DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av Kentta »

Salas skrev:
AMMC skrev:Då tycker jag att vi låter det vara så, grym lösning för alla inblandade!
Så länge som han har fyra profilbilder där han är klädd i solnas matchtröja så är han ingen Djurgårdare för mig oavsett vad han än säger. Hade han haft någon heder i kroppen så hade han raderat dom bilderna den första sekunden efter att han lämnade deras juniorlag för vårt.
Men chilla lite. Det är bara att acceptera att vissa spelare aldrig kommer bli så stora järnkaminer som vi supportrar är. Mika verkar bara hålla på ett lag fullt ut, och det är Pittsburgh, och det får han göra hur mycket han vill.
Användarvisningsbild
Salas
Säsongskort: Ja

Inlägg av Salas »

Kentta skrev:Men chilla lite. Det är bara att acceptera att vissa spelare aldrig kommer bli så stora järnkaminer som vi supportrar är. Mika verkar bara hålla på ett lag fullt ut, och det är Pittsburgh, och det får han göra hur mycket han vill.
Ja, men om så är fallet så ska han inte heller smöra för oss fans och spela Djurgårdare. Antingen står han för det han säger eller så håller han tyst om vilka lag han har sympatier för, så enkelt är det.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Salas skrev:
Kentta skrev:Men chilla lite. Det är bara att acceptera att vissa spelare aldrig kommer bli så stora järnkaminer som vi supportrar är. Mika verkar bara hålla på ett lag fullt ut, och det är Pittsburgh, och det får han göra hur mycket han vill.
Ja, men om så är fallet så ska han inte heller smöra för oss fans och spela Djurgårdare. Antingen står han för det han säger eller så håller han tyst om vilka lag han har sympatier för, så enkelt är det.
Sånt där växer bort med åren. Kristofer Ottosson hade gnaget som favoritlag i unga år.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

DIF_Soldier skrev:
Salas skrev:
Sånt där växer bort med åren. Kristofer Ottosson hade gnaget som favoritlag i unga år.
Det är förbjudet, så jävla enkelt är det!
Mash

Inlägg av Mash »

Så länge Mika gör mål och fortsätter kämpa så skiter jag fullständigt i om han är gnagare, det borde även ni göra.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Mash skrev:Så länge Mika gör mål och fortsätter kämpa så skiter jag fullständigt i om han är gnagare, det borde även ni göra.
Usch så du pratar
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Kan ni inte bara lägga snacket om Zibbes "kärlek till klubben" på hyllan? Hade han varit "riktig" ajkare så hade han aldrig spelat i den vackraste av föreningar. Nu gör han ju det och spelar sjukt bra, med hjärta, kämpaglöd och en allmänt bra inställning. Förstår inte gnället hit och dit. Nu spelar han här och gör allt för Djurgården. Hoppas jag.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

lajjnus skrev:Kan ni inte bara lägga snacket om Zibbes "kärlek till klubben" på hyllan? Hade han varit "riktig" ajkare så hade han aldrig spelat i den vackraste av föreningar. Nu gör han ju det och spelar sjukt bra, med hjärta, kämpaglöd och en allmänt bra inställning. Förstår inte gnället hit och dit. Nu spelar han här och gör allt för Djurgården. Hoppas jag.
haha, ja, vore han en sork så skulle det nog märkas. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mash

Inlägg av Mash »

Magnutz skrev:
Mash skrev:Så länge Mika gör mål och fortsätter kämpa så skiter jag fullständigt i om han är gnagare, det borde även ni göra.
Usch så du pratar
1. Han är ung.
2. Han har precis börjat sin klättring mot toppen.
3. Han spelar i Djurgården och producerar väldigt mycket.

Jag är helt klart nöjd med killen, han får ett real DIF-heart efter sina säsonger i laget :)
Wayne

Inlägg av Wayne »

Är det någon som har koll på när nästa 08 Hockey spelas in/sänds?

David Fjäll är i Brasilien för tillfället vet jag, men han kanske kommer hem innan onsdag? Eller blir det kanske någon annan som tar över programledarrollen denna vecka?
Mangie87

Inlägg av Mangie87 »

någon som vet om det går att ladda ner matchen mot timrå någonstans? var i Australien och vore skoj att se den matchen.
Mash

Inlägg av Mash »

Mangie87 skrev:någon som vet om det går att ladda ner matchen mot timrå någonstans? var i Australien och vore skoj att se den matchen.
Den finns på swebits att ladda ner, den borde även finns på tpb men är osäker.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Ställde en fråga till Leffe Boork, och den frågan blev visst huvudrubrik för hela chatten.

http://hockey.expressen.se/nyheter/1.22 ... nils-ekman
DIF!
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Blir det inget 08-hockey idag?
clowns to the left of me, jokers to the right
WilleB

Inlägg av WilleB »

Jodå, det kommer ett 08 Hockey i dag. Brodin och Bjurling var gäster och Björn från Svenska Fans var galant stand-in för David Fjäll.
Skriv svar