Det är skillnad på kostruktiv kritik och bara spy galla över ett lag man sägs tycka om så fort de spelar lite sämre.#10 skrev: ↑2025-03-07 21:26:32Går ju inte att sitta och gulla med laget/spelare om det ser ut som skit ibland, det är ett forum, folk är engagerade och vill skriva av sig i med och motgång. Jag som inte bor geografiskt rätt har en oerhörd tacksamhet till detta forum oavsett om man får Hyll eller hugg, faktiskt jobbigt när man inte har många att prata och diskutera DIF ”fysiskt”, tack alla.
HA 24/25: Kalmar - Djurgårdens IF 7/3
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Det är absolut ingen som tvingar dig att vara här inne och läsa.klintan85 skrev: ↑2025-03-08 18:57:24Det är skillnad på kostruktiv kritik och bara spy galla över ett lag man sägs tycka om så fort de spelar lite sämre.#10 skrev: ↑2025-03-07 21:26:32Går ju inte att sitta och gulla med laget/spelare om det ser ut som skit ibland, det är ett forum, folk är engagerade och vill skriva av sig i med och motgång. Jag som inte bor geografiskt rätt har en oerhörd tacksamhet till detta forum oavsett om man får Hyll eller hugg, faktiskt jobbigt när man inte har många att prata och diskutera DIF ”fysiskt”, tack alla.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bästa sammanfattningen över säsongen jag läst. Särskilt det fetstilta. Precis så.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2025-03-08 12:00:37 DIF-logiken.
Som väntat tog vi de två sista matcherna, bara för att det kändes som vi supit bort seriesegern hemma mot ÖIK
Det kommer dröja innan det krävs "så lite" för att ta steget upp som denna säsong.
I vanlig fall krävs det nåt extra, då nedflyttat SHL-lag år 1 i Allsvenskan förfogar över en SHL-mässig trupp.
IKO känns ju till skillnad från tex HV och BIF inte så SHL-mässigt
Så som känslan varit för mig sedan oktober.
Det är nu vi går upp, inte för att DIF är tydligt bäst, snarare minst ojämna över tid
I dessa tider kan jag nöja mig med det
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nej på samma sätt att man inte behöver spy galla över DIF på DIFs sida. Man är ändå vuxna människor så man ska ju kunna ha någon nivå.daaviid skrev: ↑2025-03-09 14:53:09Det är absolut ingen som tvingar dig att vara här inne och läsa.klintan85 skrev: ↑2025-03-08 18:57:24Det är skillnad på kostruktiv kritik och bara spy galla över ett lag man sägs tycka om så fort de spelar lite sämre.#10 skrev: ↑2025-03-07 21:26:32Går ju inte att sitta och gulla med laget/spelare om det ser ut som skit ibland, det är ett forum, folk är engagerade och vill skriva av sig i med och motgång. Jag som inte bor geografiskt rätt har en oerhörd tacksamhet till detta forum oavsett om man får Hyll eller hugg, faktiskt jobbigt när man inte har många att prata och diskutera DIF ”fysiskt”, tack alla.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Jag tror nog att DIF som förening klarar av att hantera sådana ord som förekommer här på detta forum. Du kan slappna av.klintan85 skrev: ↑2025-03-10 18:56:23Nej på samma sätt att man inte behöver spy galla över DIF på DIFs sida. Man är ändå vuxna människor så man ska ju kunna ha någon nivå.daaviid skrev: ↑2025-03-09 14:53:09Det är absolut ingen som tvingar dig att vara här inne och läsa.klintan85 skrev: ↑2025-03-08 18:57:24Det är skillnad på kostruktiv kritik och bara spy galla över ett lag man sägs tycka om så fort de spelar lite sämre.#10 skrev: ↑2025-03-07 21:26:32Går ju inte att sitta och gulla med laget/spelare om det ser ut som skit ibland, det är ett forum, folk är engagerade och vill skriva av sig i med och motgång. Jag som inte bor geografiskt rätt har en oerhörd tacksamhet till detta forum oavsett om man får Hyll eller hugg, faktiskt jobbigt när man inte har många att prata och diskutera DIF ”fysiskt”, tack alla.

- Lee Harvey Oswald
Det var länge sedan jag slutade använda begrepp som -Vuxna människor, -Vara den vuxna i rummet.klintan85 skrev: ↑2025-03-10 18:56:23Nej på samma sätt att man inte behöver spy galla över DIF på DIFs sida. Man är ändå vuxna människor så man ska ju kunna ha någon nivå.daaviid skrev: ↑2025-03-09 14:53:09Det är absolut ingen som tvingar dig att vara här inne och läsa.klintan85 skrev: ↑2025-03-08 18:57:24Det är skillnad på kostruktiv kritik och bara spy galla över ett lag man sägs tycka om så fort de spelar lite sämre.#10 skrev: ↑2025-03-07 21:26:32Går ju inte att sitta och gulla med laget/spelare om det ser ut som skit ibland, det är ett forum, folk är engagerade och vill skriva av sig i med och motgång. Jag som inte bor geografiskt rätt har en oerhörd tacksamhet till detta forum oavsett om man får Hyll eller hugg, faktiskt jobbigt när man inte har många att prata och diskutera DIF ”fysiskt”, tack alla.
Livet har lärt mig att precis alla människor ibland blir ”det lilla barnet”, det bara yttrar sig lite olika
Några tänker innan dom skriver, andra tänker efter dom skrivit….. och vissa tänker inte alls

Så länga vi inte exkluderar personer med rasistiska eller homofobiska uttalanden tror jag ribban ska kunna vara ganska hög här inne.
Det klarar vi

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Upp med Matchtråd