Wesslau/Sandberg kommer oss allt närmare vilket för egen del känns helt okej !
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
att Tellan ryktas vara klar för en annan KHL-klubb är inte alls oväntat....
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- reservjesus
wöördBillx skrev:att Tellan ryktas vara klar för en annan KHL-klubb är inte alls oväntat....
clowns to the left of me, jokers to the right
Känns ju som att Wesslau presenteras när som helst tillsammans med en back/forward?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tror inte vi får någon presentation av flera spelare samtidigt.Billx skrev:Känns ju som att Wesslau presenteras när som helst tillsammans med en back/forward?
Expert.
Varför inte ?SirDIFalot skrev:Tror inte vi får någon presentation av flera spelare samtidigt.Billx skrev:Känns ju som att Wesslau presenteras när som helst tillsammans med en back/forward?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har DIF någonsin presenterat flera spelare samtidigt? Enda tänkbara scenariot då det kan komma att ske är väl om bägge Tjärnqvistarna signar med DIF (sorry Mathias, men hoppas inte det blir så).Billx skrev:Varför inte ?SirDIFalot skrev:Tror inte vi får någon presentation av flera spelare samtidigt.Billx skrev:Känns ju som att Wesslau presenteras när som helst tillsammans med en back/forward?(enbart mitt önsketänkande)
Bra då vet jag att det är helt otänkbart att dom presenterar 2 samtidigt eftersom dom aldrig gjort det förr.. kanske är en policy Järlan har 
- SirDIFalot
Visserligen presenterades ju Bartley och Almtorp samtidigt. Men det var ju allmänt känt sedan länge att dom var klara då.
Expert.
Jorå, men jag är väldigt glad för att det inte ser likadant ut nu...-daniel- skrev: Har DIF någonsin presenterat flera spelare samtidigt? Enda tänkbara scenariot då det kan komma att ske är väl om bägge Tjärnqvistarna signar med DIF (sorry Mathias, men hoppas inte det blir så).
http://difhockey.se/nyhet.php?news=961
- Christopher J
ahh, jag som hade tänkt posta den länken precis.jool08 skrev:Jorå, men jag är väldigt glad för att det inte ser likadant ut nu...-daniel- skrev: Har DIF någonsin presenterat flera spelare samtidigt? Enda tänkbara scenariot då det kan komma att ske är väl om bägge Tjärnqvistarna signar med DIF (sorry Mathias, men hoppas inte det blir så).
http://difhockey.se/nyhet.php?news=961
Känns "rätt" okej att Kronwall drar till KHL, för som han spelar nu är under all kritik..
Han är inte bra. Eller.. Han var bra i några matcher när han var ny hos oss.. Nu vet jag inte vad han sysslar med.Kentta skrev:Känns "rätt" okej att Kronwall drar till KHL, för som han spelar nu är under all kritik..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
håller med. Han ser helt färdig ut. Han skulle verkligen behöva en låååång semester i något varmt land just nuKentta skrev:Känns "rätt" okej att Kronwall drar till KHL, för som han spelar nu är under all kritik..
jag tyckte han såg trött ut redan runt juletid..DIFRobbex skrev:håller med. Han ser helt färdig ut. Han skulle verkligen behöva en låååång semester i något varmt land just nuKentta skrev:Känns "rätt" okej att Kronwall drar till KHL, för som han spelar nu är under all kritik..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Metal Machine
Jag tycker inte att han gjorde bort sig mot Norge. Det syns klart och tydligt att han får problem när nivån ökar ett snäpp, men så illa är var det inte i kväll. Han är väl helt enkelt inte bättre än så där. Men det är ingen av de andra backarna heller.