Tack! Ser inte ut som att knäna får stryk men däremot lår/mage.. Skaplig mangling han råkar ut för.Lee Harvey Oswald skrev:Magnutz skrev:Hoppas Sillen repar sig?! Missade den proppen...Lee Harvey Oswald skrev:Cehlin, vad blev det av Sanny-proppen?
"Bara" lårkaka eller (hemska tanke) knä..?
Sanny, de som heter Sanny, Conny, Ronny, Sonny osv.. sitter för det mesta på kåken. Så, Kaffe-Sanny wtf are you waiting for?!
1:24 in i klippet
http://tv.hockeyligan.se/main.aspx?cont ... 2030839809
Skadetråden
Re: Skadetråden
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han haltade då väldigt mycket när han gick till spelarbussen igår.Så de känns väl som att han vilar imorron
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej, nu KRÄVER jag att få veta status på Ölvestad!!!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha okej... Då måste ju DIF hockey träda fram, nu har du satt press på demDatsyuk_13 skrev:Nej, nu KRÄVER jag att få veta status på Ölvestad!!!

Expert.
-
Tack för dagens asgarvMagnutz skrev:Hoppas Sillen repar sig?! Missade den proppen...Lee Harvey Oswald skrev:Cehlin, vad blev det av Sanny-proppen?
Sanny, de som heter Sanny, Conny, Ronny, Sonny osv.. sitter för det mesta på kåken. Så, Kaffe-Sanny wtf are you waiting for?!

Det andra mindre roliga är att tacklingen på Cehlin är solklar interference då han aldrig hade pucken. Istället hyllas Sanny?? Visst pucken gick förbi där men om inte det är interference så vette katten vad som är det?
Djurgårdens IF
Det var så lite.DIFVästertorp skrev:Tack för dagens asgarvMagnutz skrev:Hoppas Sillen repar sig?! Missade den proppen...Lee Harvey Oswald skrev:Cehlin, vad blev det av Sanny-proppen?
Sanny, de som heter Sanny, Conny, Ronny, Sonny osv.. sitter för det mesta på kåken. Så, Kaffe-Sanny wtf are you waiting for?!![]()
Det andra mindre roliga är att tacklingen på Cehlin är solklar interference då han aldrig hade pucken. Istället hyllas Sanny?? Visst pucken gick förbi där men om inte det är interference så vette katten vad som är det?

Klart kåkfarar-Sanny ska ha en tvåa för den. Han tacklar ej spelförande Cehlin. Interference. Men, det är ju föga uppseendeväckande att Sveriges samlade domarkår skiter ner sig på regelbunden basis...
- Lee Harvey Oswald
Är inte lika säker där,Magnutz skrev:
Klart kåkfarar-Sanny ska ha en tvåa för den.
Han tacklar ej spelförande Cehlin. Interference. Men, det är ju föga uppseendeväckande att Sveriges samlade domarkår skiter ner sig på regelbunden basis...
Jag tror att man som försvarande lag får tackla spelare som är på väg mot puck(kamp om pucken).
Så länge man använder kroppen, som "Fängelse-Sanny" gjorde
(& inte sträcker ut klubba, arm eller ben)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
I slutspelet mot Brynäs förra året åkte Falk ut för en så tackling. Den tacklingen var inte lika hård men han stoppade en spelare som var på väg mot pucken. Då var det dessutom Sudden. Den var "solklar" enligt alla så svårtolkad regel det där.Lee Harvey Oswald skrev:Är inte lika säker där,Magnutz skrev:
Klart kåkfarar-Sanny ska ha en tvåa för den.
Han tacklar ej spelförande Cehlin. Interference. Men, det är ju föga uppseendeväckande att Sveriges samlade domarkår skiter ner sig på regelbunden basis...
Jag tror att man som försvarande lag får tackla spelare som är på väg mot puck(kamp om pucken).
Så länge man använder kroppen, som "Fängelse-Sanny" gjorde
(& inte sträcker ut klubba, arm eller ben)
Djurgårdens IF
När är Owuya tillbaka tro? Vilken typ av fingerskada har han. Det är ganska uppenbart att vi behöver honom i målet.
Stod det inte något om en nagel? Låter lite halvknäppt att man måste vila såpass länge pga. en "nagelskada". Eller?rikkard skrev:När är Owuya tillbaka tro? Vilken typ av fingerskada har han. Det är ganska uppenbart att vi behöver honom i målet.
Här skriver Aftonplasket om vår Nisse. Ingen rolig läsning men helt förståeligt.
- SirDIFalot
Alla tog ju det där "borta tre månader" så fel. Järlan sa att första tre månaderna är hockey inte ens att tänka på. Tror Nisse skippar nästa säsong helt också, innan han testar igen. Om han nu ens gör det.Magnutz skrev:Här skriver Aftonplasket om vår Nisse. Ingen rolig läsning men helt förståeligt.
Expert.
Lite wishful thinking antar jag.. men en stroke är inte en halsfluss. Det tar tid att hämta sig och inget är säkert än antar jag. Skönt att han är uppe och knatar i alla fall.SirDIFalot skrev:Alla tog ju det där "borta tre månader" så fel. Järlan sa att första tre månaderna är hockey inte ens att tänka på. Tror Nisse skippar nästa säsong helt också, innan han testar igen. Om han nu ens gör det.Magnutz skrev:Här skriver Aftonplasket om vår Nisse. Ingen rolig läsning men helt förståeligt.
Tror nog att Nisse lägger grillorna på hyllan efter det här tyvärr...man får sig nog en rejäl tankeställare om vad som är viktigt här i livet efter en sån där grej och där smäller nog familjen och ungarna högre skulle jag tro.
Det tror jag inte. Om han blir fullt återhämtad så kommer vi att få se honom igen, det kan du vara säker på. Jag menar, han får ju inte en ny stroke om han gör det han älskar mest av allt, såna hjärnskador har inte med hockeyn att göra.Don66-2 skrev:Tror nog att Nisse lägger grillorna på hyllan efter det här tyvärr...
Nisse är en krigare och en vinnarskalle, och han kommer inte att ge upp i första taget. Jag tror bara att Nisse hade mått än sämre om han var hel och jobbade med något annat medan Djurgården spelade hockey på Hovet.