Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Utklassade av den särklassiga SUPERJUMBON i HockeyAllsvenskan.
Linkan-effekten?
Linkan-effekten?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Kvällens understatement.DIFference skrev:Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om kvalserien. Även förkvalet. Skulle vi mot förmodan hanka oss dit har vi inte en chans där ändå. För jävla sorgligt!
Jodu, man börjar tvivla att vi har något i kvalserien att göra.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tredje perioden är ju alltid vår bästa...
Kvalserien? Förkval? Vafan snackar ni om? Blir så in i helvete trött, vi ska vara glada för att vi fortfarande ligger framför ett par lag. Det här är faktum, Karlskrona är ett bättre lag än oss. Asplöven är ett bättre lag än oss. Almtuna är ett bättre lag än oss. Dessa lag värvar dessutom och blir på så sätt ännu bättre. Djurgården tappar deras enda skickliga spelare, undantaget Landeskog som vi tack och lov blir av med. Utan Murray eller någon back som håller någorlunda okej standard kommer inte stanna i Allsvenskan. Så enkelt är det!DIFference skrev:Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om kvalserien. Även förkvalet. Skulle vi mot förmodan hanka oss dit har vi inte en chans där ändå. För jävla sorgligt!
Senast redigerad av Manijock den 2012-11-29 21:54:06, redigerad totalt 2 gång.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Toppar den här underbara kvällen med att göra räkningarna. Godnatt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SkönaDjurgårn
Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
En timmes flygresa sätter sig verkligen i benen...
Tror vi måste ner i 1an, tappa varenda spelare och bygga skiten HELT från botten. Funkar inte att försöka fuska sig upp i elitserien igen.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Avsluta nu Linkan. Du har gjort ditt..
- -daniel-
Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Getlagg.SkönaDjurgårn skrev:En timmes flygresa sätter sig verkligen i benen...

- DIFference
Re: Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Vi har spelarmaterial som ska kunna slås i toppen om de börjar funka som ett lag. Därmed måste målet fortfarande vara kvalserien och att gå upp. Och saker har sett bra ut senaste tre matcherna.Manijock skrev:Kvalserien? Förkval? Vafan snackar ni om? Blir så in i helvete trött, vi ska vara glada för att vi fortfarande ligger framför ett par lag. Det här är faktum, Karlskrona är ett bättre lag än oss. Asplöven är ett bättre lag än oss. Almtuna är ett bättre lag än oss. Djurgården utan Murray eller någon back som håller någorlunda okej standard kommer inte stanna i Allsvenskan. Så enkelt är det!DIFference skrev:Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om kvalserien. Även förkvalet. Skulle vi mot förmodan hanka oss dit har vi inte en chans där ändå. För jävla sorgligt!
Sluta dryga dig mot dina egna supportrar i stil med black army.
Du förstår säkert tankegången.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Datsyuk_13
Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
SkönaDjurgårn skrev:En timmes flygresa sätter sig verkligen i benen...
Hoppas innerligt att man ställer in flyget i kväll och istället låter spelarna gå upp till Haparanda.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-11-29 21:57:58, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Tänk om det är någon stackars suporter som åkt ner för att se matchen ....en tyst minut för honom eller henne nu 

bra Wennberg, Sticker han nästa säsong tror ni?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Landeskog har varit en av lagets sämsta spelare egentligen sju-åtta matcher i rad. Otroligt nonchalant, tar onödiga utvisningar och kladdar med pucken.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-