Edin skrev:Ska du skriva någonting så får du nog göra det på en banderoll, tror att det blir väldigt otydlig och fult annars. Jag föreslår att du kör flaggan som den är, budskapet är rätt tydligt ändå.
Precis det jag tänkte. Det blir väldigt svårt att läsa om jag skriver t.ex med svart färg. Men kanske kan skriva typ KYLE eller något. Känns så tomt med bara en flagga
Köpte den här flaggan i USA, funderar på att hänga upp den någonstans i Hovet. Som ni kanske ser så är den ganska stor, men tycker ni jag ska skriva något på den eller bara hänga upp den som den är? Tänkte skriva typ "Welcome Back, Kyle Klubertanz"
Skriv inget på den. Håll det stilrent!
Men detta gillar jag skarpt! Påminner lite om Rangers-fansen som sitter i svenska landslagströjor för att hylla Lundqvist. Hade varit stencoolt med lite amerikanska flaggor här och där på hovet! Bra initiativ.
Raus skrev:Precis det jag tänkte. Det blir väldigt svårt att läsa om jag skriver t.ex med svart färg. Men kanske kan skriva typ KYLE eller något. Känns så tomt med bara en flagga
Svart eltejp, så är flaggan inte paj om det skulle behöva skrivas nåt annat. Eller om du råkar skriva fult.
Det är kul att nån träder fram och vill hylla en hemvändare (eller i detta fall tillbakavändare).
Kyle har varit saknad och jag ser fram emot att se honom nästa sässe.
Jag tycker också att vi verkligen borde hylla Wesslan ordentligt första matchen.
Mitt minne av slutspelet 09/10 är bara ett stort, jäkla, fantastiskt rött hav, stämningen på läktarn och Wesslan som tog typ allt. Han borde verkligen välkomnas på ett speciellt sätt.
Tycker så jävla mycket om att kolla på den här videon, dels för att vi tog guld såklart men även för att se seger intervjun med Challe! Fan vad jag saknar honom, så jävla skön kille asså! "Dom har tagit steget förbi mig till exempel.. Dom jävlarna!"
swallat skrev:något jag tänker på utöver det underbara med själva klippet, hur fan lyckades man se på hockey på TV förr i tiden, man ser ju inte ett jävla piss...