Hoppas verkligen inte på det.
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Kan inte någon ringa och indoktrinera Sörensen att komma hem och ta ett rejält löneavdrag.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Tycker målvaktsfrågan några sekunder innan är mycket mer intressant, där man rakt av säger att man litar mer på Tommy Söderström som målvakt och känner att man kan släppa mer.
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Daniel Marmenlind, Sanny/Madhawk är inne på att han nu blir överflödig i Malmö. Är han en uppgradering för oss?
Silly Season 2025/26
Det är beslutsfattandet som varit bristande.Manijock skrev: ↑2025-11-02 16:27:12Vart har du sett denna sjukt höga nivå? Tycker han visat en okej sida i typ en match. Resten är parodiskt lågt. Som att det är en kille från division 2 man fått med på köpet. Tokvilsen i allting egentligen!Praetori skrev: ↑2025-11-02 13:04:21Blixt är galet bra, ibland. Jag tycker att han är lite för ojämn men inte lika vådlig som Pulli. Egentligen ser man ju uppsidor med båda.SkallePer skrev: ↑2025-11-02 12:52:20Obefintlig defensiv har visserligen aldrig hindrat Wikegård från att signa spelare tidigare.
Gjorde väl mål igår men Nej.
Vad händer med Blixt nu? Tycker att Wikegård borde tänka om och skeppa Pulli istället för Blixt. Både Blixt och Berg har gjort det bra utifrån deras otacksamma roller.
Pulli har en sjukt hög nivå i sig där nånstans men vi kommer inte ha "råd" att logga speltiden på en chansning att han får stämm. Tror jag.
Iom Blixts grymt bra framträdanden så borde Pulli vara längst ner nu. Ser gärna en lösning där!
Jag tänker lite på utvecklingen man såg hos Hulta. Gråa hår på läktaren pga dumma beslut som slipades bort med tiden.
Men som jag skrev så tror jag inte vi har "råd" att låta den resan göras via oss. Inte i nuvarande läge.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Silly Season 2025/26
Jag ser det som en uppgradering, han har väl inte direkt gjort det bra i år i malmö men han har en mycket större uppsida om man jämför med hävelid.Osten östlund skrev: ↑2025-11-03 10:16:19 Daniel Marmenlind, Sanny/Madhawk är inne på att han nu blir överflödig i Malmö. Är han en uppgradering för oss?
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Hans agent är Kimbys bror. Samt så har han även kontrakt nästa år. Enligt Madhawk.fryppe skrev: ↑2025-11-03 10:27:54Jag ser det som en uppgradering, han har väl inte direkt gjort det bra i år i malmö men han har en mycket större uppsida om man jämför med hävelid.Osten östlund skrev: ↑2025-11-03 10:16:19 Daniel Marmenlind, Sanny/Madhawk är inne på att han nu blir överflödig i Malmö. Är han en uppgradering för oss?
Silly Season 2025/26
Helt ärligt så vore Tommy Söderström en uppgradering för oss.Osten östlund skrev: ↑2025-11-03 10:16:19 Daniel Marmenlind, Sanny/Madhawk är inne på att han nu blir överflödig i Malmö. Är han en uppgradering för oss?
Daniel Marmenlind vore en utopi jämfört med det vi har.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
Comeback på Tellan? Var ju inte så längesedan han lade av ändå.Manijock skrev: ↑2025-11-03 10:55:45Helt ärligt så vore Tommy Söderström en uppgradering för oss.Osten östlund skrev: ↑2025-11-03 10:16:19 Daniel Marmenlind, Sanny/Madhawk är inne på att han nu blir överflödig i Malmö. Är han en uppgradering för oss?
Daniel Marmenlind vore en utopi jämfört med det vi har.
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
"Modo har haft Blixt på bordet"
/Madhawk
/Madhawk
Silly Season 2025/26
Hörde också det. Vore ren och skär idioti att släppa honom nu. Pulli absolut!
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Gissar på att det blir Pulli. Han har inget som håller honom kvar i Stockholm. Samt ambition och ålder.
Berg accepterade ju ej liknande situation i Modo. Nu har han dock barn och familjesituation att ta hänsyn till?
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Finland verkar vara en liga man kan fynda i om vi letar spelare. Luleå är på Ben Tardif och en överenskommelse verkar ligga relativt nära där.
Vet att Marcus Davidsson nämnts tidigare men jag vet inte om han är en klar uppgradering i dagsläget utan där vill man (jag) ha in något bättre även om Marcus faktiskt trendar mot 50 poäng den här säsongen. Skönt för honom att äntligen ha fått lite kontinuitet och ett genombrott på seniornivå.
Blir väl inte chockad om han centrar vår tredjekedja nästa säsong, eventuellt tillsammans med brorsan.
Vet att Marcus Davidsson nämnts tidigare men jag vet inte om han är en klar uppgradering i dagsläget utan där vill man (jag) ha in något bättre även om Marcus faktiskt trendar mot 50 poäng den här säsongen. Skönt för honom att äntligen ha fått lite kontinuitet och ett genombrott på seniornivå.
Blir väl inte chockad om han centrar vår tredjekedja nästa säsong, eventuellt tillsammans med brorsan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Fragglepot
Silly Season 2025/26
Då måste vi ta tillbaka jägarn dock, vore ju tjänstefel att enbart återförena två tredjedelar av den kedjan.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-03 14:03:16 Finland verkar vara en liga man kan fynda i om vi letar spelare. Luleå är på Ben Tardif och en överenskommelse verkar ligga relativt nära där.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Hade nog varit en riktigt bra tredjekedja i SHL där Fjällbys styrkor verkligen hade kommit fram. Problemet är bara att han får betalt som en förstakedje-import i två och en halv säsong till.Fragglepot skrev: ↑2025-11-03 14:09:10Då måste vi ta tillbaka jägarn dock, vore ju tjänstefel att enbart återförena två tredjedelar av den kedjan.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-03 14:03:16 Finland verkar vara en liga man kan fynda i om vi letar spelare. Luleå är på Ben Tardif och en överenskommelse verkar ligga relativt nära där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.