Ni ska inte lyssna på dom gubbarna.SirDIFalot skrev:Enligt mrmadhawk också är det Marcus Ljungh.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, dom har ju verkligen aldrig haft rätt...coolacrille skrev:Ni ska inte lyssna på dom gubbarna.SirDIFalot skrev:Enligt mrmadhawk också är det Marcus Ljungh.
Expert.
David Lidström Karlskoga
Välkommen!
Välkommen!
Senast redigerad av floor15 den 2012-04-25 14:58:45, redigerad totalt 1 gånger.
- Sudden
Nä... fan vad man hoppades på Linkan...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
-
Tror jag glömde en sån här:SirDIFalot skrev:Ja, dom har ju verkligen aldrig haft rätt...coolacrille skrev:Ni ska inte lyssna på dom gubbarna.SirDIFalot skrev:Enligt mrmadhawk också är det Marcus Ljungh.

Tror Lidström är en riktigt stabil värvning faktiskt. Han är ju verkligen på väg uppåt.
Senast redigerad av coolacrille den 2012-04-25 15:02:47, redigerad totalt 1 gånger.
- Christopher J
Tror ni det kommer något mer idag?
- Daniel942
Varför satt jag och tänkte Linkan för? 

DIF!
Jag tror inte att det gör det. Skulle i så fall varit mer troligt att det kom ut något kring lunch och sen nu. Men absolut bara ren spekulation.Christopher J skrev:Tror ni det kommer något mer idag?
Ur spår bönder!
- Nummer19
Du var inte ensam om den tanken...Daniel942 skrev:Varför satt jag och tänkte Linkan för?

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Nää, tänkte Linkan eller Tellan.Nummer19 skrev:Du var inte ensam om den tanken...Daniel942 skrev:Varför satt jag och tänkte Linkan för?
Känndes som dem ville att alla skulle se och att det var nått STORT!
Kan de vara så att de börjat försöka (på något mikroskopiskt litet sätt) vara mer öppna med tanke på att de informerade om att det snart dyker upp något? Eller har jag totalmissat att de sagt så om de andra bara?
Ur spår bönder!
Synd att det inte var en annan Lidström från västerås.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
Det gör jag alltid...Daniel942 skrev:Varför satt jag och tänkte Linkan för?

Sämsta jag hört.Bjurre skrev:Synd att det inte var en annan Lidström från västerås.
Väldigt intressant värvning i David Lidström. Fantastisk intressant spelare som kan utvecklas sig helt klart i DIF. Men är väldigt stabil och har bra rutin från Allsvenskan. Helt klart en godkänd värvning. Bra DIF!
Va bra då vet jag det.Felan skrev:Sämsta jag hört.Bjurre skrev:Synd att det inte var en annan Lidström från västerås.
Väldigt intressant värvning i David Lidström. Fantastisk intressant spelare som kan utvecklas sig helt klart i DIF. Men är väldigt stabil och har bra rutin från Allsvenskan. Helt klart en godkänd värvning. Bra DIF!
Jag skulle byta bort både David och Kim för Red Wings #5.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.