Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Denna skit kan mycket väl sluta i Arbetsdomstolen
Tror att du är något på spåret här.DIF SJÖSTAN skrev: ↑2021-12-06 18:52:38 Har Videll fått spelet på Jocke och skällt och gapat på honom, varpå Jocke blir sne och försöker frysa ut Videll ner i J20 och hittar på att Videll ville bli utköpt?
Videll säger något som Jocke inte uppskattar, varpå Jocke rycker "C"'t och skickar ner Videll till tredjelinan... Videll anmäler Jocke till Kraft som tillsätter en utredning som inte kommer fram till ett entydigt svar. Och dokusåpan fortsätter...
It's the hope that kills you.
-
Jappsauron skrev: ↑2021-12-06 19:01:43Tror att du är något på spåret här.DIF SJÖSTAN skrev: ↑2021-12-06 18:52:38 Har Videll fått spelet på Jocke och skällt och gapat på honom, varpå Jocke blir sne och försöker frysa ut Videll ner i J20 och hittar på att Videll ville bli utköpt?
Videll säger något som Jocke inte uppskattar, varpå Jocke rycker "C"'t och skickar ner Videll till tredjelinan... Videll anmäler Jocke till Kraft som tillsätter en utredning som inte kommer fram till ett entydigt svar. Och dokusåpan fortsätter...
Läste att det ryktas att Åberg inte var intresserad av att spela under Jocke
-
-
Hursomhelst så måste Joakim Eriksson lämna Djurgården omgående
- Lee Harvey Oswald
Hela Sverige har redan skrattat käkarna ur led åt DIF:s försök att spela hockey.
Så, nu är det kapitel 2, -Ledning och styrning.
Detta är så amatörmässigt skött så jag bli alldeles matt.
Vi kan spy hur mycket galla vi vill över Videll, men DIF har ju totalt fuckat upp detta nu, vi har tappat det helt och det kommer stå oss dyrt
Är vid såna här tillfällen glad att jag inte är fast medlem, verksamheten som bedrivs nu saknar mål och mening.
Så jag skänker mina pengar till Hjärnfonden eller Barncancerfonden istället
Så, nu är det kapitel 2, -Ledning och styrning.
Detta är så amatörmässigt skött så jag bli alldeles matt.
Vi kan spy hur mycket galla vi vill över Videll, men DIF har ju totalt fuckat upp detta nu, vi har tappat det helt och det kommer stå oss dyrt
Är vid såna här tillfällen glad att jag inte är fast medlem, verksamheten som bedrivs nu saknar mål och mening.
Så jag skänker mina pengar till Hjärnfonden eller Barncancerfonden istället
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Jag uppmanar på nytt er som har ett hjärta som är gult rött och blått att mejla VD krafth och säg eran mening.
Det är fortfarande 51% regeln som gäller i Sverige, vi har avgörandet i egna händer
Det är fortfarande 51% regeln som gäller i Sverige, vi har avgörandet i egna händer
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vem vet vad som är sant. Men har inte Videll bränt sina skepp i SHL nu? Han kan väl omöjligen vara het någonstans, så lön lär han bara kunna få från DIF? Han stannar med lön, eller blir utköpt.kaminor skrev: ↑2021-12-06 18:41:41 "Vidells svar
Videll meddelar för Sportbladet att han inte har begärt att bli utköpt från sitt kontrakt. Videll menar däremot att han endast lämnar klubben om han blir utköpt. Annars stannar han."
Jahapp. Mysigt. Han vill lämna, men bara om han får betalt för det.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur som helst så förväntar jag mig att Jocke avgår innan torsdag, annars hoppas jag att det syns och hörs på läktarna.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:14:57 Oj. Även Sanny känns trött på Videll.
https://www.expressen.se/sport/hockey/b ... ktar-illa/
It's the hope that kills you.
- Jim Morrison
Mejla Kraft och begär möte.sauron skrev: ↑2021-12-06 19:21:25Hur som helst så förväntar jag mig att Jocke avgår innan torsdag, annars hoppas jag att det syns och hörs på läktarna.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:14:57 Oj. Även Sanny känns trött på Videll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- OptimusPrime
Eller så gör man ett ordentligt statement så det ekar! Inga löjliga coronasmittande möten som inte leder någon vart. Alla drar till Hovet på torsdag, sjunger sitt missnöje i 20 minuter och sen lämnar alla Hovet innan andra perioden ska börja. Spelar ingen roll vad ställningen är i matchen.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:22:31Mejla Kraft och begär möte.sauron skrev: ↑2021-12-06 19:21:25Hur som helst så förväntar jag mig att Jocke avgår innan torsdag, annars hoppas jag att det syns och hörs på läktarna.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:14:57 Oj. Även Sanny känns trött på Videll.
Köper det argumentet. Helt klart förståeligt! Hade själv inte velat jobba under någon som vill kontrollera vilken typ av susp jag använder....
Men oavsett, han går till Timrå som med största sannolikhet är laget som kommer spela ner oss.... Inte okej!
- Jim Morrison
Alltså medlemsmöte och begär omröstning.OptimusPrime skrev: ↑2021-12-06 19:27:38Eller så gör man ett ordentligt statement så det ekar! Inga löjliga coronasmittande möten som inte leder någon vart. Alla drar till Hovet på torsdag, sjunger sitt missnöje i 20 minuter och sen lämnar alla Hovet innan andra perioden ska börja. Spelar ingen roll vad ställningen är i matchen.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:22:31Mejla Kraft och begär möte.sauron skrev: ↑2021-12-06 19:21:25Hur som helst så förväntar jag mig att Jocke avgår innan torsdag, annars hoppas jag att det syns och hörs på läktarna.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 19:14:57 Oj. Även Sanny känns trött på Videll.