Vad hände med 2.0?
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vilken klackPraetori skrev: ↑2021-12-05 21:44:55 Åberg väljer såklart själv men om han väljer Timrå istället för DIF så.... ja du. Förvänta dig inga hyllningsramsor från klacken direkt.
Nu är jag beredd att lägga mycket bajs på agenten i fråga (för de är smutsiga löss) men blir det Timrå så är det ju spelaren i fråga som bestämt sig.
Åberg väljer tydligen bort oss för en högre lön och av sportsliga skäl. Känns kul nu....
Därför ratade Åberg Djurgården
https://www.aftonbladet.se/a/rEedda
Kan inte klandra Åberg, vem vill signa för DIF just nu? Laget är helt splittrat både på och utanför isen...Jocke E/Styrelsen har lyckats jävligt bra...
Lite konstigt att valet dock föll på Timrå...hade förstått det bättre om han valde ett lag som faktiskt kan konkurrera om SM-guldet.
Lite konstigt att valet dock föll på Timrå...hade förstått det bättre om han valde ett lag som faktiskt kan konkurrera om SM-guldet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja jisses vilket skit vi tvingas harva runt i. Nästa så det hela är komiskt.
Vad händer, liksom? Man får vad man förtjänar antar jag.
Vad händer, liksom? Man får vad man förtjänar antar jag.

- Lee Harvey Oswald
Äh, han var med och spelade ner DIF i HA sist han var här.....innan han drog till FBK.
Nu är det TIK:s tur (det där tror jag inte ens själv på)
Nu är det TIK:s tur (det där tror jag inte ens själv på)
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2021-12-06 10:32:54, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Då återstår det bara för den onämnbare att lämna in sin avskedsansökan idag - totalt inkompetent
Skulle vara intressant att höra vad han menar med "sportsliga skäl"...DIF023 skrev: ↑2021-12-06 10:21:29 Åberg väljer tydligen bort oss för en högre lön och av sportsliga skäl. Känns kul nu....
Bara att ge honom ett varmt mottagande på Hovet i kvalserien!
Hahaha, Jocke briljerar igen
- Jim Morrison
Ärligt talat - nya spelare hit och dit. Problemet kvarstår och kommer kvarstå oavsett vilka nya spelare som kommer hit.
Jag tycker inte vår FW-kvalitet är var skon klämmer.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
Grejen är ju dock den att jag förstår att Åberg väljer en annan klubb. Det finns fan inte en enda positiv sak som sagts eller skrivits om DIF den här säsongen, det är ju en klubb i totalt fritt fall med en bajsnödig spelartrupp, ängslig och oerfaren tränarduo och en sportchef som hänger på en extremt skör tråd. Sanningen är ju dessutom att en enskild spelarförstärkning varken gör från eller till här.
Nattsvart värre.
Nattsvart värre.
Vi har forwards som är tillräckligt bra, egentligen!Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 10:33:10 Ärligt talat - nya spelare hit och dit. Problemet kvarstår och kommer kvarstå oavsett vilka nya spelare som kommer hit.
Men det som jag tycker lämnar en smak av bajs är att DIF var med och högg på Åberg men han valde bort oss!
Nä vi behöver nån i båset som styr upp skutan, ingen idé att värva nya spelare som förstörs innan vi har en kapten som styr båtenJim Morrison skrev: ↑2021-12-06 10:33:10 Ärligt talat - nya spelare hit och dit. Problemet kvarstår och kommer kvarstå oavsett vilka nya spelare som kommer hit.
- Jim Morrison
Ja, vem fan hade gått till oss när man får betydligt mer betalt någon annanstans och slipper kaoset samt slipper förlora varje match? Vi kommer inte kunna göra någon förändring förrän Jocke försvinner eller får sin gamla roll och en sportsligt ansvarig sportchef anställs. Detsamma gäller ny tränare - ingen vill komma hit för att fortsätta spela Jockes spel men ändå vara ansvarig för alla förluster.-daniel- skrev: ↑2021-12-06 10:35:44 Grejen är ju dock den att jag förstår att Åberg väljer en annan klubb. Det finns fan inte en enda positiv sak som sagts eller skrivits om DIF den här säsongen, det är ju en klubb i totalt fritt fall med en bajsnödig spelartrupp, ängslig och oerfaren tränarduo och en sportchef som hänger på en extremt skör tråd. Sanningen är ju dessutom att en enskild spelarförstärkning varken gör från eller till här.
Nattsvart värre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fyfan, om det stämmer. Jocke OCH Åberg gör bort sig båda två. Jocke måste matcha (ev. salta) budet och Åberg måste acceptera det, annars är de galna. Fyfan att sitta med Carey och Holland istället för Tima och Åberg.