SHL 2017/18
Re: SHL 2017/18
Är det äntligen khks tur att åka ut, 13 min från att det är fullbordat
Grattis Timrå!
Goodbye sänket KHK.
Bra för SHL. Ta hem Challes pojke. Vilken arbetshäst!
Goodbye sänket KHK.
Kul med ytterligare en riktig hockeyförening i SHL, extra kul vore det om de snuvar Luleå på Erik Gustafsson d.ä.
EspenK skrev:Grattis Timrå!
Goodbye sänket KHK.
Vilken sorg för de tre hardcore supportrar som khk har.
Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL 2017/18
Loser!#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.

Jag tänkte mig mer in i timråfansens huvud och hur det kändes när vi gick upp!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja då mådde man ju aningen bättreminalman skrev:Loser!#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.
Jag tänkte mig mer in i timråfansens huvud och hur det kändes när vi gick upp!

Det jag lider med Khk för är den påtvingade arenasatsningen som kommer att vila som en giljotin över föreningen efter degraderingen.#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.
För att inte tala om oss stackare som betalar skatt i kommunenPuckey skrev:Det jag lider med Khk för är den påtvingade arenasatsningen som kommer att vila som en giljotin över föreningen efter degraderingen.#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.

Flytta, illa kvickt.kh31d4r skrev:För att inte tala om oss stackare som betalar skatt i kommunenPuckey skrev:Det jag lider med Khk för är den påtvingade arenasatsningen som kommer att vila som en giljotin över föreningen efter degraderingen.#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.
Skillnaden är att jag aldrig tvivlade. KHK var verkligen för dåliga för SHL.#10 skrev:Känner ändå med khk supportrarna, kommer själv ihåg hur det kändes, fyfan hur man mådde då.
Vi är mesta mästarna.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Timrå tar klivet upp och khk trillar ner.
Grattis Timrå! Gediget och målmedvetet arbete lönar sig!
Apropå khk: Med vår egen exodus i åtanke har jag jävligt svårt att hurra när andra faller ner i den mardröm Hockeyallsvenskan är. När jag sett våra supportrar gråta när vi åkt ur och gråta när vi klivit upp har jag inte skadeglädjen i första rummet nu.
Khk kommer troligtvis inte hämta sig på länge och vägen upp lär bli evinnerligt lång, kanske evig. Inte mig emot då det finns andra föreningar jag hellre fajtas mot än just khk.
Så, avhandlat... Nu önskar jag Timrå lycka till i skapandet av ett SHL-lag. Det är inte helt lätt.
Apropå khk: Med vår egen exodus i åtanke har jag jävligt svårt att hurra när andra faller ner i den mardröm Hockeyallsvenskan är. När jag sett våra supportrar gråta när vi åkt ur och gråta när vi klivit upp har jag inte skadeglädjen i första rummet nu.
Khk kommer troligtvis inte hämta sig på länge och vägen upp lär bli evinnerligt lång, kanske evig. Inte mig emot då det finns andra föreningar jag hellre fajtas mot än just khk.
Så, avhandlat... Nu önskar jag Timrå lycka till i skapandet av ett SHL-lag. Det är inte helt lätt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
KHKs tid i högsta serien blev verkligen längre än vad som var rimligt. Levt på lånad tid på grund av att man ändrade kvalspelet. Kanske tom går i konkurs pga att de inte åkte ur långt tidigare. Känns varken orättvist sportsligt eller sett till föreningsstorlek att Timrå går upp på deras bekostnad.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Där fick du till det, kände precis samma sak.Magnutz skrev:Timrå tar klivet upp och khk trillar ner.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Någon som har Aftonbladet plus och har lust att saxa https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ckey/promo?