Håll dig borta från flaskan på måndagar. Bara ajkare som dricker sig så fulla på måndagar, råttäckel.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 17:50:16Skönt. Förtydligade med fina stora bokstäver åt dig!Steef skrev: ↑2024-12-09 17:36:14Varken Nokia eller pensionär och det har alltid varit en regel att man skriver ut namnen på spelarna man EP-länkar. Så avgå.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 13:08:24vilka regler?
Om du är pensionär, samt har en gammal nokia eller liknande?
Så gör jag det för din skull!
FREDERIK DICHOW, SPELAR I HV71!
https://www.eliteprospects.com/player/3 ... rik-dichow
OK?
Gjort så gott jag kan för dig. Lycka till med dina regler framöver!
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
*skriv signatur här*
-
Silly Season 2024/25
Pröva att vara konstruktiv, kom ur bitterheten. Sluta gnälla på människor du inte ens känner, på ett forum.Steef skrev: ↑2024-12-09 21:14:10Håll dig borta från flaskan på måndagar. Bara ajkare som dricker sig så fulla på måndagar, råttäckel.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 17:50:16Skönt. Förtydligade med fina stora bokstäver åt dig!Steef skrev: ↑2024-12-09 17:36:14Varken Nokia eller pensionär och det har alltid varit en regel att man skriver ut namnen på spelarna man EP-länkar. Så avgå.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 13:08:24vilka regler?
OK?
Håller ju på världens bästa lag, hitta glädjen igen!
Vill du fortsätta negga? Så låt mig vara iallafall!
Silly Season 2024/25
Nu sa jag väl inte att jag inte sett någon match? utan att jag inte följt hockey överlag, och därav inte har en aning om hur E.G spelar idag, läsa först och slänga ur sig saker sen kanske vore en bra startPraljak skrev: ↑2024-12-09 00:47:38Sjukt att du inte följt nån match senaste åren men samtidigt hänger på DIF forum, verkar troligtAirQ skrev: ↑2024-12-08 14:46:59Har inte följt hockey mycket på senaste åren och nu har han förmodligen växt till sig, men får lite panik i kroppen när mr.snurrfint och tappa puck nämns som lösning på försvar.Daven skrev: ↑2024-12-07 18:37:14Här är pusselbiten på backsidan.GULD skrev: ↑2024-12-07 18:32:50Jag är på din linje. En rörlig back med bra poäng varje år typ Nardella s produktiondr111DIF skrev: ↑2024-12-07 16:44:34
Vi tacklar typ mest i ligan och du kan väl ändå inte mena att det är smärtfritt att ta sig in framför vår kasse? Visst Ragge borde nog kunna mer i den avdelningen men Johnny, Blixten, Berg och Krogen brottar ju ner varenda en som ens försöker. I viss mån även Sissons. Så till den grad att jag känner att vi nästan tänjer på gränserna och riskerar utvisningar så som reglerna är nu.
Saknar vi något tycker jag det är rörligheten med puck, typ Axel A eller PJ. Å andra sidan har vi verkligen en tydlig profil på backsidan som alla passar rätt bra i och det rimmar väl med vad Wiken lyfte fram som målbild i våras.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... gustafsson
Wikegård, lös det.
Sist jag såg E.G spela så hade han så mycket hybris att han skulle upp i samma nivå som mika och man hade panik varje gång han fick puck
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Du som hänger här inne 24/7 och inte verkar ha någon annan sysselsättning borde väl veta att det är en inofficiell regel sen långt tid tillbaka, tala om vad en länk handlar om och länkar man till en spelarprofil så skriv för och efternamn bredvid länken, även om jag märker att det hänger allt fler retards här inne ju mer åren går så kan det väl inte vara en jättesvår uppgift.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 21:25:00Pröva att vara konstruktiv, kom ur bitterheten. Sluta gnälla på människor du inte ens känner, på ett forum.Steef skrev: ↑2024-12-09 21:14:10Håll dig borta från flaskan på måndagar. Bara ajkare som dricker sig så fulla på måndagar, råttäckel.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 17:50:16Skönt. Förtydligade med fina stora bokstäver åt dig!Steef skrev: ↑2024-12-09 17:36:14Varken Nokia eller pensionär och det har alltid varit en regel att man skriver ut namnen på spelarna man EP-länkar. Så avgå.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 13:08:24
vilka regler?
OK?
Spela fult
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Silly Season 2024/25
Men att kalla varandra råttäckel och retard höjer nivån på forumet eller?diftobbe89 skrev: ↑2024-12-09 22:30:47Du som hänger här inne 24/7 och inte verkar ha någon annan sysselsättning borde väl veta att det är en inofficiell regel sen långt tid tillbaka, tala om vad en länk handlar om och länkar man till en spelarprofil så skriv för och efternamn bredvid länken, även om jag märker att det hänger allt fler retards här inne ju mer åren går så kan det väl inte vara en jättesvår uppgift.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 21:25:00Pröva att vara konstruktiv, kom ur bitterheten. Sluta gnälla på människor du inte ens känner, på ett forum.Steef skrev: ↑2024-12-09 21:14:10Håll dig borta från flaskan på måndagar. Bara ajkare som dricker sig så fulla på måndagar, råttäckel.Osten östlund skrev: ↑2024-12-09 17:50:16Skönt. Förtydligade med fina stora bokstäver åt dig!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2024/25
Preatori kallar folk för idioter och amöbor. Diftobbe89 kör på retards och Steef på råttäckel.....
Finfina stämningen på forumet numera
Finfina stämningen på forumet numera
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Silly Season 2024/25
Jag läste nu vad han skrivit i matchtråden.
