Blir jävligt intressant att se vem MDB plockar in. Har ju varit 3-4 gubbar senaste veckorna. Som vi försökt med, ej lyckats. Bl a Tysk/polacken till Örebro, Graeme Clarke, Järnkrok och Nicolas Aubé-Kubel.
Sören och Erik G är det nog bara glömma för gott nu?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... rvningarna
Silly Season 2026/27
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Senast redigerad av Osten östlund den 2026-09-11 11:20:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Japp! Synd.Osten östlund skrev: ↑2026-09-11 11:13:53 Blir jävligt intressant att se vem MDB plockar in. Har ju varit 3-4 gubbar senaste veckorna. Som vi försökt med, ej lyckats.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Förlänger i Schweiz. Eller bara Sören, vet inte hur EG hittade in hit.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Inget om Erik nu. Men han kommer förmodligen köra på 1 års kontrakt resten av elitkarriären. Borta hos dig och Trumpeten.
Både Jacob de la Rose, 31, och Marcus Sörensen, 34, var drömvärvningar för de flesta SHL-lag.
Nu kan klubbarna sluta hoppas – åtminstone några år till.
Enligt Sportbladets uppgifter har de båda stjärnforwardarna förlängt sina avtal i Schweiz fram till 2029.
Silly Season 2026/27
Pitlick avfärdade MDB i 60min Djurgården i Aftonbladet i alla fall.Osten östlund skrev: ↑2026-09-11 11:13:53 Blir jävligt intressant att se vem MDB plockar in. Har ju varit 3-4 gubbar senaste veckorna. Som vi försökt med, ej lyckats. Bl a Tysk/polacken till Örebro, Graeme Clarke, Järnkrok och Nicolas Aubé-Kubel.
In Wikegård we trust!
Silly Season 2026/27
Måste säga att det var ett riktigt bra avsnitt från Bladet med Sanny och Abris.
MDB är vältalig och gav analytiska och bra svar tycker jag. "Kalibrerad" verkar han gilla.
Jämför man detta lagavsnittet med TV4-hockeys dito med Joel är det sån milsvid skillnad. 5 min förberedelse vs 5 timmar, typ.
Det enda var väl att de inte tog upp Kole Lind med MDB, kanske vet Abris o Sanny nåt som vi andra inte vet men isf kunde man ju nämnt det om han nu är avskriven. Luuto och 23åringen kunde man ju skippat.
MDB är vältalig och gav analytiska och bra svar tycker jag. "Kalibrerad" verkar han gilla.
Jämför man detta lagavsnittet med TV4-hockeys dito med Joel är det sån milsvid skillnad. 5 min förberedelse vs 5 timmar, typ.
Det enda var väl att de inte tog upp Kole Lind med MDB, kanske vet Abris o Sanny nåt som vi andra inte vet men isf kunde man ju nämnt det om han nu är avskriven. Luuto och 23åringen kunde man ju skippat.