Om du kritar på, Wesslau, vill jag ha din autograf för du är jävligt bra!

Vet du när jorden ska gå under också eller? Du verkar vara värsta Nostradamus.Salas skrev:Jag vill ha en målvakt i kassen, inte ett bollplank.Daniel942 skrev:Here we go again...
Varför stinker det flopp om Wesslau? En helt okej grundsäsong+ett grymt slutspel innan han drog till USA. Att han inte har varit lika bra i USA är säkert flera faktorer som har spelat in, bl.a. är spelet helt annorlunda.
Wesslau sprider noll trygghet i försvaret, och nu när våra offensiva och defensiva spelare är värdelösa så kan det bara sluta på ett sätt, tyvärr.
Well spoken. end of discussion!Magnutz skrev:Alltså, jag gillar Wesslan. He ain't heavy, he's our brother. Och jag välkomnar honom tillbaka med öppna armar.
Hahahaha... fan Mäklar'n - om du är så här jävla tjurig innan sommaren ens börjat, hur ska du vara i höst om inte allt blir som vi hoppas?Mäklaren skrev:Ja då välkomnar vi AIK-Wesslau till DIF och säger bye bye till ur-Djurgårdaren Tellan som inte vill hellre än att dominera i DIF-kassen. Mot den moderna ishockeyn.
Årets SM-final sög på alla fronter.ludde- skrev:Nihlstorp och Hadelöv hette målvakterna i årets SM-final, tycker ingen av dem är bättre än Wesslau.
Det är ju två bra målvakter men håller med i det du säger helt klart!ludde- skrev:Nihlstorp och Hadelöv hette målvakterna i årets SM-final, tycker ingen av dem är bättre än Wesslau.
Riktigt fånigt att du (och vissa andra) inte kan hantera din besvikelse över Tellan och sjunker så lågt att du tar till nidnamn mot Wesslau.Mäklaren skrev:Ja då välkomnar vi AIK-Wesslau till DIF och säger bye bye till ur-Djurgårdaren Tellan som inte vill hellre än att dominera i DIF-kassen. Mot den moderna ishockeyn.
Magnutz skrev:Jag tror Wesslau är het på att visa upp sig igen. Han vet att han måste, MÅSTE spela bra och det räcker inte att höja sig under slutspelet - Bra spel i kassen = bra spel ute på isen = många poäng tagna under serien = bra placering i sluttabellen = Välja motstånd i slutspelet = bra chans att gå vidare från kvarten. Samt, bra spel i kassen under säsongen ger bra trygghet för laget under slutspelet.
Om du kritar på, Wesslau, vill jag ha din autograf för du är jävligt bra!
Wesslau är fostrad i aik, har öppnat för att kunna spela där samt fläkt ut sig och sagt att han kan tänka sig spel i alla klubbar. Självklart kommer jag stå bakom Wesslan, men just nu känns detta som ett av se sämsta beslut DIF någonsin har tagit.AMMC skrev:Riktigt fånigt att du (och vissa andra) inte kan hantera din besvikelse över Tellan och sjunker så lågt att du tar till nidnamn mot Wesslau.Mäklaren skrev:Ja då välkomnar vi AIK-Wesslau till DIF och säger bye bye till ur-Djurgårdaren Tellan som inte vill hellre än att dominera i DIF-kassen. Mot den moderna ishockeyn.
Ingen spelare är större än DIF.
Grattis, ditt inlägg korar jag till månadens mest komiska.reservjesus skrev:Wesslau är en bra målvakt, har han otroligt mycket utvecklingspotential.