Tråkigt att svänga sig med sådana uttryck. Sedan är jag inte säker mot vem han svingar mot, men det går ju tolka att det är mot vi som kritiserar spelarna. Och då kan man ju undra vem som egentligen känner sig kränkt vid mothugg?
Jag både tror och hoppas att spelare/ledare är kloka nog att hålla sig borta från att läsa här på forumet. Skulle de mot förmodan se det som en vettig ide att läsa här får de faktiskt skylla sig själva. Exempelvis skulle jag aldrig gå in och läsa i Robinson-tråden på flashback om jag var deltagare där.
Kritiken mot exempelvis Andren förs ju också i betydligt större och betydande forum än här. Sanny och Svensson är helt inne på att vi behöver byta ut Andren.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2024/25
Han har kontrakt med Detroit i ett år till, tjänar 2 MUSD om året, varför skulle han vaska det för att åka hem och spela HA?Daven skrev: ↑2024-12-07 18:37:14Här är pusselbiten på backsidan.GULD skrev: ↑2024-12-07 18:32:50Jag är på din linje. En rörlig back med bra poäng varje år typ Nardella s produktiondr111DIF skrev: ↑2024-12-07 16:44:34Vi tacklar typ mest i ligan och du kan väl ändå inte mena att det är smärtfritt att ta sig in framför vår kasse? Visst Ragge borde nog kunna mer i den avdelningen men Johnny, Blixten, Berg och Krogen brottar ju ner varenda en som ens försöker. I viss mån även Sissons. Så till den grad att jag känner att vi nästan tänjer på gränserna och riskerar utvisningar så som reglerna är nu.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-12-07 10:45:09Ingen av dessa har ju visat någon tuffhet.
Man trodde det om Ragge när han värvades. Även Berg. Blixt har storleken men kaxigheten finns ej.
Tychonick blir lätt sur och säger ifrån när något sker, det är det enda jag sett.
Håller verkligen inte med.
Saknar vi något tycker jag det är rörligheten med puck, typ Axel A eller PJ. Å andra sidan har vi verkligen en tydlig profil på backsidan som alla passar rätt bra i och det rimmar väl med vad Wiken lyfte fram som målbild i våras.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... gustafsson
Wikegård, lös det.
Silly Season 2024/25
Igår under liven med Dif nämndes en samlingssida ”stötta dif” som skulle göra det lättare. Går man in där, via hemsidan, så finns en rubrik gällande insamlingar och att det ”kommer snart”. Kanske blir en trots allt, likt förra året som alla ropat efter. Eller är jag helt efter och att den alltid funnits där?
Silly Season 2024/25
Han kämpar på den gode Preatori. Han har åtagit sig det hopplösa jobbet som målvakternas riddare, så tycker inte man behöver anklaga honom för att det rinner över. Det är ju ett rent vansinnigt svårt uppdrag att sköta. Man får inte spott att arbeta med. Jag hade tappat det långt mycket tidigare om jag försökt med detBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-12-10 10:12:19Jag läste nu vad han skrivit i matchtråden.
Tråkigt att svänga sig med sådana uttryck. Sedan är jag inte säker mot vem han svingar mot, men det går ju tolka att det är mot vi som kritiserar spelarna. Och då kan man ju undra vem som egentligen känner sig kränkt vid mothugg?
Jag både tror och hoppas att spelare/ledare är kloka nog att hålla sig borta från att läsa här på forumet. Skulle de mot förmodan se det som en vettig ide att läsa här får de faktiskt skylla sig själva. Exempelvis skulle jag aldrig gå in och läsa i Robinson-tråden på flashback om jag var deltagare där.
Kritiken mot exempelvis Andren förs ju också i betydligt större och betydande forum än här. Sanny och Svensson är helt inne på att vi behöver byta ut Andren.
Nej vore rent sadistiskt av spelarna att läsa härinne. Speciellt i matchtrådarna där känslor och impulsitivitet praktiseras på en helt annan nivå.
Skulle de göra det tror jag killar som Andrén, Hammarlund och Brodin varit satta på full dos sertralin vid det här laget. Det hoppas jag att vi har smarta ledare som avråder ifrån å det grövsta.
Silly Season 2024/25
Du påstår det jaa, men jag har fortfarande inte namngivit någon som det heller. Däremot har jag uppmanat att vi inte ska ha med "horungar" att göra. Därav är det ju riktigt av dig att använda plural. Allt detta känner jag ändå att jag kan stå för.
Kul att du fortfarande skriver Olon och att du fortsatt gillar mina gamla inlägg
Silly Season 2024/25
Haha, och fortfarande kan du inte ens stå för att du kallade Andrén för horunge för ganska längesedan nu.Manijock skrev: ↑2024-12-10 12:18:32Du påstår det jaa, men jag har fortfarande inte namngivit någon som det heller. Däremot har jag uppmanat att vi inte ska ha med "horungar" att göra. Därav är det ju riktigt av dig att använda plural. Allt detta känner jag ändå att jag kan stå för.
Kul att du fortfarande skriver Olon och att du fortsatt gillar mina gamla inlägg
Silly Season 2024/25
Andren är ingen horunge. Du däremot slängde dig med riktade okvädningsord åt mitt håll om jag inte missminner mig.Olon skrev: ↑2024-12-10 12:29:27Haha, och fortfarande kan du inte ens stå för att du kallade Andrén för horunge för ganska längesedan nu.Manijock skrev: ↑2024-12-10 12:18:32Du påstår det jaa, men jag har fortfarande inte namngivit någon som det heller. Däremot har jag uppmanat att vi inte ska ha med "horungar" att göra. Därav är det ju riktigt av dig att använda plural. Allt detta känner jag ändå att jag kan stå för.
Jag förlåter dig. Låt oss alla vända blad.