Skadetråden
-
Skadetråden
Läste detta också:
För övrigt sa Joakim Fagervall följande på kvällens presskonferens angående William Eklund: ”Han satt där och hurrade med grabbarna i alla fall, så det var nog ingen större fara.”
Anton Högsander på Twitter.
Låter lovande.
För övrigt sa Joakim Fagervall följande på kvällens presskonferens angående William Eklund: ”Han satt där och hurrade med grabbarna i alla fall, så det var nog ingen större fara.”
Anton Högsander på Twitter.
Låter lovande.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Tack !
Presis vad jag ville börja dagen med !
Willy är i den ålder allt håller
Presis vad jag ville börja dagen med !
Willy är i den ålder allt håller
The DIF ONE
- Lee Harvey Oswald
Skadetråden
Som någon sa, det kanske blir soppa ett tag framöver för William.
Av bilderna såg det ut som en smäll på hakan, så nedre tandraden lär ju inte sitta så bra, men förhoppningsvis ingen käkfraktur.
Av bilderna såg det ut som en smäll på hakan, så nedre tandraden lär ju inte sitta så bra, men förhoppningsvis ingen käkfraktur.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skadetråden
Såg varken blod eller tandskydd på isen, tror den tog högre upp men jag såg dåligt. Aja vi får nog besked i veckan. Bara att hoppas att allt är bra och han inte fick hjärnskakning. "Salming-skador" kan man ju i alla fall lira med även om man inte blir snyggare.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-02-13 08:13:16 Som någon sa, det kanske blir soppa ett tag framöver för William.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Han har ju fimpen DNA i kroppen så han är av annat virke än övriga sillmjölkar i lagetPraetori skrev: ↑2022-02-13 09:38:26Såg varken blod eller tandskydd på isen, tror den tog högre upp men jag såg dåligt. Aja vi får nog besked i veckan. Bara att hoppas att allt är bra och han inte fick hjärnskakning. "Salming-skador" kan man ju i alla fall lira med även om man inte blir snyggare.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-02-13 08:13:16 Som någon sa, det kanske blir soppa ett tag framöver för William.
-
Skadetråden
Ursäkta men hur svårt ska det vara att släppa status på Eklund?
Skadetråden
Är väl inte säkert att det finns ett status att släppa. FörhoppningsvisNattuggla_ skrev: ↑2022-02-15 19:53:42 Ursäkta men hur svårt ska det vara att släppa status på Eklund?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
Skadetråden
Lite fingertoppkänsla måste man ha då, om allting är bra så går man ut med det. Det är en av våra viktigaste spelare och bortom hörnet stundar några ödesveckor sen kanske ett kval.jsson skrev: ↑2022-02-16 01:23:23Är väl inte säkert att det finns ett status att släppa. FörhoppningsvisNattuggla_ skrev: ↑2022-02-15 19:53:42 Ursäkta men hur svårt ska det vara att släppa status på Eklund?
- Jim Morrison
Skadetråden
Ingen William mot Växjö imorgon. Har tränat med laget dock så verkar mest vara en försiktighetsåtgärd enligt protokoll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Fan då är Bjerselius med för jag antar att inte Poirot hinner bli spelklar till imorgonJim Morrison skrev: ↑2022-02-16 16:04:02 Ingen William mot Växjö imorgon. Har tränat med laget dock så verkar mest vara en försiktighetsåtgärd enligt protokoll.
Skadetråden
Ja men kan vara trettondeforward?Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-16 16:09:34Fan då är Bjerselius med för jag antar att inte Poirot hinner bli spelklar till imorgonJim Morrison skrev: ↑2022-02-16 16:04:02 Ingen William mot Växjö imorgon. Har tränat med laget dock så verkar mest vara en försiktighetsåtgärd enligt protokoll.