KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
-
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Nej livet kan ju bara dra åt skogen uppe i norr. Trots allt jag sett iår, av dåliga matcher. SÅ VAR FAN I MIG DETTA DEN SÄMSTA! Bästa starten jag har sett denna säsongen, Rögle hade inte en syl i vädret. MEN VAD FAN ÄRE SOM HÄNDER SEN!?
Nej någon mycket snäll person kan väl väcka mig ur denna hemska mardröm!
"Man måste våga misslyckas för att lyckas"
Kom igen nu DIF, förihelvete!
Delar förövrigt alla hat-åsikter mot Järlan, stick härifrån ditt illaluktande spränghöga Bajen fan.
Nej någon mycket snäll person kan väl väcka mig ur denna hemska mardröm!
"Man måste våga misslyckas för att lyckas"
Kom igen nu DIF, förihelvete!
Delar förövrigt alla hat-åsikter mot Järlan, stick härifrån ditt illaluktande spränghöga Bajen fan.
- Jim Morrison
Djurgårdens IF är så dåligt skött från högsta hönset och hela vägen ned till is-spolaren. Vi är hockeysveriges skämt. Det finns inte en gnutta integritet i den här föreningen.Capcash skrev:Men asså.. Janne eller inte Janne.. detta lag vi har SKA klara att spöa Rövle hemma i en KS-match... Fine, Janne är ett ufo som är <insert whatever>, men det som är helt jävla utomjordiskt är att våra spelare är så jävla skitnödiga och inte kan hantera att leda en match! Det är NOOOOOOOOLL självförtroende i dagens Djurgården, noll noll och åter noll!
Spelar ingen roll hur dåligt det värvats, dessa spelare HAR kvaliteten att fullständigt dräpa en Kvalserie så fuck Janne hit och dit, det är spelarna som är åt helvete med sin inställning och det är DEM som kör oss ner i AS, inte Janne (även om han oxo suger och borde ta sitt ansvar och avgå)!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Wesslau var ju helt briljant idag också. Hela 82,6% i räddningsprocent.
DIF!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Exakt mina tankar också.Husmusen skrev:Janne ska fan bort ikväll.oskais skrev:Jag förstår faktiskt inte vad problemet är, i vilken annan förening hade en så pass högt uppsatt profil som bajen-Janne fått sparken efter detta kapitala misslyckande. Det är värvningarna och det mentala spelet som har fällt vår älskade förening den här säsongen. Det mentala spelet får tränarna och spelarna reda ut själva, men värvningarna finns det bara ett huvud som ska rulla för. Han behöver inte sitta kvar säsongen ut, det finns det ingen poäng med, han har inga matcher att spela. Han ska bara BORT!
Janne du är så jävla urusel. Din vidriga lilla bajare som byggt detta skitlag. Du är så jävla usel och lyckades bara få in en allsvensk reservkeeper innan transfern stängde. Din vidriga lilla jävla råtta som sket i Linkan fast du hade flera chanser att ta in honom. Jag hatar dig av hela mitt hjärta.
Patetiskt skitsnack. Det är spelarna i DIF som är de riktigt inavlade tattarna. Övriga lag har spelare med hjärta för klubben, sporten och har allt som oftast en härlig stämning i truppen där de tycker om varandra och kämpar för varandra. I DIF går man omkring med backslick och tävlar om vem som kan vara mest fin i kanten. DIF Hockey är de riktiga bönderna.Capcash skrev:Jag är rätt mållös faktiskt.. fortfarande övertygad att vi skulle ladda om och dominera i KS mot dessa inavlade lag... men inte... hur fan kan vi låta någon som har sex med sin syster sätta på oss så hårt i röven! Helvete vad detta suger!
9 matcher kvar, behöver "bara" vinna 7 av dem så det är givetvis långt ifrån kört.. men detta var det mest patetiska jag sett på riktigt jävla länge.. och då har jag ändå sett ALLA matcher denna säsongen, so I KNOW pathetic!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Men sluta. Vi SKA inte klara av att slå Rögle. Vi har ett dåligt lag, helt felbyggt med dåliga karaktärer etc etc. Vi kan ju knappt passa 3-4 passningar i rad. Vi har ett dåligt lag på papperet. Förstått?Capcash skrev:Men asså.. Janne eller inte Janne.. detta lag vi har SKA klara att spöa Rövle hemma i en KS-match... Fine, Janne är ett ufo som är <insert whatever>, men det som är helt jävla utomjordiskt är att våra spelare är så jävla skitnödiga och inte kan hantera att leda en match! Det är NOOOOOOOOLL självförtroende i dagens Djurgården, noll noll och åter noll!
Spelar ingen roll hur dåligt det värvats, dessa spelare HAR kvaliteten att fullständigt dräpa en Kvalserie så fuck Janne hit och dit, det är spelarna som är åt helvete med sin inställning och det är DEM som kör oss ner i AS, inte Janne (även om han oxo suger och borde ta sitt ansvar och avgå)!
