Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Inlägg av DIF_Soldier »

S. Skuggan skrev:
4.9.5 skrev:JAG SKÄMS GÖR NI

Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Nej, inte det minsta

Sent from my iPad using Tapatalk
Samma här. Jag är stolt över insatsen överlag. Vi är ineffektiva, that's it.

Högström, Englund och Norell var riktigt jävla bra.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2014-03-17 21:40:57, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Det här resultatet gör att precis allt går åt helvete. Solna blir av med all ångest och kan segla vidare efter det här. Vi får gamnacke och vårt mindset går tillbaka till början av säsongen där vi tappar allt.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Jim Morrison skrev:DOCK tror jag att det här var så otroligt skönt för gnihet. Skulle inte förvåna mig om allting bara släppte för dom nu.
Näe, ajk är ajk,, de kommer åka på så mkt stryk i sin nästa match när de tror de är "gudar"... ska bli kul och se, tror ajk kommer 5:a.. de klarar inte ens slå rövle ska du se!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
Nummer19
Säsongskort: Ja

Inlägg av Nummer19 »

Är ju pinsamt att vissa redan har gett upp kvalserien. Är för fan nio matcher kvar. Skärp er.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Praetori

Re: Sv: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Inlägg av Praetori »

Jim Morrison skrev:
Någonting dör i mig varje gång vi förlorar mot gnaget. Det ska självfallet tilläggas.
Hos mig väcks en eld att vinna. Som sig bör. Det finns bara ett lag från Stockholm och det finns bara ett mesta mästarna och det skall varje generation som väljer att dra på sig de svartfula tröjorna bli smärtsamt medvetna om.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Nummer19 skrev:Är ju pinsamt att vissa redan har gett upp kvalserien. Är för fan nio matcher kvar. Skärp er.
Du måste förstå att det gör så fruktansvärt ont att förlora mot gnihet för vissa att man knappast kan tänka logiskt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Alla lag i KS kommer att förlora en match eller flera under seriens gång, vi förlorade vår enda idag, så känner jag...
Användarvisningsbild
Malto

Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Inlägg av Malto »

Fan, när man nu ser reprisen på 1-1, lite kallare saviano så får han ju ut den....

EDIT; hur många gånger jag än spelar upp reprisen får han inte ut pucken nån gång. Skit.
Senast redigerad av Malto den 2014-03-17 21:46:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Det är lite surt att få möta ett SHL-lag, i synnerhet aik utan egna fans i första matchen. Hemma mot ett allsvenskt lag och 3 p hade ju boostat vår segersvit in i kvalserien.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Visst är det surt att torska när vi var bättre i två perioder. Men det är inte kört ännu.

Nya tag på onsdag!
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Nummer19 skrev:Är ju pinsamt att vissa redan har gett upp kvalserien. Är för fan nio matcher kvar. Skärp er.
Inte så konstigt, alla visste ju att den här matchen skulle sätta ton för resten av serien. Nu har vi bortamatch i 3 av de 4 kommande matcherna. Ett bra resultat i den här matchen var så oerhört viktigt för att inte vara avsågade redan efter halva serien.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Jim Morrison skrev:
Du måste förstå att det gör så fruktansvärt ont att förlora mot gnihet för vissa att man knappast kan tänka logiskt.
Givetvis. Men som sagt det är nio matcher kvar. Inget avgjordes idag.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
S. Skuggan

Inlägg av S. Skuggan »

Vikas skrev:Det här resultatet gör att precis allt går åt helvete. Solna blir av med all ångest och kan segla vidare efter det här. Vi får gamnacke och vårt mindset går tillbaka till början av säsongen där vi tappar allt.
Eller så drabbas de av övermod och faller som en gråsten, liksom tidigare i år. I alla fall en önskan!

Sent from my iPad using Tapatalk
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Jim, skit i gnihet, att spöa dem är inte vårt främsta mål... (men en bonus)
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Vikas skrev:Det här resultatet gör att precis allt går åt helvete. Solna blir av med all ångest och kan segla vidare efter det här. Vi får gamnacke och vårt mindset går tillbaka till början av säsongen där vi tappar allt.
Njaaa, det blir bara ännu lite svårare än vad det redan var.
Ett 6-0 ikväll hade däremot raserat allt, åt båda hållen.
Tror aik är enormt glada nu, men inget mer.
Det blev jämnare en vad dom trodde, helt säker på det.
Det blir stress till nästa match igen ska ni se
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skriv svar