robin_dif skrev: ↑2024-11-26 18:41:55
Wikegård är och kollar på frisk asker-Storhamar just nu.
Spekuleras i att han är och kollar på Sander Wold och Håvard Salsten, gissningsvis inför nästa säsong.
Kul om det stämmer. Unga spelare utan historik i Djurgården. Raka motsatsen från tidigare scoutingmodell
Mora har ju plockat en del norrmän med gott resultat.
Med tanke på hur målvaktsituationen är... att komma in och vara en bidragande orsak till att ta oss upp till SHL igen borde vara morot nog för Mantas. Handlar det om pengar så instämmer jag i bidragskören, lär inte vara några problem att samla in om man specifikt namnger Mantas som anledning till insamling
Spekuleras i att han är och kollar på Sander Wold och Håvard Salsten, gissningsvis inför nästa säsong.
Kul om det stämmer. Unga spelare utan historik i Djurgården. Raka motsatsen från tidigare scoutingmodell
Nej! Han kollar på Tobias Lindström, säkert!
Ung och lovande!
Senast redigerad av fryppe den 2024-11-27 16:08:50, redigerad totalt 1 gånger.
Rolv skrev: ↑2024-11-26 22:18:27
Trejden som rödhöken hintar om. Finns det något som helst belägg för den, mer än att han tycker att den låter rimlig? Några rykten? Han brukar ju ändå ha ganska bra koll, och då speciellt på Malmö.
Men som han uttrycker sig tycker jag det låter som att det bara som en bra lösning för flera parter som han har kommit på, utan något bakomliggande.
Det är bara en lösning som han själv knåpat ihop. Men är väl en ganska bra lösning ändå. Dock sjukt osäkert om den går i lås och det mesta av degen skulle ju DIF stå för. Med det sagt så visst finns det deg att samla ihop om det skulle innebära en tänd marmelind som spelar för shl kontrakt.
fryppe skrev: ↑2024-11-28 12:31:31
Väldigt tyst om spelare in just nu, finns ju inga som helst rykten om man inte räknar Mantas, och han tror jag är svår att få in iår.
Ryktas om 2 nya målvakter. Enligt lite twitter surr!
fryppe skrev: ↑2024-11-28 12:31:31
Väldigt tyst om spelare in just nu, finns ju inga som helst rykten om man inte räknar Mantas, och han tror jag är svår att få in iår.
Ryktas om 2 nya målvakter. Enligt lite twitter surr!