Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
crike
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Tippningstävling 2010/2011-diskussionstråden

Inlägg av crike »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
crike skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:crike: Ingen fara, du har din åsikt och jag min. Hoppas lilleman reder ut detta innan kvällens match. Men självklart blev jag glad då jag såg lilleman skriva som han gjorde. Jag utgår bara från att det han skrev stämmer. Den som lever får se.
Vad skönt, var nästan rädd att Stasi skulle stå utanför dörren och tvinga mig in i ledet :D
Ja blir det inga ändringar så vet jag hur jag hade gjort om jag varit du för att med 95% säkerhet säkra vinsten innan matchen ens är spelad.
Är väl fråga 2 som är lite öppen. Annars lär det troligen bli vem som har mest flyt på utvisningstiden som blir av betydelse. Känns lite tråkigt att det ska avgöras på det. Lite som att avgöra en sm-final på straffar. 8)
Där ena laget saknar målvakt men motståndarna har Cehlin som enda skytt :wink:
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Men nu måste det väl ändå vara 100% klart att jag kniper den åtråvärda titeln? Men det är väl säkrast att invänta lillemans rättning först.
8)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
lilleman

Inlägg av lilleman »

Bom bom har vunnit. Utslagsfrågan handlar om att vara närmast.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

lilleman skrev:Bom bom har vunnit. Utslagsfrågan handlar om att vara närmast.
Vilken jävla segerfest!
DIF!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

lilleman skrev:Bom bom har vunnit. Utslagsfrågan handlar om att vara närmast.
Härligt. Men extra skönt att jag även vann sista omgången så att det slipper bli något crike och jag inte var överens kring som avgjorde.

Daniel siffra...siffra...siffra : Festen är ikväll :D
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Jag vill gratulera Bombom Bouchard till en väl genomförd tävling. Du är helt klart värd priset.
Trist att jag själv missade 1 match (+1 på köpet) i finalserien, man har inte råd med sådana rookiemisstag på den här nivån.

Mina privata tips var helt klart på FBK i den här matchen men då min enda chans att ta detta vidare hängde på att SAIK skulle vinna valde jag att satsa högt i vad som visade sig bli den sista omgången.

Jag vill ännu en gång gratulera Bombom och jag ser redan fram emot en ny säsong och tills dess kommer silly-season pågå för fullt i tippningslägret 8)

btw, väl genomförd tävling av även dig Lilleman. Alltid kul när folk har orken att hålla igång sådant här.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Tack så mycket crike. Jag hade turen som fick en 2-0 ledning "gratis". Annars vet man aldrig hur detta hade slutat. Men du kommer igen nästa år.

Stort tack till lilleman för att du håller i tävlingen och jag hoppas den återkommer nästa säsong.

Sist men inte minst:

Lilleman: Nu väntar jag med spänning på att få en likadan titel som Snazzi:
Tipsmästare 2010/11

Det var den man kämpade för. :D
inloss
Säsongskort: Ja

Inlägg av inloss »

Grattis BOMBOM!!!

Sjukt bra kämpat! :D
"Whatever you want"
lilleman

Inlägg av lilleman »

Sådärja. Årets tävling avslutad.

58 gånger redigerade jag förstainlägget i andra tråden, jag är stolt över migsjälv :wink:

Tack till alla ni som var med och tävlade och inte minst grattis till Bombom. Du ska nu få din titel under användarnamnet.

Nästa års tävling börjar samtidigt som premiären.

Tack för mig!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

lilleman skrev:Sådärja. Årets tävling avslutad.

58 gånger redigerade jag förstainlägget i andra tråden, jag är stolt över migsjälv :wink:

Tack till alla ni som var med och tävlade och inte minst grattis till Bombom. Du ska nu få din titel under användarnamnet.Nästa års tävling börjar samtidigt som premiären.

Tack för mig!
Tusen tack. Är så stolt man bara kan va. Jag är verkligen glad att jag lyckades nå ända fram bland en skara av kära Djurgårdare. Känns stort. :D
Skriv svar