Oklart.. Men kollar man miniatyren under själva huvudbilderna så MÅSTE det vara Fransson. Tycker mig se SSAB på axlarna o.s.v.SirDIFalot skrev:Nu kanske jag ser i syne. Men är inte bilden på startsidan betydligt mer blurrad och svårtolkad nu än för någon halvtimme sen?
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Nu när du säger det så.. Den är i vartfall inzoomad, därav större pixlar.SirDIFalot skrev:Nu kanske jag ser i syne. Men är inte bilden på startsidan betydligt mer blurrad och svårtolkad nu än för någon halvtimme sen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Axlarna försvann och ansiktet blev betydligt mer blurrigt på den stora bilden tycker jag.#87 skrev:Oklart.. Men kollar man miniatyren under själva huvudbilderna så MÅSTE det vara Fransson. Tycker mig se SSAB på axlarna o.s.v.SirDIFalot skrev:Nu kanske jag ser i syne. Men är inte bilden på startsidan betydligt mer blurrad och svårtolkad nu än för någon halvtimme sen?
Expert.
- Jim Morrison
Värvar vi Fransson...
Annars blir det här definitivt nya "Klasen e klar"
Annars blir det här definitivt nya "Klasen e klar"

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skulle iofs förklara vart de där 28 miljonerna tagit vägen...lär ju kosta en del att köpa ut honom.Jim Morrison skrev:Värvar vi Fransson...
2014-04-07, vad hände?
Tre kedjor och sju backpar. Framtidens hockey.
Blir större försvarszon kommande säsong, kommer tära på backarna...superfast skrev:Tre kedjor och sju backpar. Framtidens hockey.
2014-04-07, vad hände?
Johan Fransson och Fernholm på kort tid borde ge Challe MVG.
Haha tyckte det såg ut som en av systrarna Abbot först men när ni säger det så liknar det Johan Fransson VÄLDIGT mkt! Men det kommer ju troligtvis va Lauritzen iaf!
Christer Petterson menar du väl?diftobbe89 skrev:Det är Christer Olsson på bilden, men det är Lauritzen som presenteras.Örebroarn skrev:Om det är spelaren på bilden som presenteras är jag helt hundra på att det är Tim Eriksson

Klart det är Lauritzen. Tror man något annat lurar man bara sig själv. Även fast det är Fransson på bilden.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fransson sitter ju på ett riktigt saftigt kontrakt i Luleå iaf. Om inte dom betalar en viss del av lönen ser jag aldrig hur det skulle gå.
Expert.
Det är mer likt Franssons bild än Nordqvist. Ljuset bakifrån samt färgerna på axlarna. Oavsett vad är det kul med lite mystik [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Är det ingen med photoshopkunskaper som kan pixla och göra Franssons bild svartvit?
Född till sportchef.