Bytt anteckningsplock och petat i sin andra näsborre istället. Allt för att visa grabbarna att nu är det allvar!Magnutz skrev:Lulee gör 2-0 och ajk tar omedelbart time-out. Vad hade Hardy gjort?
Elitserien 2011/2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Elitserien 2011/2012
100% DJURGÅRDSJ***L
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
0p till ajk.
kaffe bk leder just nu med 1-0 mot cluben.
kaffe bk leder just nu med 1-0 mot cluben.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
fbk i spel 5-3 och i ledning 1-0. Förfan håll ihop nu. ca 40 kvar. 
2-0 till karlstad i 2an
2-1... för fan..

2-0 till karlstad i 2an
2-1... för fan..
- Mattias_87
Varför en glad min?Mattias_87 skrev:2-2
- Mattias_87
Jag tror faktiskt att LHC kommer ånga på och ta en säker slutspelsplats. FBK tror jag däremot är slut och jag hoppas dom får kvala med Timrå istället, annars blir det nog oss. Tror en LHC vinst är bättre för oss i slutändan.Kentta skrev:Varför en glad min?Mattias_87 skrev:2-2
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Jippi!!!Mattias_87 skrev:2-2
En lhc-poäng till så är DIF på kvalplats...
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-01-21 20:50:37, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi vill ha fbk-vinst. Cluben ska vara bakom oss.
- Mattias_87
Men om 15 omgångar så är jag rädd för att vi kommer att önska att LHC vann.Magnutz skrev:Vi vill ha fbk-vinst. Cluben ska vara bakom oss.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Modo, Lhc & Fbk känns så otroligt mycket skickligare än DIF, aik & växjö.Mattias_87 skrev:Jag tror faktiskt att LHC kommer ånga på och ta en säker slutspelsplats. FBK tror jag däremot är slut och jag hoppas dom får kvala med Timrå istället, annars blir det nog oss. Tror en LHC vinst är bättre för oss i slutändan.Kentta skrev:Varför en glad min?Mattias_87 skrev:2-2
Vi lär få slåss för livet mot de sistnämnda för att undvika Kval-Mys
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jo.. Det är så mycket rappare och mer uppfinningsrikt när de spelar. Jag blir så jävla avundsjuk..Lee Harvey Oswald skrev:Modo, Lhc & Fbk känns så otroligt mycket skickligare än DIF, aik & växjö.Mattias_87 skrev:Jag tror faktiskt att LHC kommer ånga på och ta en säker slutspelsplats. FBK tror jag däremot är slut och jag hoppas dom får kvala med Timrå istället, annars blir det nog oss. Tror en LHC vinst är bättre för oss i slutändan.Kentta skrev:Varför en glad min?Mattias_87 skrev:2-2
Vi lär få slåss för livet mot de sistnämnda för att undvika Kval-Mys
fbk är duktigt bajsnödiga nu.
Edit: De panorerade just över ett knippe überbönder. Blev lite rädd. Såg banjo.
Edit 2: Norrena har en sån där kväll då.. sjuk plock på Wallins kanon.
Jaha DIF på kval plats nu
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Såja DIF på kvalplats. visst tabellen är äckligt jämn. både lhc å modo har två matcher mer spelade. Men med detta spel kan man inte begära två raka vinster. Men hade varit jävligt bra för DIF.
There is no I in TEAM!!!!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns nog som LHC har potential att ligga högre upp än FBK just nu så att de plockar 2 pinnar är kanske, så här i efterhand, inte heeelt fel... Tror FBK är minst, faktiskt än värre, rädda för matchen på tisdag än vad vi / våra spelare är.
Men att framförallt Modo / LHC & just FBK har potential att ligga före DIF när det hela skall summeras är väl ganska uppenbart. Tror fortfarande det är Växjö vi primärt skall sikta på att ha bakom oss, eventuellt Solna som är på ett ungefär lika ojämna som vi är (dock inte lika djupa dalar).
Ruskigt viktigt att Aik kammade noll i Luleå i varje fall, kan vi hoppas på att Timrå har åtminstone en liten, liten chans att plocka poäng på tisdag hemma mot just Solna? Kämpa Linkan!
Men att framförallt Modo / LHC & just FBK har potential att ligga före DIF när det hela skall summeras är väl ganska uppenbart. Tror fortfarande det är Växjö vi primärt skall sikta på att ha bakom oss, eventuellt Solna som är på ett ungefär lika ojämna som vi är (dock inte lika djupa dalar).
Ruskigt viktigt att Aik kammade noll i Luleå i varje fall, kan vi hoppas på att Timrå har åtminstone en liten, liten chans att plocka poäng på tisdag hemma mot just Solna? Kämpa Linkan!