Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
@Rosenrasande: Djurgården har säsongspremiär, öppen träning, ikväll och en ny spelare ska presenteras. Mycket tyder på Mikael Samuelsson.
2014-04-07, vad hände?
Enligt en källa inom Luleå så blir det Schweiz troligast för Fransson och en lite bekräftelse att det blir utomlands får man även här av osten i slutet av klippet, så vi kan garanterat av polletera honom till 99%SirDIFalot skrev:Fransson sitter ju på ett riktigt saftigt kontrakt i Luleå iaf. Om inte dom betalar en viss del av lönen ser jag aldrig hur det skulle gå.
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/nor ... ta-traning
Jag tror på två nya killar ikväll. Både Lauritzen (som är klar) och Samuelsson. Om inte Challe presenterar Samuelsson ikväll kan ha go fuck himself.
Dessutom, vet ni vad Samuelsson har gemensamt med t.ex. Jaromir Jagr, Peter Forsberg och Jonathan Toews?
Dessutom, vet ni vad Samuelsson har gemensamt med t.ex. Jaromir Jagr, Peter Forsberg och Jonathan Toews?
Vm guld, os guld och stanley cup....pulverapa skrev:Jag tror på två nya killar ikväll. Både Lauritzen (som är klar) och Samuelsson. Om inte Challe presenterar Samuelsson ikväll kan ha go fuck himself.
Dock inte samma Samuelsson nu som då.
2014-04-07, vad hände?
inget sm-guld?pulverapa skrev:Jag tror på två nya killar ikväll. Både Lauritzen (som är klar) och Samuelsson. Om inte Challe presenterar Samuelsson ikväll kan ha go fuck himself.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Varför skulle man ha en bild på Fransson, och dessutom pixla om den under gårdagskvällen så att det blir svårare att se vem det är, om det inte är han man ska presentera?
Här har ni kära forumiter.

/Sherlock alternativt CSI

/Sherlock alternativt CSI
Det är alltså Johan Fransson på bilden.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fransson alltså.. Mycket märkligt
- ALLTID DIF
Hej
Mitt första inlägg !
Ska försöka plocka bilden delar & bygga upp detaljer !
Jobbar som Foto tekniker !
Med vänlig hälsning,
ALLTID DIF
Mitt första inlägg !
Med vänlig hälsning,
ALLTID DIF
kan du t o m göra bilden klarare än den som redan är gjord?ALLTID DIF skrev:Hej
Mitt första inlägg !
Med vänlig hälsning,
ALLTID DIF
Alltså Micke Samuelsson är ju en helt fantastisk värvning. Det är ju bara något år sedan som han öste in mål och assist i NHL och här sitter ni och är helt uppgivna för att vi, som nykomling i elitserien, värvar honom. Helt sjukt ju.
Klart som fan att DIF inte värvar en spelare som är skadad. Jag tror verkligen att han håller. En av Elitseriens absolut största stjärnor.
Klart som fan att DIF inte värvar en spelare som är skadad. Jag tror verkligen att han håller. En av Elitseriens absolut största stjärnor.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Glöm Fransson, om inte DIF kör årets luring:
@difhockeyse: Välkommen till Hovet i kväll 17:00 för öppna träningen där vi även presenterar en ny forward samt våra nya matchtröjor. Entrén öppnar 16:30.
@difhockeyse: Välkommen till Hovet i kväll 17:00 för öppna träningen där vi även presenterar en ny forward samt våra nya matchtröjor. Entrén öppnar 16:30.
2014-04-07, vad hände?
Såg exakt samma sakJepe skrev:Glöm Fransson, om inte DIF kör årets luring:
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dif är så jävla sköna om dom drar den luringen!