MarcusDaze skrev:
Jag tror att Kousa kommer att försvinna om Högström är klar. Även fast jag gärna hade sett dessa 7 herrar i uppställningen:
Varakas - Hultström
Högström - Johansson
Urbom - Kousa
Bernhardt/AOM
Det kommer ju givetvis inte att hända dock.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blev ett stort syftningsfel i mitt inlägg. Är rätt övertygad om att Kousa ryker, det var jag redan innan Högström-ryktena började flöda in. Men Jeff är nog här för att stanna.
Angående Kabanov så tror jag inte vi ser honom i våran klubb någonsin. Har absolut inget förtroende för den sidan som kom med ryktet från första början heller för den delen. Han kommer garanterat inte ansluta den här säsongen och tror inte våra sportchefer är så intresserade av han för nästkommande säsonger. (Med tanke på att vi vill ha Stockholmskillar, om inte möjligt så iallafall Svenska spelare)
Calof-ryktena kommer från Sannys blogg samt 'Luddelie' ett par sidor bak i den här tråden. Möjligtvis så att det skulle funka ekonomiskt om vi släpper Kousa och Jeff. Troligt? Nej.Luddelie skrev:Bud Holloway är klar för Skellefteå. Djurgården kommer värvar Skellefteås Andrew Calof
Det måste finnas en plan att få bort Kousa. Inget annat känns vettigt. Bänkningarna kan inte enbart handla om hans spel på isen vid det här laget.
MrMadhawk rapporterar att Brynäs tydligen är med i racet om Holloway.
"Agenten Martin Nilsson har sagt att allt är på plats inom två dygn. Så rimligtvis vet vi absolut senast fredagsmorgon."
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... -holloway/