Sen fina kontakter via Näslund och Foppa. Det är nog rätt attraktivt för spelare som vill ta steget till NHL (vem vill inte det) att glida in i Modo.Caveman skrev:Ulf Samuelsson är ny tränare i MoDo, det gör nog att en hel del spelare är sugna på att gå till MoDo...Billx skrev:Som sagt... konkurrensen om Oscar kommer bli hård, väldigt hård.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2982100.ab
Skulle ju vara en redig käftsmäll om Modo knep både Klasen och Möller.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror inte det blir problem om bägge vill kommaBillx skrev:fortfarande så är det bara EN forward som ska in...DIF SJÖSTADEN skrev:Tror DIF ligger mkt bättre till med Möller än Klasen,bara en känsla...Billx skrev:Som sagt... konkurrensen om Oscar kommer bli hård, väldigt hård.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2982100.ab
Skulle ju vara en redig käftsmäll om Modo knep både Klasen och Möller.
Men tänk...DT,Klasen och Möller fantastiskt
Finns det ingen som är kritisk till Klasen, alla här verkar vilja ha honom till varje pris. Jag har en känsla av att han tänker på jaget före laget. Eller iaf är han för dum för att fatta att man inte lyfter fram sig som han gör här http://www.youtube.com/watch?v=ZouLzAjx ... re=related
-
Allvarligt talat: Ingår alltså Lassen i nästa säsongs trupp?
Avgå DJ Yes!
Linus Klasen kan hålla i pucken lite för länge ibland, men han är så som jag uppfattat det en riktigt uppskattad spelare av sina lagkamrater.NWJW skrev:Finns det ingen som är kritisk till Klasen, alla här verkar vilja ha honom till varje pris. Jag har en känsla av att han tänker på jaget före laget. Eller iaf är han för dum för att fatta att man inte lyfter fram sig som han gör här http://www.youtube.com/watch?v=ZouLzAjx ... re=related
Att han säger som han gör är pga hans enorma självförtroende, och sådana spelare behövs också. Spelare som typ Zednik är sånt som man ska akta sig för, dom anser sig själva vara större än laget, och arbetar därför inte.
Ja, DIF vet inte vad det innebär att göra förändringar till det bra.Mindrocker skrev:Allvarligt talat: Ingår alltså Lassen i nästa säsongs trupp?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Allvarligt talat: Ja.Mindrocker skrev:Allvarligt talat: Ingår alltså Lassen i nästa säsongs trupp?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Hur gick det egentligen till när de signade honom? Är han en så kallad video-dansk?
Avgå DJ Yes!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kändes faktiskt uppgjort. Även om det inte var det är det bra med kaxigheten. Jag minns när vi blev utspelade av Frölunda i slutspelet 04/05 och reportern frågade Nisse Ekman vad som behövde förändras för att det skulle vända, varpå Nisse svarade "Låta mig spela mer!"NWJW skrev:Finns det ingen som är kritisk till Klasen, alla här verkar vilja ha honom till varje pris. Jag har en känsla av att han tänker på jaget före laget. Eller iaf är han för dum för att fatta att man inte lyfter fram sig som han gör här http://www.youtube.com/watch?v=ZouLzAjx ... re=related
Säg den glädje som varar
Han är dansk. det räcker så....Mindrocker skrev:Hur gick det egentligen till när de signade honom? Är han en så kallad video-dansk?
- SirDIFalot
Han gjorde ju ett förbannat bra VM. Så värvningen när den skedde var inte så konstig. Dessvärre visade det sig vara en tabbe. Framför allt man skrev två år istället för ett.
Expert.
Men hade han gjort dundersuccé så hade det varit en tabbe att bara skriva kontrakt över ett år. Tyvärr kan man aldrig veta innan.SirDIFalot skrev:Han gjorde ju ett förbannat bra VM. Så värvningen när den skedde var inte så konstig. Dessvärre visade det sig vara en tabbe. Framför allt man skrev två år istället för ett.
Avgå Jocke.
-
Nä just det, jag glömde bort kontraktspolicyn. 1 + 1 utan möjlighet för Djurgården att bryta ...
Avgå DJ Yes!
- reservjesus
Hans första match i DIF dressen gjorde han ju bra, då satt iaf jag och var nöjd, sen vare som att se en helt annan spelare.
clowns to the left of me, jokers to the right
- SirDIFalot
Skärp dig. Hänt med en spelare. En gång.Mindrocker skrev:Nä just det, jag glömde bort kontraktspolicyn. 1 + 1 utan möjlighet för Djurgården att bryta ...
Expert.