Finns inget riktigt syfte med det hela om det läckt ut i media redan. Men vem vet, det kanske är någon annan.Jim Morrison skrev:Haha, ändå kul hur mycket dom försöker hypa upp spelarförvärvet. Varenda människa förstår väl typ att det är Lauritzen eller?
Så hemligt.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Expert.
Mackan Nilsson spelar av sitt år på kontraktet? 
Eller:

Eller:
Senast redigerad av _Skogis den 2014-07-28 20:23:15, redigerad totalt 2 gång.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tänk om, tänk OM det inte är Lauritzen.. Challe slår alla på fingrarna 

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Att dom gör en nyhet om det gör ju att man får stora förväntningar. Att det ska vara något oväntat.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Philip Hellquist nätade idag, då kan det lika gärna vara Ante som presenteras imorgon. HahaSirDIFalot skrev:Finns inget riktigt syfte med det hela om det läckt ut i media redan. Men vem vet, det kanske är någon annan.Jim Morrison skrev:Haha, ändå kul hur mycket dom försöker hypa upp spelarförvärvet. Varenda människa förstår väl typ att det är Lauritzen eller?
Så hemligt.
Kolla artikeln på hemsidan.
Om den bilden är den riktiga som de retuscherat, då ser det inte ut som en Brynäs tröja. Om man tänkte Lauritzen då.
Kisar man så ser det ut som en Luleåtröja.
Om den bilden är den riktiga som de retuscherat, då ser det inte ut som en Brynäs tröja. Om man tänkte Lauritzen då.
Ser ut som Timmy Pettersson, eller Ragge. Återkomsten?ciirree skrev:Kolla artikeln på hemsidan.

Nej men svårt att säga men pixlingen gör att det ser ut som en flintis iaf.
Haha min första syn med.Högdalen skrev:Ser ut som Timmy Pettersson, eller Ragge. Återkomsten?ciirree skrev:Kolla artikeln på hemsidan.
Kisar man så ser det ut som en Luleåtröja.![]()
Nej men svårt att säga men pixlingen gör att det ser ut som en flintis iaf.
Ja precis. Svårt att gissa sig till.
Intressant med bilden där. Om det är den spelaren på den suddiga bilden som presenteras är det förmodligen inte Lauritzen i alla fall. Någon slags ljuskälla har funnits bakom spelarens huvud. Alla spelarbilder man hittar på Laurtizen på google bilder är med helsvart bakgrund.
The plot thickens. Vem är det?
- SirDIFalot
Fast är det verkligen själva nyförvärvet på bilden? Det tror inte jag. Tror bara det är en vanlig spelarbild på någon random som är blurrad.
Expert.
Om det är spelaren på bilden som presenteras är jag helt hundra på att det är Tim Eriksson 

Kanske kanske inte.SirDIFalot skrev:Fast är det verkligen själva nyförvärvet på bilden? Det tror inte jag. Tror bara det är en vanlig spelarbild på någon random som är blurrad.
Roligare såhär

Örebro hade ljus bakom sina från förra säsongen. Hittade ingen där som va lik dock.Staten skrev:Intressant med bilden där. Om det är den spelaren på den suddiga bilden som presenteras är det förmodligen inte Lauritzen i alla fall. Någon slags ljuskälla har funnits bakom spelarens huvud. Alla spelarbilder man hittar på Laurtizen på google bilder är med helsvart bakgrund.
Ja, i så fall är det helt orimligt att lägga ner tid på att försöka hitta vem det kan vara. Jag väntar nog tills imorgon istället.SirDIFalot skrev:Fast är det verkligen själva nyförvärvet på bilden? Det tror inte jag. Tror bara det är en vanlig spelarbild på någon random som är blurrad.
Bra fynd! Bakgrunden ser väldigt lik ut, fast hittar inga större versioner av de bilderna som visar hel överkropp.Staten skrev:Ja, i så fall är det helt orimligt att lägga ner tid på att försöka hitta vem det kan vara. Jag väntar nog tills imorgon istället.SirDIFalot skrev:Fast är det verkligen själva nyförvärvet på bilden? Det tror inte jag. Tror bara det är en vanlig spelarbild på någon random som är blurrad.