Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
-
stolpskott skrev:Var EXAKT samma sak som smurf02 tjatade om, jag vet inte hur länge...corrado_boy skrev:hallo igen
detta e ingen center direkt men.
Patrick Blomdahl från Lhc skulle jag villja försöka få hit till nässta sässe
tycker han har en härlig spelstil??
vet inte vad ni säger om detta??
Och nej tack till Blomdahl, han kämpar och ger allt men det känns som om den varan finns de tillräckligt av i DIF.
Men det är den kämpglöden jag gillar att se

Men annars som sagt om inte blomdahl så tycker jag klubben bör
fixa till en egen juniorkedja som 4 kedja.
Japp, han gör inte ett skit på isen (mer än mål).Therocket1 skrev:Och vad grundar du det på? Ja, han är ganska lat vad det gäller fysträning, men hade det bara funnits teknik- och skridskoträningar så hade han varit där på alla. Att han skulle spela utan hjärta är fel. Jag menar, spelar Bremberg utan hjärta?
Här är en video från Brynäs träning. Han jobbar inte speciellt hårt som ni kan se.
- DIF_Soldier
Han får ta och jobba hårdare på träningar och jobba hårdare på matcher.Therocket1 skrev:För att?DIF_Soldier skrev:Lata Div-Brendl lär ju vara en, men honom vill jag inte se i DIF
Elitseriens klart lataste spelare.
Tror inte han är så trevlig socialt heller.
Men å andra sidan; Brembergs passningar kombinerat med Brendls slagskott... Det är en giftig PP-kombination om något
Säg den glädje som varar
-
Brendl är en trevlig person, tyvärr är han dock litegrann av en ensamvarg i okända miljöer. Tur att vi har Jiri här som är tjeck.
Brendl kan om han vill, både på träningar och matcher. Det har han visat förut. Det gäller bara att få ut det av honom som tränare. Och det är tyvärr en konst i sig och är grymt svårt. Får man Brendl på humör över en hel säsong så får man en skridskostark sniper.
En liten film som visar Pavel's alla mål under säsongen han spelade i Mora:
Inte bara slagskott från blå där inte.
Brendl kan om han vill, både på träningar och matcher. Det har han visat förut. Det gäller bara att få ut det av honom som tränare. Och det är tyvärr en konst i sig och är grymt svårt. Får man Brendl på humör över en hel säsong så får man en skridskostark sniper.
En liten film som visar Pavel's alla mål under säsongen han spelade i Mora:
Inte bara slagskott från blå där inte.

-
- DIF_Soldier
Tyvärr har videon blivit borttagen av användaren, men vi som har sett den kan säga att han inte alls jobbar som man bör på träning. Under all kritik.blocco skrev:Japp, han gör inte ett skit på isen (mer än mål).Therocket1 skrev:Och vad grundar du det på? Ja, han är ganska lat vad det gäller fysträning, men hade det bara funnits teknik- och skridskoträningar så hade han varit där på alla. Att han skulle spela utan hjärta är fel. Jag menar, spelar Bremberg utan hjärta?
Här är en video från Brynäs träning. Han jobbar inte speciellt hårt som ni kan se.
Säg den glädje som varar
Jaha se på fan. Såg den häromdagen bara. Men jag kan iallafall säga att han var max två meter från målgården medans övriga kämpade.DIF_Soldier skrev:Tyvärr har videon blivit borttagen av användaren, men vi som har sett den kan säga att han inte alls jobbar som man bör på träning. Under all kritik.blocco skrev:Japp, han gör inte ett skit på isen (mer än mål).Therocket1 skrev:Och vad grundar du det på? Ja, han är ganska lat vad det gäller fysträning, men hade det bara funnits teknik- och skridskoträningar så hade han varit där på alla. Att han skulle spela utan hjärta är fel. Jag menar, spelar Bremberg utan hjärta?
-
- OskarLevinson