F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
Efter en sanslöst dålig förstaperiod känss det fan helt overkligt att sitta här helt skakig och njuta av segerns triumf! Lätt ett av de skönaste och viktigaste målen någonsin. Håller med om att Krüger är vår bästa spelare tillsammans med Wesslau men vill även ge en eloge till Jacob som får sjukt mycket stryk idag MEN DEN GRABBEN ÄR TUFF! <3
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Haha, grannarna ringde på när DIF gjorde segermålet för att jag vrålade så jävla mycket!
SKÅL!
SKÅL!
DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ödmjuk(?), drygare jävla tränare finns inte. Står där och småler och talar aldrig varmt om motståndarna. Det där rödansiktet har av någon konstig anledning alltid fått jobba med toppspelare. Skulle vilja se honom träna ett tippat mellanlag någon gång.MangeZZ skrev:Han är inte så jäkla ödmjuk som han låter Janne "Korp" Karlsson. Farsan var klasskamrat med honom och spelade med honom så han vet;)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hej Bönder!

Nu hoppas jag på vinst imorgon, så att jag får se kära djurgår´n ta SM-guldet på hemmaplan!!

Nu hoppas jag på vinst imorgon, så att jag får se kära djurgår´n ta SM-guldet på hemmaplan!!
Senast redigerad av Blå ängel den 2010-04-21 22:12:09, redigerad totalt 1 gånger.
FY FAN vilken skön vinst... Helt jävla otroligt.
AVGÖRANDE PÅ HOVET? (long-shot, men ändå!)
(den tröjan var f.ö. söt!)
AVGÖRANDE PÅ HOVET? (long-shot, men ändå!)
Måste ju vinna imorgon för att ta SM-guld på hemmaplan. ;oBlå ängel skrev:Hej Bönder!
Nu hoppas jag nästan på förlust imorgon, så att jag får se kära djurgår´n ta SM-guldet på hemmaplan!!
(den tröjan var f.ö. söt!)
Senast redigerad av Janzoo den 2010-04-21 22:10:27, redigerad totalt 1 gånger.
- Remy Lebeau
Så jävla underbart att tysta dom där inavel-bönderna vars fruar även är deras systrar. Speciellt när vi spelar så dåligt under hela matchen.
Någon annan än jag som lade märke till den dåliga isen? Honken ramlade två gånger efter varandra, även Kyle. Hände för ofta för att det skulle vara skridskorna.
Någon annan än jag som lade märke till den dåliga isen? Honken ramlade två gånger efter varandra, även Kyle. Hände för ofta för att det skulle vara skridskorna.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Så jävla najs!
Men va fan. Kanal 5 kommentatorerna, främst Thomas Johansson, får ju ta och kamma sig. Försöka leta och hitta fel vid Djurgårdens mål. Jag lovar att man kan vid varenda jävla mål hitta någon "domartabbe" nånstans.
Men va fan. Kanal 5 kommentatorerna, främst Thomas Johansson, får ju ta och kamma sig. Försöka leta och hitta fel vid Djurgårdens mål. Jag lovar att man kan vid varenda jävla mål hitta någon "domartabbe" nånstans.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Vi måste vinna imorgon för att kunna ta guldet på lördag.Blå ängel skrev:Hej Bönder!
Nu hoppas jag nästan på förlust imorgon, så att jag får se kära djurgår´n ta SM-guldet på hemmaplan!!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Jim Morrison
Va? Vinner vi imorgon så har vi chans att ta guld på hemmaplan, inte annars.Blå ängel skrev:Hej Bönder!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lakrisal
var yrar du om? DIF måste vinna imorgon och sedan på hovet för att ta hem guldetBlå ängel skrev:Hej Bönder!
Om vi ska avgöra hemma måste vi vinna imorgon.Blå ängel skrev:Hej Bönder!
EDIT: Såg att jag inte var ensam om att uppfatta det

Senast redigerad av easer90 den 2010-04-21 22:11:14, redigerad totalt 1 gånger.
- -daniel-
Kan inte smälta det här, helt omöjligt. Känns helt jävla underbart pissigt skönt att få vråla i 2000000000db...
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG. Gamla fina Djurgår'n vann!
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG. Gamla fina Djurgår'n vann!
-
Bästa blogginlägget någonsin!"Hellre bonde än apa"
"Hellre bonde än apa" sjunger HV-klacken men som djurgårdare känner jag att det är bättre att ha motorik och retorik än lika många fingrar som en skev högaffel. Apa är grejen!
Thomas Alexanderson, 2010-04-21 20:51:22.

”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Remy Lebeau skrev:Så jävla underbart att tysta dom där inavel-bönderna vars fruar även är deras systrar. Speciellt när vi spelar så dåligt under hela matchen.
Mm tänkte också på hur dålig isen var pucken hoppade ju som fan och folk ramlade till höger och vänster
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH EN SÅDAN HÄÄÄÄÄRLIG DAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!
GAMLA FINA DJURGÅR´N VANN!!!!
GAMLA FINA DJURGÅR´N VANN!!!!
Alltid Oavsett.