Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
För att återkoppla till ett gammalt diskussionsämne. Jag kikade emellanåt upp mot övre sidan av klacken men såg inte de där två gapskrikande tanterna? Vart har de tagit vägen? Man saknar inte kon förrän båset är tomt(bokstavligt talat), var lite småtråkigt att inte höra hur de spyr galla över att nedre är h*ror och f*ttor och så vidare.
Har de bytt plats?
Har de bytt plats?
Hörde jag igår någon som drog igång:
"Ge mig ett G, ge mig ett R, ge mig ett I, ge mig ett S"?
Otroligt larvigt.
Nivån på klacken har sjunkit de senaste månaderna. Hora hit och hora dit. Fan, visa lite finess! Kärnan - kom tillbaka!
Otroligt larvigt.
Nivån på klacken har sjunkit de senaste månaderna. Hora hit och hora dit. Fan, visa lite finess! Kärnan - kom tillbaka!
Håller med dig Pulver. Kärnan saknas och det märks otroligt mycket.pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.
pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.

Hur menar du?Byström skrev:pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.
Nivån på klacken har sjunkit de senaste månaderna. Hora hit och hora dit. Fan, visa lite finess! Kärnan - kom tillbaka!Verkar som att någon ändrat sig.
Du hörde nog ett "Ge mig ett D, I, F" Det var i alla fall vad jag hörde.pulverapa skrev:Hur menar du?Byström skrev:pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.
Nivån på klacken har sjunkit de senaste månaderna. Hora hit och hora dit. Fan, visa lite finess! Kärnan - kom tillbaka!Verkar som att någon ändrat sig.
Sv: Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Okej. Är den ny eller?Wizeguy skrev:Du hörde nog ett "Ge mig ett D, I, F" Det var i alla fall vad jag hörde.pulverapa skrev:Hur menar du?Byström skrev:pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.

Klacktråden - Järnkaminerna
Aha någon jävel som larvade sig bapulverapa skrev:Okej. Är den ny eller?Wizeguy skrev:Du hörde nog ett "Ge mig ett D, I, F" Det var i alla fall vad jag hörde.pulverapa skrev:Hur menar du?Byström skrev:pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.

Haha*XantE skrev:Aha någon jävel som larvade sig bapulverapa skrev:Okej. Är den ny eller?Wizeguy skrev:Du hörde nog ett "Ge mig ett D, I, F" Det var i alla fall vad jag hörde.pulverapa skrev:Hur menar du?Byström skrev:Verkar som att någon ändrat sig.
Ditt inlägg är ungefär exakt det jag tänkte skriva efter matchen. "Ge mig ett D" kändes bara larvigt, lite som någon skrev i en annan tråd. Snart kommer "Djurgården är dom bästa heja heja heja djurgårn" eka över hovet om nivån inte stiger.pulverapa skrev:Hörde jag igår någon som drog igång:
Otroligt larvigt.
Sen förstår jag inte grejen med alla hor-ramsor. Allt och alla är horor, det är fruktansvärt pinsamt att höra kan jag tycka. Kan kanske vara okej någon enstaka gång (är dock emot det egentligen), men som mot Malmö t.ex. att sjunga "en hora i galler" flera gånger är bara bedrövligt. Skärpning där.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi lägger oss på skämsnivå i klacken så måste DIF Hockey och JK inse att de måste bli sams.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ok, är ni newbies eller?
Den ramsan ni pratar om var väldigt vanlig under 80-talet, som ändå måste anses vara bäst hittils.
Att köra den idag tyder alltså på extremt goda klackkunskaper.
Dagens ungdom...
Den ramsan ni pratar om var väldigt vanlig under 80-talet, som ändå måste anses vara bäst hittils.
Dagens ungdom...
Senast redigerad av sensei den 2013-02-14 20:36:25, redigerad totalt 1 gånger.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Bara för att en ramsa är gammal behöver inte betyda att den är bra.sensei skrev:Ok, är ni newbies eller?
Den ramsan ni pratar om var väldigt vanliga under 80-talet, som ändå måste anses vara bäst hittils.
Dagens ungdom...
Expert.
Men herregud vad du hackar hela tiden. Det väsentliga i sammanhanget är att den som startade den har koll, till skillnad mot vad som skrivs ovan.SirDIFalot skrev:Bara för att en ramsa är gammal behöver inte betyda att den är bra.sensei skrev:Ok, är ni newbies eller?
Den ramsan ni pratar om var väldigt vanliga under 80-talet, som ändå måste anses vara bäst hittils.
Dagens ungdom...
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Hackar? Det är så förvirrande att ena dagen bli anklagad för att vara för positiv för att nästa dag vara för negativt.sensei skrev:Men herregud vad du hackar hela tiden. Det väsentliga i sammanhanget är att den som startade den har koll, till skillnad mot vad som skrivs ovan.SirDIFalot skrev:Bara för att en ramsa är gammal behöver inte betyda att den är bra.sensei skrev:Ok, är ni newbies eller?
Dagens ungdom...
Expert.