Men går vi inte upp så får vi hoppas a*k går ner så det blir lite ordentliga derbyn igen

Det kanske bara är jag men.. Jag har får inte alls det intrycket av Sam. Dessutom extremt professionellt av honom att inte spilla i media vad som hänt mellan honom och DIF.Manijock skrev:Inte sett matchen så tänker inte uttala mig alls. Torsken känns självklar och DIF förlorar för att man är ett så extremt mycket sämre lag, från målvakt till sista anfallare. En spelare som Viitalouma är avgörande i en sån här serie.
Läst till mig om detta angående Sam. Nyman fortsätter att växa i mina ögon. Dessa pinsamma lagspelare och individualister ska offentligt hängas ut. Här visar han miljoner människor att Lofquist är en skam för sig själv, vilket han förtjänar om han beter sig på det sättet han gör. Det har synts hela säsongen och även under tiden i Oskarshamn att han bara är intresserad av sig själv. Åker runt och gnäller på medspelare, och gråter när han inte får speltid. En riktig idiotvärvning av Challe rent ut sagt. Killen är värvad från Elite Prospects. Ruggigt dåligt scoutat! Nu hoppas jag att vi sett det sista av honom. You go Nyman!
Förövrigt, försöker njuta av att vi fått chansen att ens delta i denna Kvalserie. Det trodde man inte på förhand. Att vi sen blir utskåpade match efter match, det antar jag att vi får vänja oss vid. Faktum är att vi inte har trupp nog för att ens lite hota de övriga lagen. Så på så sätt försöker jag bara njuta av de här sista matcherna och hoppas att vi gör en silly utan dess like så vi kanske kan vara med och tävla hela vägen nästa säsong.
Ha ha kvällens bästa!Mäklaren skrev:Jag tror fortfarande på det här, någonstans.
Kikat lite speciellt på honom då jag tidigt störde mig på hans temperament. Han tog dumma utvisningar som är rena personliga vendettor med motspelare. Ingen som helst tanke på laget what so ever. Noterat att han både i båset och på isen i en väldigt hetsig ton gestikulerat mot medspelare efter diverse situationer. Även i de fallen han själv så uppenbart varit skälet till att situationen uppstod. Detta syntes även under tiden i Oskarshamn efter vad jag har hört. En riktig dåre! Han har från första uttalandet om att han minsann inte spelar back, trots att han de fakto är det, skickat signaler om att han kör sitt eget race så får andra rätta sig. Detta retar mig lika mycket som när Erik Gustafsson bara skrattade om att Zabel inte gillade hans klumpiga snurrfinter. Respektlöst! Nyman har höga krav på sina backar, det är solklart. Det är därför jag gillar honom. Äntligen någon som begär lite av sina mannar. Finns en klar anledning till att Sam inte varit ombytt särskilt ofta i KS, och det är jag helt övertygad om att det är av samma anledning han fick lämna båset idag. Killen är en riktig förlorarkaraktär!SirDIFalot skrev:Det kanske bara är jag men.. Jag har får inte alls det intrycket av Sam. Dessutom extremt professionellt av honom att inte spilla i media vad som hänt mellan honom och DIF.Manijock skrev:Inte sett matchen så tänker inte uttala mig alls. Torsken känns självklar och DIF förlorar för att man är ett så extremt mycket sämre lag, från målvakt till sista anfallare. En spelare som Viitalouma är avgörande i en sån här serie.
Läst till mig om detta angående Sam. Nyman fortsätter att växa i mina ögon. Dessa pinsamma lagspelare och individualister ska offentligt hängas ut. Här visar han miljoner människor att Lofquist är en skam för sig själv, vilket han förtjänar om han beter sig på det sättet han gör. Det har synts hela säsongen och även under tiden i Oskarshamn att han bara är intresserad av sig själv. Åker runt och gnäller på medspelare, och gråter när han inte får speltid. En riktig idiotvärvning av Challe rent ut sagt. Killen är värvad från Elite Prospects. Ruggigt dåligt scoutat! Nu hoppas jag att vi sett det sista av honom. You go Nyman!
Förövrigt, försöker njuta av att vi fått chansen att ens delta i denna Kvalserie. Det trodde man inte på förhand. Att vi sen blir utskåpade match efter match, det antar jag att vi får vänja oss vid. Faktum är att vi inte har trupp nog för att ens lite hota de övriga lagen. Så på så sätt försöker jag bara njuta av de här sista matcherna och hoppas att vi gör en silly utan dess like så vi kanske kan vara med och tävla hela vägen nästa säsong.
Tror oxå på detta tills hoppet är ute, men det hade ju kunnat se lite ljusare ut måste jag säga, Max 1 torsk till har vi råd med, och inte mot fel lag.Mäklaren skrev:Jag tror fortfarande på det här, någonstans.
Vi slår Gnaget, tar Rögle av bara farten och sedan plötsligt så är vi i allra högsta grad med i racet igen.
+11962FenderStrat skrev:Jag tycker vi ska lugna oss med att säga att Sam är knäpp, att han inte är en lagspelare, osv.
innan vi vet. Kommer troligtvis bli locket på från Djurgårdens sida, så vi lär nog aldrig få veta.
+11962FenderStrat skrev:Jag tycker vi ska lugna oss med att säga att Sam är knäpp, att han inte är en lagspelare, osv.
innan vi vet. Kommer troligtvis bli locket på från Djurgårdens sida, så vi lär nog aldrig få veta.
Jag tycker endå man kunde ha skött det lite snyggare än vad man gjorde!förevigtdjurgården skrev:Kanske är relaterat till hans tidigare frånvaro, från både Malmö och Västerås-matchen. Något som hänt innan de två matcherna, som inte skulle hända igen men som inte hände..
Oavsett är det ju bara spekulationer och vi kan inget veta så lika bra att lägga ner diskussionen omkring Sam-Nyman.