Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Lugn, det kommer presenteras nyførværv idag
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Hur säker?Celes skrev:Lugn, det kommer presenteras nyførværv idag
- Jim Morrison
Men kom igen nu för fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Åh drygt asså.
Dixon till Luleå och Växjö värvar Laakso. Ge oss NÅNTING.
Dixon till Luleå och Växjö värvar Laakso. Ge oss NÅNTING.
Segaste skiten någonsin :/
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Seriöst. Vad är problemet? Förstår att man måste arbeta i det tysta för att undvika konkurrens i specifika fall men måste man droppa alla namn samma dag? Lär ju inte vara särskilt bra ur ett försäljningsperspektiv(säsongskort) heller.
Ge oss lite nyheter? Gör klart med Ferna eller vad som helst. Det här börjar bli otroligt ledsamt. Aldrig varit såhär otaggad på ishockey.
Ge oss lite nyheter? Gör klart med Ferna eller vad som helst. Det här börjar bli otroligt ledsamt. Aldrig varit såhär otaggad på ishockey.
LETS ALL DO THE CHIBSA
Dem trodde att posten som sportchef skulle vara klar innan semestern. Måste väl vara snart?!
Tror inte ens vi har något på gång. Vare sig det gäller spelare eller sportchef.
+ 1 + en guldstjärna!DIFRobbex skrev:Tror inte ens vi har något på gång. Vare sig det gäller spelare eller sportchef.
Vi får inte glömma att vi värvade en massa spelare under säsongen förra året, det kan mycket väl bli så i år också. Jag tror och hoppas vi klarar oss kvar.
Ja jävlar vad det liksom bara smällde till!!!Celes skrev:Lugn, det kommer presenteras nyførværv idag
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Vi kommer sluta tvärsist. Tyvärr så tror jag att Charles taktik när det gäller att "vänta in rätt" har slagit tillbaka stenhårt.
LETS ALL DO THE CHIBSA
Någon hört något nytt om Andreas Engqvist? Sen ska man ge ett lag en chans först innan man drömmer ut dem. Det var många som dömde ut dem förra säsongen också att de inte hade någon chans men det gick ju helt ok.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Det är egentligen ingen som dömer ut.klintan85 skrev:Någon hört något nytt om Andreas Engqvist? Sen ska man ge ett lag en chans först innan man drömmer ut dem. Det var många som dömde ut dem förra säsongen också att de inte hade någon chans men det gick ju helt ok.
Vi har rätt att vara besvikna och oroliga när vi har ett allsvenskt lag på pappret. Mycket besviken och orolig är bara förnamnet. Hittills har Challes sista jobb för klubben INTE imponerat.
Förra säsongen var det tvärtom. Då var vi favoriter.
Nu är vi inte ens underdogs, vi är typ below-underdogs.
@TeXasDIF på Twitter skriver att Fernholm ska genomgå läkarundersökning sen få ett try-out. Någon som hört mer om det?
Jag trodde det handlade om ett vanligt kontrakt. Om detta stämmer så välkomnar jag Fernholm, för det är ju lite det man siat om - håller han eller inte?
Jag trodde det handlade om ett vanligt kontrakt. Om detta stämmer så välkomnar jag Fernholm, för det är ju lite det man siat om - håller han eller inte?