Biljettråden
Re: Biljettråden
Förstår inte varför dom inte lägger upp en arenaskiss över globen på hemsidan, eftersom de redan lagt upp en över Hovet. Jag ska boka biljett via ticnet till våra hemmaderbyn och jag har ingen som helst koll på var vår klack står...Står vi på södra eller norra när vi har hemmaderbyn?
Losing all hope was freedom.
All hail the mighty goggleRaus skrev:Förstår inte varför dom inte lägger upp en arenaskiss över globen på hemsidan, eftersom de redan lagt upp en över Hovet. Jag ska boka biljett via ticnet till våra hemmaderbyn och jag har ingen som helst koll på var vår klack står...Står vi på södra eller norra när vi har hemmaderbyn?

"Whatever you want"
inloss skrev:All hail the mighty goggleRaus skrev:Förstår inte varför dom inte lägger upp en arenaskiss över globen på hemsidan, eftersom de redan lagt upp en över Hovet. Jag ska boka biljett via ticnet till våra hemmaderbyn och jag har ingen som helst koll på var vår klack står...Står vi på södra eller norra när vi har hemmaderbyn?
Det där förklarar fortfarande inte VAR klacken står. Det skulle lika gärna kunna vara AIK som står där vi stod under slutspelet, eller är jag helt ute och cyklar?
På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.
När det är bortaderbyn så vet jag faktiskt inte vart vi står

Raus skrev:inloss skrev:All hail the mighty goggleRaus skrev:Förstår inte varför dom inte lägger upp en arenaskiss över globen på hemsidan, eftersom de redan lagt upp en över Hovet. Jag ska boka biljett via ticnet till våra hemmaderbyn och jag har ingen som helst koll på var vår klack står...Står vi på södra eller norra när vi har hemmaderbyn?
Det där förklarar fortfarande inte VAR klacken står. Det skulle lika gärna kunna vara AIK som står där vi stod under slutspelet, eller är jag helt ute och cyklar?
Om du kollar vart vi står i Hovet och så lägger du över bilden på Globen så bör du få ett svar på vart hemma laget kommer att stå.
Plus klacken står på den sida som hemma laget anfaller flest gånger

"Whatever you want"
På borta derbyt står vi på motsatta sidanSebbe G skrev:På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.
"Whatever you want"
Sådär Raus nu vet du vart vi finns i Globen!inloss skrev:På borta derbyt står vi på motsatta sidanSebbe G skrev:På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.

Sebbe G skrev:Sådär Raus nu vet du vart vi finns i Globen!inloss skrev:På borta derbyt står vi på motsatta sidanSebbe G skrev:På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.
När det är bortaderbyn så vet jag faktiskt inte vart vi står![]()
Haha, tack så jättemycket för alla svar. Bara ni inte tror att det här är första gången jag besöker globen..Det är mitt första hockeyderby på globen dock! Kommer säkert bli stökigt men skoj! Vi ses där

NEJ NEJ NEJ NEJinloss skrev:På borta derbyt står vi på motsatta sidanSebbe G skrev:På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.
Vi står på samma sida, hemma som borta som vi stod på i slutspelet, vid entré 6.
erik_dif skrev:NEJ NEJ NEJ NEJinloss skrev:På borta derbyt står vi på motsatta sidanSebbe G skrev:På mitt säsongskort står det A15 på Globen. Klacken står alltså på A15 och de närliggande gula sektionerna på bilden ovan.
Vi står på samma sida, hemma som borta som vi stod på i slutspelet, vid entré 6.
Är du helt säker på det?
Har hört att det inte ska vara så, att borta klacken som vanligt står på borta sidan.
Men det är möjligt att jag har fel
"Whatever you want"
Enligt biljetterna jag har framför mig..
AIK HOCKEY-DIF HOCKEY Tis 28 september
Sektion A15 (Djurgården klack)
Du är med oss överallt, Stefan.
dutti skrev:Enligt biljetterna jag har framför mig..
Jamen dåså! Då blev det hela mycket enklare!
Vi har alltid samma platser på Globen!
Tack för hjälpen!

"Whatever you want"
Biljetterna är bäst, eftersom de vill ju inte blanda klackarnainloss skrev:dutti skrev:Enligt biljetterna jag har framför mig..
Jamen dåså! Då blev det hela mycket enklare!
Vi har alltid samma platser på Globen!
Tack för hjälpen!

Har för mig att AJK klacken alltid stått på "Norra" och vi på "Södra", även när vi inte mötte varandra...
AnteK skrev:Har för mig att AJK klacken alltid stått på "Norra" och vi på "Södra", även när vi inte mötte varandra...
Satt och funderade på det innan, men kan fan inte komma ihåg, Glob rackarn är ju rund(lätt att tappa bort sig

"Whatever you want"