Haha, gör jag det så ringer jag upp honom personligen och gratulerar till det nya kontraktet.tomten skrev:Vore lite kul om du vann 125 miljoner på lottoEdin skrev:500 spänn åker in redan ikväll, och hädanefter så kommer eventuella spelvinster att gå in oavkortat på Otto-kontot.
Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skickade direktlänken till nyheten på startsidan, där står allt relevant så tyckte det funkade bra.lefflan skrev:Stentuff skrev:Försöker få upp länken på ökända Existenz.se (varning: möjligtvis starkt innehåll för besökare) för att sprida länken ytterligare. Redan slängt upp den på facebook och länkat till polarna.
Håll Otto kvar i DIF!
Vad är det för länk man ska skicka runt?
Finns det ingen som är bra på att skapa virus? så det poppar upp överallt hela tiden?haha nee skoja

Jerka 500:-
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Vad har det för betydelse om man blir misshandlad om DIFhockey går i konkurs? Vi slåss för vår överlevnad, det är inte rätt tid för att strejka.John Terry skrev:Slutar sura? Du har helt missat målet. Det JK försöker få till är att alla kan gå och kolla på Hockey utan att riskera övergrepp. Människors säkerhet är hur man än vrider och vänder på det viktigare än ett direkt återtåg till ES. Så tycker iaf jag.DIF_Soldier skrev:JK framstår mer och mer som ett gäng deghögar. Dags att avskaffa skiten om de inte slutar sura.
400 SEK överförda!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det finns en tid för att strejka, men den är inte nu. JK måste lägga alla oegentligheter med DIF åt sidan för tillfället. Man kan för all del återuppta den när Otto är i hamn, men nu måste de prioritera rätt.John Terry skrev:Slutar sura? Du har helt missat målet. Det JK försöker få till är att alla kan gå och kolla på Hockey utan att riskera övergrepp. Människors säkerhet är hur man än vrider och vänder på det viktigare än ett direkt återtåg till ES. Så tycker iaf jag.DIF_Soldier skrev:JK framstår mer och mer som ett gäng deghögar. Dags att avskaffa skiten om de inte slutar sura.
Säg den glädje som varar
- Andy
- Säsongskort: Ja
Det är dags att alla inser hur allvarligt läget är - vi slåss nu för vår överlevnad. Vår klubb kan gå samma väg som hammarbajen om vi inte tar tag i detta. Hur kan någon stå vid sidan av och se på medans klubben med världens vackraste sköld går under?
Det är inte läge att fokusera på fel saker.
Nu kan inget annat än att gälla att alla sanna suportrar bidrar efter bästa förmåga. Det är vi alla tillsammans som skall fixa detta. Spelare, ledarare, suportrar, sponsorer, styrelse - kort sagt alla som är en del av föreningen är viktiga.
Det är dags att leverera och visa att fraserna nedan är mer än tomma ord:
Alltid - oavsett
För evigt trogen
Djurgårdsfamiljen
Jag bilr tårögd av alla insatser - stora som små - så många sanna suportrar nu gör. Jag är glad och stolt över att vara en del av något så stort och vackert som djurgården är - tack bröder och systrar för allt ni gör!
Det är inte läge att fokusera på fel saker.
Nu kan inget annat än att gälla att alla sanna suportrar bidrar efter bästa förmåga. Det är vi alla tillsammans som skall fixa detta. Spelare, ledarare, suportrar, sponsorer, styrelse - kort sagt alla som är en del av föreningen är viktiga.
Det är dags att leverera och visa att fraserna nedan är mer än tomma ord:
Alltid - oavsett
För evigt trogen
Djurgårdsfamiljen
Jag bilr tårögd av alla insatser - stora som små - så många sanna suportrar nu gör. Jag är glad och stolt över att vara en del av något så stort och vackert som djurgården är - tack bröder och systrar för allt ni gör!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- Andy
Maila och gör dem uppmärksammade på insamlingen. Maila alla andra före detta Djurgårdare i NHL (inklusive pensionärer som Sundin, Söderström etcetera) när du ändå håller på.Morwin skrev:Är det inte nu Douglas Murray och Kronvall ska lägga in en summa?
Är det någon som har mailadresser till fd spelare så tycker jag att ni omgående skall dra i väg ett mail.
- Kid Notorious
500:- Ottosson, det får du av mej. Jag hoppas att du kan se fansens insamling för vad den är. Du är DIF.
Konstig och dum tanke jag fick men rätt smart på ett vis (kort tänkt)
Tänk om det skulle va så att Djurgården gjorde såhär att dom sa att dom inte har råd vilket dom inte har. Men att dom tog in andra och visste ganska säkert att vi skulle starta en insamling. Med tanke på allt som alla fans gör idag. För det är ju inte direkt så att dom ber oss om pengar.. Nee dom tar en stor nyckelspelare och lockar oss fans med att ta intiativet själva. På det viset ligger man en stor spelare pluss.
Chansartat jag vet.. Men jag hade nog kört på en sån (god) luring om jag var arbetsgivare inom hockey
Tänk om det skulle va så att Djurgården gjorde såhär att dom sa att dom inte har råd vilket dom inte har. Men att dom tog in andra och visste ganska säkert att vi skulle starta en insamling. Med tanke på allt som alla fans gör idag. För det är ju inte direkt så att dom ber oss om pengar.. Nee dom tar en stor nyckelspelare och lockar oss fans med att ta intiativet själva. På det viset ligger man en stor spelare pluss.
Chansartat jag vet.. Men jag hade nog kört på en sån (god) luring om jag var arbetsgivare inom hockey

250:- insatt, till att börja med.
- Andy
Även om det var så - så är det vi gör otroligt viktigt. Oavsett varför det blivit som det blivit så är det "vår" insamling som gör truppen starkare.lefflan skrev:Konstig och dum tanke jag fick men rätt smart på ett vis (kort tänkt)
Desutom är det här precis vad föreningen behöver - positivt, konstruktivt engagemang från oss suportrar som leder framåt.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
500 överfört!
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Satt in 2000kr tidigare 

"Det är bättre att skjuta löst på mål än hårt utanför. "