Rögle är SÄMRE på pappret.. förstått??pulverapa skrev:Men sluta. Vi SKA inte klara av att slå Rögle. Vi har ett dåligt lag, helt felbyggt med dåliga karaktärer etc etc. Vi kan ju knappt passa 3-4 passningar i rad. Vi har ett dåligt lag på papperet. Förstått?Capcash skrev:Men asså.. Janne eller inte Janne.. detta lag vi har SKA klara att spöa Rövle hemma i en KS-match... Fine, Janne är ett ufo som är <insert whatever>, men det som är helt jävla utomjordiskt är att våra spelare är så jävla skitnödiga och inte kan hantera att leda en match! Det är NOOOOOOOOLL självförtroende i dagens Djurgården, noll noll och åter noll!
Det är ju fan som jag skriver, med ett normalt självförtroende så ska dessa lirare köra över Rövle.. hur jävla svårt är det att läsa vad jag skriver?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är kört. Ridå. Vi går i konkurs inom två säsonger.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
En sak är säkert i alla fall. Åker vi ned så kommer vi inte upp igen.Mattias_87 skrev:Det är kört. Ridå. Vi går i konkurs inom två säsonger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Daniel942 skrev:Wesslau var ju helt briljant idag också. Hela 82,6% i räddningsprocent.
Chanslös på målen... Ingen hjälp av utespelare.
(min åsikt, inte Jim Morrisons

Senast redigerad av kaminor den 2012-03-15 22:14:54, redigerad totalt 1 gånger.
KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Tror faktiskt att det värsta som kunde hända denna match skedde 00:47 i första och 00:46 i andra.
Nu gäller det fan att sätta på sig blåstället, jag skiter fullständigt i om nån redan kritat på för en annan förening den jäveln som inte ger 110% på lördag och framåt förtjänar både det ena och det andra. (vissa gör det ju redan).
Så jäkla stelt och orkeslöst som det var funkar inte.
En regelfråga. Vid rbks tredje mål är det inte målvakt interferens när man kör på och hindrar målvakten?
Vet att vi fick ett tveksamt 2-1 är bara nyfiken.
Avslutningsvis: FAAAAAN!!
Nu gäller det fan att sätta på sig blåstället, jag skiter fullständigt i om nån redan kritat på för en annan förening den jäveln som inte ger 110% på lördag och framåt förtjänar både det ena och det andra. (vissa gör det ju redan).
Så jäkla stelt och orkeslöst som det var funkar inte.
En regelfråga. Vid rbks tredje mål är det inte målvakt interferens när man kör på och hindrar målvakten?
Vet att vi fick ett tveksamt 2-1 är bara nyfiken.
Avslutningsvis: FAAAAAN!!
2014-04-07, vad hände?
Vi har spelare vars bäst före-datum har passerat för 5-10 år sen. Sen har vi spelare som är på väg upp i karriären men tyvärr redan stagnerat. Vi har inget mellanskikt, där spelarna är på toppen av sin karriär. Det kryllar av såna spelare i Rögle och de flesta andra lag. Rögle har ett bättre lag på papperet än vad vi har. Det har Leksand, Örebro, Bofors och Timrå också.Capcash skrev:Rögle är SÄMRE på pappret.. förstått??pulverapa skrev:Men sluta. Vi SKA inte klara av att slå Rögle. Vi har ett dåligt lag, helt felbyggt med dåliga karaktärer etc etc. Vi kan ju knappt passa 3-4 passningar i rad. Vi har ett dåligt lag på papperet. Förstått?Capcash skrev:Men asså.. Janne eller inte Janne.. detta lag vi har SKA klara att spöa Rövle hemma i en KS-match... Fine, Janne är ett ufo som är <insert whatever>, men det som är helt jävla utomjordiskt är att våra spelare är så jävla skitnödiga och inte kan hantera att leda en match! Det är NOOOOOOOOLL självförtroende i dagens Djurgården, noll noll och åter noll!
Det är ju fan som jag skriver, med ett normalt självförtroende så ska dessa lirare köra över Rövle.. hur jävla svårt är det att läsa vad jag skriver?
Fan vad trött jag är på att vara "dunderfavorit" när en fyraåring kan räkna ut att vi spelar i allsvenskan nästa år.
Nya Leksand eller Bajen. Trevligt.Jim Morrison skrev:En sak är säkert i alla fall. Åker vi ned så kommer vi inte upp igen.Mattias_87 skrev:Det är kört. Ridå. Vi går i konkurs inom två säsonger.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nej vi går inte i konkurs. Däremot måste vi nog avyttra stora delar av spelartruppen om vi åker ut och inte mig emot efter vad jag såg idag . Sedan får vi väl i värsta fall göra en AIK golgata vandring
-
Wesslau är den bästa spelaren vi har, inte konstigt att han släpper in mål när han inte får nån hjälp av andra spelare.Daniel942 skrev:Wesslau var ju helt briljant idag också. Hela 82,6% i räddningsprocent.