då måste det ha vart en duktig defensiv forward... det e inte en sån vi behöver. Vi behöver en målskytt.Necrodamus skrev:Statistik säger väl inte allt om en spelare.. Fast vad vet jag, enligt min källa så skulle det vara en duktig kille.
Bautabröl skrev:Hans statistik var ju inte mycket att hurra över, så på vad var han duktig?Necrodamus skrev:Daniel Corso var det jag pratade om, men han nobbade.
Synd, duktig kille!
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tycker iofs. att 13p på 28 matcher är en hyffsad debutsäsong i NHL iafall. Förra säsongen gjorde han 46p på 58 matcher i AHL. En spelare för 2:a linen i årets DIF trupp hade han definitivt vart.
Bautabröl skrev:Säkert en helt habil hockeylirare.Necrodamus skrev:Statistik säger väl inte allt om en spelare.. Fast vad vet jag, enligt min källa så skulle det vara en duktig kille.
- Ritterwand
Du tar hans bästa säsong i karriären som exempel. Det var 7 år sen. Säsongen efter det hade han 11 poäng på 40 matcher och sen dess har han bara fått göra ett fåtal inhopp till i NHL. I rättvisans namn bör väl hans sämsta säsong (03/04) som resulterade i imponerande usla 18 poäng på 32 matcher i AHL, också nämnas.Necrodamus skrev:Jag tycker iofs. att 13p på 28 matcher är en hyffsad debutsäsong i NHL iafall. Förra säsongen gjorde han 46p på 58 matcher i AHL. En spelare för 2:a linen i årets DIF trupp hade han definitivt vart.
Inte för att det spelar någon roll nu, han sa ju nej till oss han också.
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jajaja, jag vill ändå påstå att han skulle vara ett namn för 2:a linen

Ritterwand skrev:Du tar hans bästa säsong i karriären som exempel. Det var 7 år sen. Säsongen efter det hade han 11 poäng på 40 matcher och sen dess har han bara fått göra ett fåtal inhopp till i NHL. I rättvisans namn bör väl hans sämsta säsong (03/04) som resulterade i imponerande usla 18 poäng på 32 matcher i AHL, också nämnas.Necrodamus skrev:Jag tycker iofs. att 13p på 28 matcher är en hyffsad debutsäsong i NHL iafall. Förra säsongen gjorde han 46p på 58 matcher i AHL. En spelare för 2:a linen i årets DIF trupp hade han definitivt vart.
Inte för att det spelar någon roll nu, han sa ju nej till oss han också.
Med vilken klubb skrev han kontrakt med ?.robin_dif skrev:Djurgården har fått många nej tack från hockeyspelare senaste månaderna.
Här är det senaste: Daniel Corso.
Han hade visst dubbla agenter och när Djurgården förhandlat klart med en agent valde Corso att ta kontraktet som agent nummer två fixat fram.
Easy come - easy go, sa kanske Daniel Corso.
Djurgårdare i Timråland
någon rysk klubbUffe skrev:Med vilken klubb skrev han kontrakt med ?.robin_dif skrev:Djurgården har fått många nej tack från hockeyspelare senaste månaderna.
Han hade visst dubbla agenter och när Djurgården förhandlat klart med en agent valde Corso att ta kontraktet som agent nummer två fixat fram.
Torpedo Nizhny, NovogorodUffe skrev:Med vilken klubb skrev han kontrakt med ?.robin_dif skrev:Djurgården har fått många nej tack från hockeyspelare senaste månaderna.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e703387.ab
Vet inte om någon har lagt in denna länken.
I vilket fall låter det onekligen bra

Ni har fel när Ni tror att Ni citerar robin_dif för han skriver det som Tomas Ros redan skrivitFricke skrev:Torpedo Nizhny, NovogorodUffe skrev:Med vilken klubb skrev han kontrakt med ?.robin_dif eller rättare sagt så var det detta som Tomas Ros skrev:Djurgården har fått många nej tack från hockeyspelare senaste månaderna.

Senast redigerad av Bautabröl den 2007-09-04 15:21:26, redigerad totalt 1 gånger.

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

blocco skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e703387.ab
Vi får verkligen hoppas att det blir DIF för Daniel.
Daniel och en målskytt sen har vi alla möjligheter i världen att ta oss till slutspel och med en el två spelare inför slutspelet så kan det sluta hur som helst.