Billx skrev:Känns ju som att Wesslau presenteras när som helst tillsammans med en back/forward?
Tror inte vi får någon presentation av flera spelare samtidigt.
Varför inte ? (enbart mitt önsketänkande)
Har DIF någonsin presenterat flera spelare samtidigt? Enda tänkbara scenariot då det kan komma att ske är väl om bägge Tjärnqvistarna signar med DIF (sorry Mathias, men hoppas inte det blir så).
-daniel- skrev:
Har DIF någonsin presenterat flera spelare samtidigt? Enda tänkbara scenariot då det kan komma att ske är väl om bägge Tjärnqvistarna signar med DIF (sorry Mathias, men hoppas inte det blir så).
-daniel- skrev:
Kentta skrev:Känns "rätt" okej att Kronwall drar till KHL, för som han spelar nu är under all kritik..
håller med. Han ser helt färdig ut. Han skulle verkligen behöva en låååång semester i något varmt land just nu
jag tyckte han såg trött ut redan runt juletid.. Mina poster i matchtrådarna däromkring vittnar om det. Jag gillar inte Hockeyspelare som sover på isen.
Jag tycker inte att han gjorde bort sig mot Norge. Det syns klart och tydligt att han får problem när nivån ökar ett snäpp, men så illa är var det inte i kväll. Han är väl helt enkelt inte bättre än så där. Men det är ingen av de andra backarna heller.