Men tänk på Kvalserien från i våras också.. Där coachade Challe oss också.Stentuff skrev:Måste vara med. Vi har inte 30 poäng.Sjöwall skrev:Räknar du med eller utan övertidssegrar?VäsbyMental skrev:Sedan Challe tog över har vi vunnit 10 av 27 matcher
Det är fan inte ok någonstans
Challe Berglund
Re: Challe Berglund
http://wikegard.blogg.tv4.se/?b-vid=3107024
Wikegårds troliga scenario:
Challe - Sportchef
Säcken - Huvudtränare
Bäcklin - Assisterande tränare
Zabel - Tar Säckens plats i J20
Challe - Sportchef
Säcken - Huvudtränare
Avgå Jocke.
Såg den där nyss, så jag tror och hoppas att detta händer.B.I.B.A skrev:http://wikegard.blogg.tv4.se/?b-vid=3107024
Challe - Sportchef
Säcken - Huvudtränare
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag har räknat med 3 poängssegrar kvalet förra säsongen och säsongen iår.Sjöwall skrev:Men tänk på Kvalserien från i våras också.. Där coachade Challe oss också.Stentuff skrev:Måste vara med. Vi har inte 30 poäng.Sjöwall skrev:Räknar du med eller utan övertidssegrar?VäsbyMental skrev:Sedan Challe tog över har vi vunnit 10 av 27 matcher
Det är fan inte ok någonstans
-
Säcken känns ju kanske inte som den idealiska tränaren med sin defensiv inställning. Men alternativen är få och Säcken finns redan i klubben. Och sämre kan det fan inte bli.
Ja, vad säger man.Aftonbladet.se skrev: Men Djurgårdens tränare Charles Berglund räknar inte matchen mot Mora som ett nederlag.
– Rent mentalt är det här inte en förlust för mig.
Att få stryk på straffar är inte att förlora, enligt ”Challe”.
Artikeln
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- BaronVonDif
Sv: Re: Challe Berglund
Hur ser Säcken's facit ut denna säsong? Hur många vinster, hur många förluster?jensa öhling skrev:Säcken känns ju kanske inte som den idealiska tränaren med sin defensiv inställning. Men alternativen är få och Säcken finns redan i klubben. Och sämre kan det fan inte bli.
Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Ärligt talat så vill jag varken ha Säcken som huvudtränare eller Challe som sportchef. Det skulle dock vara ljusår bättre än hur vi har det nu och det är väl det troliga alternativet...
Avgå Jocke.
- northbluestriped
- Säsongskort: Ja
har en hund som heter challe, börjar fundera på att byta namn på han,
har förövrigt ytterliggare en hund som heter Dembo

FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
-
Ja. vad var det jag sa i början på säsongen. Då lät det lite annorlunda här. Challe var en sån jävla stor gud.
Han måste avgå för att inte den där tröjan som hänger i taket ska börja lukta mer och mer bajs för var match som går.
Man begår tjänstefel om man iaf inte frågar Bengt-Åke om han är sugen på att coacha i allsvenskan lite.
Sen är väl sannolikheten att 1) vi har råd med honom 2) att han öht är sugen ganska liten. Men fråga bör man.
Han måste avgå för att inte den där tröjan som hänger i taket ska börja lukta mer och mer bajs för var match som går.
Man begår tjänstefel om man iaf inte frågar Bengt-Åke om han är sugen på att coacha i allsvenskan lite.
Sen är väl sannolikheten att 1) vi har råd med honom 2) att han öht är sugen ganska liten. Men fråga bör man.
Helt jävla off topic men min sambo vill skaffa hund och mitt enda krav är att den ska heta Malkin.northbluestriped skrev:har en hund som heter challe, börjar fundera på att byta namn på han,
Varför skulle BÅG vara ett sånt grymt alternativ? Killen han coacha självspelande pianon med gigantiska resurser såsom Färjestad, och Tre Kronor med alla stjärnor. När det blir skralt är han kass.FOC Farsta skrev:Ja. vad var det jag sa i början på säsongen. Då lät det lite annorlunda här. Challe var en sån jävla stor gud.
Har en i släkten som var toppspelare i ES när BÅG var på toppen och var aktuell för landslaget men han sa att BÅG bara filosoferade, hade knappt någon spelplan. Är det verkligen en sån vi behöver?
Vad Challe gjorde på isen kan ingen ta ifrån honom, vare sig han presterar utanför eller inte.FOC Farsta skrev:Ja. vad var det jag sa i början på säsongen. Då lät det lite annorlunda här. Challe var en sån jävla stor gud.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Challe Berglund
Hade en älskad katt som hette Due-Boje.Sjöwall skrev:Helt jävla off topic men min sambo vill skaffa hund och mitt enda krav är att den ska heta Malkin.northbluestriped skrev:har en hund som heter challe, börjar fundera på att byta namn på han,

- ANTECKNINGSBLOCK
- Säsongskort: Ja
Fan vad sjukt. Är säker på att jag träffade på dig efter fotbollsderbyt mot packet där Marc gjorde självmål.northbluestriped skrev:har en hund som heter challe, börjar fundera på att byta namn på han,
Kommer så väl ihåg namnen på hundarna haha.