DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Och som vanligt väntar Pelle till 88:e minuten med att göra byten. Vad gör Chibsah på planen när vi ligger under med 0-2?
- Lee Harvey Oswald
Tragiskt vad DIF har devalverats senaste åren.
Häcken hemma var förut en skrattmatch, nu känns det som en snudd på ouppnåelig dröm att ens vara nära 3p
Häcken hemma var förut en skrattmatch, nu känns det som en snudd på ouppnåelig dröm att ens vara nära 3p
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Det är ett jävla skämt att Jawo fortsätter att starta. Men det är klart, efter ett sådant saftigt femårskontrakt vill man inte att han blir en bänkspelare redan första året. Men han spelar som en.
Och nej, vårt försvar utan Amartey är inte bra. Det är inte bra alls.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-07-21 19:58:14, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Häcken är ett skithål
Men vi måste göra mål
Men vi måste göra mål
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag väntar fortfarande på att någon får sparken för det kontraktet. Måste var Allsvenskans mest vansinniga förlängning genom tiderna.Jim Morrison skrev:Det är ett jävla skämt att Jawo fortsätter att starta. Men det är klart, efter ett sådant saftigt femårskontrakt vill man inte att han blir en bänkspelare redan första året. Men han spelar som en.
- Jim Morrison
Det var en chansning. Han hade inte stannat utan ett sådant kontrakt.Vikas skrev:Jag väntar fortfarande på att någon får sparken för det kontraktet. Måste var Allsvenskans mest vansinniga förlängning genom tiderna.Jim Morrison skrev:Det är ett jävla skämt att Jawo fortsätter att starta. Men det är klart, efter ett sådant saftigt femårskontrakt vill man inte att han blir en bänkspelare redan första året. Men han spelar som en.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lee Harvey Oswald skrev:Tragiskt vad DIF har devalverats senaste åren.
Häcken har kanske blivit lite bättre än vad de var förut med.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mycket snack och lite verkstad i fotbollen.
Såg visserligen bara andra halvlek, men den var ingen höjdare.
Såg visserligen bara andra halvlek, men den var ingen höjdare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match.
Vad gör ni istället för att vara på plats då ni uppenbarligen ändå har tid att se matchen?
Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete! Mot Helsingborg vill jag se varenda jävel på plats.
Vad gör ni istället för att vara på plats då ni uppenbarligen ändå har tid att se matchen?
Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete! Mot Helsingborg vill jag se varenda jävel på plats.
Senast redigerad av 20002001 den 2014-07-21 20:26:15, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- Jim Morrison
Finns mobiltelefoner.20002001 skrev:Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match. Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete!
Och kan du sluta hetsa nu? Varje post från dig är bara hets.
Skriva på forum kan man göra efter match. Så alla här är på plats ändå men att skriva att sig på forumet är viktigare än att stötta DIF till tre poäng?Jim Morrison skrev:Finns mobiltelefoner.20002001 skrev:Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match. Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete!
Sluta med vad? Att försöka på folk till våra hemma och bortamatcher? Sluta med att vilja det bästa för DIF?
- Jim Morrison
Så nu är det förbjudet att skriva via mobiltelefon under match? Även om man är där? Har du några fler regler du kan ge oss oupplysta?20002001 skrev:Skriva på forum kan man göra efter match. Så alla här är på plats ändå men att skriva att sig på forumet är viktigare än att stötta DIF till tre poäng?Jim Morrison skrev:Finns mobiltelefoner.20002001 skrev:Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match. Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete!
Det är ju knappast som att slänga in ett inlägg under paus skadar hur högt du sjunger i klacken. Bli arg på rätt saker istället. Alla här är på samma sida. Det är skitbra att du försöker få folk till matcherna, men du gör det med en sån jävla hetsig ton. Har du inga åsikter om matchen i sig?
- minalman
Jag har en familj att försörja. Jag har CMore. Jag ska köra till Norrland på semester i morgon bitti. Jag gillar inte att bli åthutad vad jag ska göra.20002001 skrev:Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match.
Räcker det som svar?
Jag uppskattar din entusiasm för att gå på Djurgårdsmatcher, men som sagt, låt var och en vara supporter på sitt sätt.
Som Niva sa, att vara supporter skall vara inkluderande, inte exkluderande. Alla som gillar Djurgården är välkomna att gilla Djurgården på sitt sätt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bara att kolla på tiderna inläggen är skrivna. Knappast många som är under pausen. Personligen ser jag inte hur man inte kan vara utan sin mobiltelefon under de 90 minuter man är på fotboll. Själv är mobilen alltid avstängd under matcherna, för att på så sätt kunna ge allt för Djurgårn. Det är ändå därför man är där.Jim Morrison skrev:Så nu är det förbjudet att skriva via mobiltelefon under match? Även om man är där? Har du några fler regler du kan ge oss oupplysta?20002001 skrev:Skriva på forum kan man göra efter match. Så alla här är på plats ändå men att skriva att sig på forumet är viktigare än att stötta DIF till tre poäng?Jim Morrison skrev:Finns mobiltelefoner.20002001 skrev:Ursäkta men jag måste fråga. Varför är ni som sitter härinne under match inte på plats på Tele2 arena? För mig är det helt oförklarligt. Hemmamatch är obligatorisk närvaro. Och nej, jag vill inte höra " jag bryr mig inte om fotbollen" för uppenbarligen gör ni det då ni tar er tiden att skriva här UNDER match. Ta er till arenan och sjung ut era aggresioner. Skärpning för i helvete!
Det är ju knappast som att slänga in ett inlägg under paus skadar hur högt du sjunger i klacken. Bli arg på rätt saker istället. Alla här är på samma sida.
Jag kan inte påverka hur vårt lag spelar annat än att ge allt för DIF i 90 minuter, så självklart är jag besviken men arg blir jag på folk som inte tar sig till våra hemmamatcher. Bor man i Sthlm har jag svårt att se många saker som kan vara så mycket viktigare.
Tro mig, alla kan missa en match då och då men det känns väldigt ofta som att det är samma människor som sitter härinne och klagar under matcherna.
Spelmässigt: Stenman behövs verkligen. Väldigt virrigt i försvaret. Även ett under att Jawo får starta match efter match.
- Lidingö DIF
Efter all penismätning ovan i vem som är bäst Djurgårdsfan kan jag nämna att jag som vanligt satt på plats på 328, men önskar verkligen att jag stannat hemma med CMore och min polare Johnnie Walker. Därför att orka genomleva tillställningar som denna behöver åtminstone jag kemisk hjälp och det går inte när man tvingas ratta hem ekipaget efter bedrövelsen.
Antar att jag i ämnet fan-penis-storlek får godtjänt i närvaro, men underkänt i inställning. Gott så.
Antar att jag i ämnet fan-penis-storlek får godtjänt i närvaro, men underkänt i inställning. Gott så.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16