4sure skrev:Så underbart att förlänga Kyle Klubertanz! Stabilaste backen i hela Eliteserien.
Jobbar varje match, gör inga misstag eller så. Medverkar även i offensiven.
Härligt DIF!!
Haha, vilken hybris folk fått
Men helt klart ett av årets fynd.
Straight honest!
Jag tycker han är det, har följt honom länge:)!
4sure skrev:Så underbart att förlänga Kyle Klubertanz! Stabilaste backen i hela Eliteserien.
Jobbar varje match, gör inga misstag eller så. Medverkar även i offensiven.
Härligt DIF!!
Haha, vilken hybris folk fått
Men helt klart ett av årets fynd.
Straight honest!
Jag tycker han är det, har följt honom länge:)!
Vet väl inte om jag kan hålla med om att han är den STABILASTE i serien med tanke på att hans styrka knappast ligger i det defensiva spelet. Dock helt klart en av seriens bättre backar offensivt.
Jag tycker han är grymt stabil, grymt spelsinne.
Han kanske inte har tyngden en back behöver ,men med hans spelsinne så lyckas han vinna närkamper och slå fina passningar.
Så uselt om DIF behandlade honom i början av säsongen så förstår jag att han inte vill vara kvar. Han var fullständigt överlägsen Gustaf Wesslau, men fick ändå stå åt sidan i match efter match. Tror att Stefan hade varit mycket stabilare nu om man hade satsat på honom från början.
Tycker det är Riddarn som ska vara glad att han har kontrakt med DIF idag med tanke på vad värdelös han har varit fram till den här säsongen.
Kommer Tellan hem så gör det inget om båda lämnar. Wesslau hoppas jag att han lämnar ändå.
Egentligen så skiter jag fullständigt i Ridderwall. Killen skulle aldrig haft a-lagskontrakt om han inte hette Ridderwall i efternamn. Och om nu Tellan skulle komma så e Wesslau det självklara valet som 2:e målvakt...
Enligt folk på linköpings forum är Fernholm nära Djurgården.
Personligen så skiter jag i hans "svek", det är spelmässigt som jag inte tycker han håller.
Sedan kan man förstås spekulera om han inte är en sånn som kostar mer än det smakar, samt om man kan utesluta D. Tjärnqvist/S. Kronwall eller Ossi om han kommer hit. Jämfört med nämda spelare är han klart sämre.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Jag är inne på Mäklaren och Remys tankegångar här, men det måste poängteras att vi fortfarande behöver en klassback som i Ossi eller andra som har nämnts, även med Fernholm.
Det vi ännu inte har är en vass prickskytt från blå. Kyle får öva direktskott hela sommaren så får han ta förstapasset i PP nästa säsong.
Som sagt, allt handlar om vilka backar som lämnar och vilka som kommer in. Skulle t.ex. Pettersson lämna så skulle Fernholm vara en god ersättare för Timmy. Skulle Fernholm däremot ersätta Holmqvist så är det ett klart nedköp.
Hellre Oscar Eklund som ordinarie än Daniel Fernholm.
Vill aldrig mer se honom i Djurgården igen.
Man har en chans, och förbrukar man den så blir man alltid ihågkommen som en judas.
sthlm_dif skrev:Hellre Oscar Eklund som ordinarie än Daniel Fernholm.
Vill aldrig mer se honom i Djurgården igen.
Man har en chans, och förbrukar man den så blir man alltid ihågkommen som en judas.
Helst av allt, Oscar i annan klubb än DIF.
Fernholm smakar i första läget unket, men som sagt, allt hänger på vem som lämnar & vem som är på väg in.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan