KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Man har varit med om hela denna säsong och aldrig varit mer än förbannad på spelet vi visar upp.. men nu har ilskan gått över till illamående, jag vill spy..
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Janne ska fan bort ikväll.oskais skrev:Jag förstår faktiskt inte vad problemet är, i vilken annan förening hade en så pass högt uppsatt profil som bajen-Janne fått sparken efter detta kapitala misslyckande. Det är värvningarna och det mentala spelet som har fällt vår älskade förening den här säsongen. Det mentala spelet får tränarna och spelarna reda ut själva, men värvningarna finns det bara ett huvud som ska rulla för. Han behöver inte sitta kvar säsongen ut, det finns det ingen poäng med, han har inga matcher att spela. Han ska bara BORT!
Janne du är så jävla urusel. Din vidriga lilla bajare som byggt detta skitlag. Du är så jävla usel och lyckades bara få in en allsvensk reservkeeper innan transfern stängde. Din vidriga lilla jävla råtta som sket i Linkan fast du hade flera chanser att ta in honom. Jag hatar dig av hela mitt hjärta.
Orkar inte mer. Finns inte ord att beskriva hur besviken och arg jag är på klubben nu. Spelarna sviker klubben. Det här laget är så otroligt värdelösa.
- Jim Morrison
Och varför i helvete skulle jag bli bannad från detta forum?Cyberpunk skrev:Jim Morrison, Det är helt obegripligt att du fortfarande inte är bannad från detta forum. Hur gammal är du? 12?Jim Morrison skrev:Dra åt helvete din jävla pajas.DIF i mitt hjärta skrev:Blir fan rädd av alla kommentarer. Mognaden verkar vara väldigt hög här inne.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tror aldrig jag någonsin beskådat något så pinsamt. Hela den här tillställningen var under all jävla kritik som går att sammanfatta i några futtiga meningar. Spelet i egen zon håller nog knappt Div 2 klass - på fullaste allvar.
Daniel Tjärnqvist "backchecking" någon gång under 3:e perioden när en Rögle spelare (som så många gånger förut) snodde en puck och skrinnade mot Wesslau var det absolut värsta jag upplevt på Hovets läktare. Jag fick damp och fick samtidigt nog.
Vi hade en chans till att klara den här serien men det känns så avlägset så jag inte finner ord... det är givetvis tokkört nu.
Daniel Tjärnqvist "backchecking" någon gång under 3:e perioden när en Rögle spelare (som så många gånger förut) snodde en puck och skrinnade mot Wesslau var det absolut värsta jag upplevt på Hovets läktare. Jag fick damp och fick samtidigt nog.
Vi hade en chans till att klara den här serien men det känns så avlägset så jag inte finner ord... det är givetvis tokkört nu.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Blytung förlust. Försvarsspelet ser lika stabbigt ut som det gjort långa stunder i serien.
Men som en av de sista optimisterna på forumet väljer jag att lyfta fram det enda som nu talar för oss.
Det här var en match vi bara kunde förlora, vi hade inget att vinna (hoppas ni fattar vad jag menar). Den mentala pressen som växte sig gigantisk vid 2-3 målet var förjävlig att beskåda.
Så vad är då det positiva?
Tror att ví nu satt oss i en nästintill hopplös situation. Alla börjar räkna ut laget. Ingen tror ett skit på dem längre, varken vi fans eller media. Just det kan få det tunga oket från axlarna att släppa.
Svaret kommer på Lördag. Hoppas......
Men som en av de sista optimisterna på forumet väljer jag att lyfta fram det enda som nu talar för oss.
Det här var en match vi bara kunde förlora, vi hade inget att vinna (hoppas ni fattar vad jag menar). Den mentala pressen som växte sig gigantisk vid 2-3 målet var förjävlig att beskåda.
Så vad är då det positiva?
Tror att ví nu satt oss i en nästintill hopplös situation. Alla börjar räkna ut laget. Ingen tror ett skit på dem längre, varken vi fans eller media. Just det kan få det tunga oket från axlarna att släppa.
Svaret kommer på Lördag. Hoppas......
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Ja Ragge var grym, dock var han långsam men jag kan nog fan lova att Ragge hade glidit ner först på den pucken..så jävla slö var den pengakåta h**an tjärnqvist..SkönaDjurgårn skrev:Har anmärkt på det i tidigare matcher också. Noll fighting spirit. Fan vad man saknar Ragge, han hade aldrig låtit allt detta ske.Högdalen skrev:Vad fan gjorde challe idag egentligen? Inte ett SKIT! Strålande timeout..mycket bra..så jävla bra coachning. Fan ska vi ha honom för.."DIF hjärta"? Ja, men han är ingen bra coach..
MEN DET VÄRSTA VAR FAN D.TJÄRNQVIST! I slutet där när nån bonde skrinnar ner mot wesslau, då SKITER tjärnqvist i att åka!! Tar några jävla slöa skrinn och glider efter, detta TROTS att han klart var före honom och hade varit först på pucken! JÄVLAR VAD FÖRBANNAD MAN BLEV!
Mycket har man fan sett, men idag..idag var det sämsta jag NÅNSIN sett. Tyvärr är inte skiten över än..
-
-
Anhåller om att få hålla ett träningspass med dessa slynor. Tar ut dem i skogen och kör lite Militärträning jag fick lära mig i lumpen. Dags att släppa läppstiftet och bli karlar. Ni är ju fan en skam för det manliga könet.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Era äckliga jävlar. Har sån jävla lust att riva sönder resten av biljetterna.
Avskaffa tre mot tre.
Var sitter du? Du vet ju var jag sitter nuBaggso skrev:Man har varit med om hela denna säsong och aldrig varit mer än förbannad på spelet vi visar upp.. men nu har ilskan gått över till illamående, jag vill spy..

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Precis det jag tände till som fan på också..tjärnqvist..Han var fan den värsta av dom alla idag.. Usch, jag spyr fanimej på honom-daniel- skrev:Jag tror aldrig jag någonsin beskådat något så pinsamt. Hela den här tillställningen var under all jävla kritik som går att sammanfatta i några futtiga meningar. Spelet i egen zon håller nog knappt Div 2 klass - på fullaste allvar.
Jag saknar Stefan Liv, det hade jag inte gjort med järlefeldt
Men asså.. Janne eller inte Janne.. detta lag vi har SKA klara att spöa Rövle hemma i en KS-match... Fine, Janne är ett ufo som är <insert whatever>, men det som är helt jävla utomjordiskt är att våra spelare är så jävla skitnödiga och inte kan hantera att leda en match! Det är NOOOOOOOOLL självförtroende i dagens Djurgården, noll noll och åter noll!
Spelar ingen roll hur dåligt det värvats, dessa spelare HAR kvaliteten att fullständigt dräpa en Kvalserie så fuck Janne hit och dit, det är spelarna som är åt helvete med sin inställning och det är DEM som kör oss ner i AS, inte Janne (även om han oxo suger och borde ta sitt ansvar och avgå)!
Spelar ingen roll hur dåligt det värvats, dessa spelare HAR kvaliteten att fullständigt dräpa en Kvalserie så fuck Janne hit och dit, det är spelarna som är åt helvete med sin inställning och det är DEM som kör oss ner i AS, inte Janne (även om han oxo suger och borde ta sitt ansvar och avgå)!
Vi är brutalt pinsamma idag. Jag och tjejen snackade om hur mycket segare Rögle såg ut osv. Sen gör dif mål efter 47 sek och känner yes nu spelar vi på resultat i 59 minuter! Sen tycker Jag att vi i publiken är lika jävla pinsamma. Särskilt de som går och skriker bakom båset, det kommer garanterat göra laget (om det nu går) ännu sämre. Vårt lag har en losermentalitet så det bara sjunger om det. Då hjälper det inte att vi står och skriker på dem hur otroligt jävla dåliga de är i 5 minuter ( vilket de egentligen förtjänar). VI GER ALDRIG UPP