Micke Johansson ?SirDIFalot skrev:Vill nog ha för mycket makt inte vara en assisterande tränare bakom en mycket mindre rutinerad Zabel.BaronVonDif skrev:Mats Waltin?
Men jag skulle gissa på att det är någon Challe känner sedan gammalt.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Nä, Challe sa ju att det skulle in någon som kan förstärka backsidan. De har aldrig varit Mickes område.warrant skrev:Micke Johansson ?SirDIFalot skrev:Vill nog ha för mycket makt inte vara en assisterande tränare bakom en mycket mindre rutinerad Zabel.BaronVonDif skrev:Mats Waltin?
Expert.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Ingen som styr upp defensiven direkt. Sir DIF har nog rätt angående Waltin men han hade varit ett bra alternativ. Hans rutin i kombination med Zabel.warrant skrev:Micke Johansson ?SirDIFalot skrev:Vill nog ha för mycket makt inte vara en assisterande tränare bakom en mycket mindre rutinerad Zabel.BaronVonDif skrev:Mats Waltin?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Ha hajohan_80 skrev:Innan Rocky hinner... John torterella?

Vi kan väl byta en ex-brynäsare mot en annan jag tänker på: Tommy Sjödin
ja varför inte vad gör han nu förtiden?Rocky3000 skrev:Ha hajohan_80 skrev:Innan Rocky hinner... John torterella?![]()
Vi kan väl byta en ex-brynäsare mot en annan jag tänker på: Tommy Sjödin
IN ME HÅRDE HARDY NILSSON VET JA 

Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
- Jim Morrison
Vore ju rätt häftigt. Dock oerfaren. Bra skägg. Bra musiksmak.Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Spännande (om det stämmer). Hade hellre sett han i backuppställningen, men i båset går också bra.Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
- Datsyuk_13
Stämmer detta så skulle ingen bli gladare än jag. Låter faktiskt som en oerhört intressant lösning. Visserligen oerfaren som tränare, men att legendaren Björn Nord kan ett och annat om spelet ishockey kan ju INGEN ifrågasätta...Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Ja det lär ju inte komma in någon med jätte erfarenhet, blir fel å ha typ säcken eller liknande bakom Zabel.
Hehe var lite mer önsketänkande än något hett rykte. Tycker däremot att han vore intressant!Staten skrev:Spännande (om det stämmer). Hade hellre sett han i backuppställningen, men i båset går också bra.Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
örebroarn.... TYST
Jim Morrison skrev:Vore ju rätt häftigt. Dock oerfaren. Bra skägg. Bra musiksmak.Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
In med #28 i båset nu! En underbar lösning!
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Bäcklin säger alltså "en annan stockholmsklubb" om sin föredetta arbetsgivare.
Pajas. Eller vad säger du pulverapa?
Pajas. Eller vad säger du pulverapa?
DIF!