Visst. Det är däremot ingen rättighet att få skriva på det här forumet. Tänk på det du.johan_80 skrev: Hört talas om yttrande frihet vi har i svirige så tänk efter innan "du" stänger av folk..
Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Senast redigerad av android den 2012-09-29 12:35:40, redigerad totalt 1 gånger.
Född till sportchef.
Kan du inte se skillnaden på inläggen som skrivs i de vanliga trådarna och de inläggen som skrivs under pågående match så kan jag dessvärre inte hjälpa dig.[/quote]android skrev:Ok, men lägg ner forumet då, för d skrivs en massa skit i alla trådar!johan_80 skrev:För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!!
Men stäng av dom som ni(du) tycker skriver skit då så får dom andra fortsätta skriva i matchtrådarna![/quote] Hört talas om yttrande frihet vi har i svirige så tänk efter innan "du" stänger av folk..[/quote]
Visst. Det är däremot ingen rättighet att få skriva på det här forumet. Tänk på det du.[/quote] yttrande frihet är en svensk lag. Som man kan yttra på både forum och live som jag brukar säga ,, fast antar att du var ironisk

"För att det bara skrivs skit i matchtrådarna som vi vill få bort från forumet!!!!!!!!!!" det har inte jag sagt så ändra till 10 eller vad han hette..
Tycker helt klart att gaspos inlägg inte kan tolkas annat än som en riktig forumklassiker
Fullständigt briljant fylleinlägg som fick mig att ramla av stolen ett par gånger extra. Only at difhockey.se!
Ber om ursäkt om du nu inte var onykter, men kan inte tolka det på ett annat sätt

Ber om ursäkt om du nu inte var onykter, men kan inte tolka det på ett annat sätt

- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Allsvenskan 2012/13
Hahaha <3Manijock skrev:Tycker helt klart att gaspos inlägg inte kan tolkas annat än som en riktig forumklassikerFullständigt briljant fylleinlägg som fick mig att ramla av stolen ett par gånger extra. Only at difhockey.se!
Från nån snubbe på twitter:
"Rolig fakta! Det var den första trepoängaren på bortaplan sedan den 28:e December 2011 (7-3 mot Timrå) minus Rögle borta i KS"
Helsicke, hade inte koll på att det var så illa!
"Rolig fakta! Det var den första trepoängaren på bortaplan sedan den 28:e December 2011 (7-3 mot Timrå) minus Rögle borta i KS"
Helsicke, hade inte koll på att det var så illa!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
+1northbluestriped skrev:Fälth?, Timmy förlängning, johner dålig utan vilja, vad fan har dragit en sjuttis sambuca själv ellerlajjnus skrev:Wait.. What?gaspo skrev:Bremberg var lysande första perioden igår men sedan bara försvinner han varför? Otto däremot var riktigt bra hela matchen igår. O ni idioter som tyckte Timmy var en dålig förlägning va fan säger ni nu. Han har fan varit lysande match efter match! Johner däremot är jag extremt besviken på. Fruktansvärt dålig kampvilja. O Fälth herrejävlar mer stillastående back får man leta efter. Sedan Åberg,vad har han uträttat under dessa matcher? Absolut ingenting!!
tycker många i laget behöver höja upp sig minst två snäpp!!
Hahahaha ???
- Lee Harvey Oswald
Kollar lite Leksand-Mora, vilken otrolig klasskillnad jämfört med DIFs torftiga ickespel.
Riktigt bra kombinationer i hög fart från båda lagen, dom får ut så otroligt mycket mer ur sitt material än oss
Riktigt bra kombinationer i hög fart från båda lagen, dom får ut så otroligt mycket mer ur sitt material än oss
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alkoholen börjar så sakteliga dunsta från min kropp nu. Jävlar det var inte många rätt i mitt förra inlägg! 
Tim! Heter han o inget annat=D
Nä fan nu tar vi nya tag mot Västerås. O snälla finns det nån däruppe,så fixa då bengan o Douglas!

Tim! Heter han o inget annat=D
Nä fan nu tar vi nya tag mot Västerås. O snälla finns det nån däruppe,så fixa då bengan o Douglas!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
Kan man fundera på om det är den typ av spel som bättre passar oss, än det spel som innebär att vi förväntas föra spelet som t.ex. mot Almtuna hemma?Lee Harvey Oswald skrev:Kollar lite Leksand-Mora, vilken otrolig klasskillnad jämfört med DIFs torftiga ickespel.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Datsyuk_13
Börjar bli mer och mer imponerad av Oskarshamn. Riktigt starkt gjort att komma tillbaka till 3-3 i en svår, svår bortamatch mot BIK Karlskoga. Givetvis så var det Victor Löfstedt som kvitterade, som kanske är den enskilda spelare som imponerat allra mest i inledningen av HockeyAllsvenskan. Var IKO:s klart mest framstående forward när de mötte DIF på Hovet i veckan och verkar därefter bara ha fortsatt att leverera fina insatser i det lag som, tillsammans med Örebro, är ligans formstarkaste just nu...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Haha 2-2 mellan mora-leksand. Flipp-puck från halva plan.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- DIF_Soldier
de la Roses tackling var KLOCKREN! Ett jävla skämt och ett hån mot sporten ishockey att han blir straffad
Svenska spelare måste lära sig att titta upp! Det är ENBART Alcens fel att han sitter som en tönt meed näsblod just nu.
Ett jävla skämt. Fan vad jag blir irriterad.
Svenska spelare måste lära sig att titta upp! Det är ENBART Alcens fel att han sitter som en tönt meed näsblod just nu.
Ett jävla skämt. Fan vad jag blir irriterad.
Säg den glädje som varar
Fyfan vad jobbigt det är med personen som slår på trumman 24/7......