ju! Hav tålamod.
Gör det???
Dags för dig att boka tid hos en optiker!
Dags för dig att spendera lite tid med idrotten hockey...
Vi hade väl en tom trupp alldeles nyss? Med tanke på de spelare vi fått in, de vi gjort oss av med, de rykten som cirkulerar om Linkan mfl, och att det säkert pågår en hel del i kulisserna så har jag ganska bra vibbar ändå.
Ta dig du en reality check (aka vi spelar nu i allsvenskan och är utfattiga) och ett chillpill så blir det nog bra.
Den reality checken har jag redan tagit och kommit fram till:
Almtuna 16 spelare kontrakterade
BIK Karlskoga 18 spelare kontrakterade
Borås 2 spelare kontrakterade
Djurgården
8 spelare kontrakterade
Karlskrona 14 spelare kontrakterade
Leksand 22 spelare kontrakterade
Malmö 16 spelare kontrakterade
Mora 21 spelare kontrakterade
Oskarshamn 14 spelare kontrakterade
Södertälje 17 spelare kontrakterade
Tingsryd 21 spelare kontrakterade
Troja 22 spelare kontrakterade
Västerås 19 spelare kontrakterade
Örebro 18 spelare kontrakterade.
Jag tycker det talar sitt tydliga språk att det bara är konkursmässiga Borås som har färre kontrakterade spelare än oss. Till och med Malmö som har kontraktsstopp till slutet av juli har fler under kontrakt än oss.
Och det är ständigt positiva MYSPUTTAR som du som tycker allt är så fantastiskt och underbart och som aldrig någonsin ställer krav som har varit med och kört vår förening i fördärvet. Hade ni bara slutat tyckt att allt varit så fantastiskt och underbart med precis allting och kunnat lära er STÄLLA KRAV hade vi inte ramlat ur. Tyvärr finns det allt för många som du i och kring vår förening. Du och ni andra positiva mysputtar kan väl dra till Sålna eller något - där är ju allt så fantastiskt nuförtiden...