Det blir antagligen Santala. Hans agent såg DIF som en bra möjlighet för honom att utvecklas. Jag har ingen aning om Santalas Kapacitet. Är det någon som vet någonting om denna finne? Är han en bra värvning?
Höken skrev:Det blir antagligen Santala. Hans agent såg DIF som en bra möjlighet för honom att utvecklas. Jag har ingen aning om Santalas Kapacitet. Är det någon som vet någonting om denna finne? Är han en bra värvning?
Höken skrev:Jo kanske det. Men titta bara på Bengan. Killen utvecklas för fullt, men är i särklass en utav dem bästa i hela ligan.
Tyvärr har vi inte riktigt fått se vad han har gått för än. Han kanske bara gör poäng med hjälp av Linkan. Men jag hoppas att han kan producera utan han med.
Haha ja, ibland ser man inte det man vill se, läste Marie's block för ett par dagar sedan och borde vetat bättre eftersom jag visste att dom ryktena var falska, tänkte dock inte i banorna att artikeln kunde varit gammal .
My bad.
Blir fan nöjd om vi får Tommi Santala. Statistiskt sätt så ser han ju bra ut, visst man ska inte gå på det, men eftersom att det inte finns så mycket annat på honom så får man ju gå på det...
Salmelainen skulle vara drömmen, men det förblir nog bara en våt dröm