Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Har väl inte ens råd med dem " 2 " forwardsen som challe pratade om ......
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Kommer bli Calle G och en junis som tar dom sista 2 platsernaMorwin skrev:Har väl inte ens råd med dem " 2 " forwardsen som challe pratade om ......
Skulle ju vara 1 spets spelare och en random.johan_80 skrev:Kommer bli Calle G och en junis som tar dom sista 2 platsernaMorwin skrev:Har väl inte ens råd med dem " 2 " forwardsen som challe pratade om ......
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
En smal junis med spetsig skalle & Calle G?Morwin skrev:Skulle ju vara 1 spets spelare och en random.johan_80 skrev:Kommer bli Calle G och en junis som tar dom sista 2 platsernaMorwin skrev:Har väl inte ens råd med dem " 2 " forwardsen som challe pratade om ......
2014-04-07, vad hände?
Spets i DIF årgång 13/14 är Calle GJepe skrev:En smal junis med spetsig skalle & Calle G?Morwin skrev:Skulle ju vara 1 spets spelare och en random.johan_80 skrev:Kommer bli Calle G och en junis som tar dom sista 2 platsernaMorwin skrev:Har väl inte ens råd med dem " 2 " forwardsen som challe pratade om ......
-

Undra hur mycket han har begärt och vad Challe har sagt till honom.
It's easier to be an asshole to words than to people
Mja, jag kan tänka mig skjuta till lite pengar sålänge det rör sig om en rimlig summa/mån. Annars avstår jag.Rojk skrev:
Undra hur mycket han har begärt och vad Challe har sagt till honom.
Haha, skitkul faktiskt!Metal Machine skrev:Men fattar ni inte? SPETS!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=35992
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tror inte ens jag vill ha in Kalus. Behövs helt enkelt en annan sorts spelare.
Hur lång tid har vi på oss? Hur länge väntar Kalus och hans agent på insamlingen? Tackar de nej till andra lag under tiden?
Hur lång tid har vi på oss? Hur länge väntar Kalus och hans agent på insamlingen? Tackar de nej till andra lag under tiden?
Expert.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Avstår att skänka några pengar. Inget emot Kalus eller så, men knappast den spelartypen vi behöver få in. Känns som ett ogenomtänkt val av spelare. Har ni ens stämt av med Challe om han vill ha in Kalus?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Då förstår jag det som så att Kalus blir en bonus utöver de två "spetsspelarna" vi ska få in? Ölvestad känns ju helt avskriven nu.
- SirDIFalot
Du har nog uppfattat det hela väldigt fel då.Staten skrev:Då förstår jag det som så att Kalus blir en bonus utöver de två "spetsspelarna" vi ska få in? Ölvestad känns ju helt avskriven nu.
Det är bara inse läget. Kalus är en av dom två sista spelare och DIF behöver vår hjälp för att betala för det.
Expert.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Självklart, det var challe som ville ha honom.Nummer19 skrev:Avstår att skänka några pengar. Inget emot Kalus eller så, men knappast den spelartypen vi behöver få in. Känns som ett ogenomtänkt val av spelare. Har ni ens stämt av med Challe om han vill ha in Kalus?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
OK, nu tror ni på min info om Bäcklin, efter att ha fått den sanktionerad av en mer rekorderlig formummedlem? Gott så! Bäcklin skrev på idag, efter att Rudan äntligen halade fram färdigt kontrakt... De var muntligt överens för en vecka sen och Challe gav sitt godkännande för närmare tre veckor sen... Men nu alltså klart. AIK går antagligen ut med det imorgon.
Någon summa pengar emellan har AIK inte betalat. Bäcklin får dock en stor löneförhöjning och DIF:s grej i detta är att de blev av med en utgiftspost de nu istället kan skära ned på och stoppa in mer resurser i spelarbudgeten.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Någon summa pengar emellan har AIK inte betalat. Bäcklin får dock en stor löneförhöjning och DIF:s grej i detta är att de blev av med en utgiftspost de nu istället kan skära ned på och stoppa in mer resurser i spelarbudgeten.
Sent from my iPad using Tapatalk HD