Man ser Klasen rätt ofta på Melins i Huddinge ta en bira.
Är ett AW ställe för mitt jobb men har skymtat honom där ett par gånger kröka loss en onsdag innan 20.
Kan ju tyckas är helt rätt med hans karriär och personlighet
För andra låter det mer sorgligt, men det är ju en helt annan diskussion i ett annat forum.
Rätt låga odds att han värvas in till någon satsande Ha-klubb efter jul, om han håller. Känns som ettan är ett träningsläger bara.
För en annan låter det sorgligt att man tycker bärs är sorgligt. Cykelhjälm och granola räddar dig inte från döden, men du får ett jävla tråkigt liv, grattis
Och är det NÅN som förtjänar att kröka så mycket han vill så är det Klasen, med tanke på sin oerhörda betydelse för Djurgårdens IF. Sup, Linus, sup!
På ämnet: Henrik Eriksson har inte gjort bort sig de här matcherna. Otroligt glädjande att se Hank som är på tröskeln till 600 matcher totalt i vår tröja. Hartmann däremot har mer att bevisa
Man ser Klasen rätt ofta på Melins i Huddinge ta en bira.
Är ett AW ställe för mitt jobb men har skymtat honom där ett par gånger kröka loss en onsdag innan 20.
Kan ju tyckas är helt rätt med hans karriär och personlighet
För andra låter det mer sorgligt, men det är ju en helt annan diskussion i ett annat forum.
Rätt låga odds att han värvas in till någon satsande Ha-klubb efter jul, om han håller. Känns som ettan är ett träningsläger bara.
För en annan låter det sorgligt att man tycker bärs är sorgligt. Cykelhjälm och granola räddar dig inte från döden, men du får ett jävla tråkigt liv, grattis
Och är det NÅN som förtjänar att kröka så mycket han vill så är det Klasen, med tanke på sin oerhörda betydelse för Djurgårdens IF. Sup, Linus, sup!
På ämnet: Henrik Eriksson har inte gjort bort sig de här matcherna. Otroligt glädjande att se Hank som är på tröskeln till 600 matcher totalt i vår tröja. Hartmann däremot har mer att bevisa
Lite kul att du måste gråta ner dig i ett rus för att må bra med dig själv. Men förstår det i din konstanta negativitet, kämpa på.
Donkels-3.0 skrev: ↑2026-08-26 08:13:10
Kombon Andren/Hävelid är nog det sämsta målvaktsparet i vår historia
Det är historia nu så lägg det där bakom dig.
Jag säger Grattis Viktor till en fin karriär, det finns så många som aldrig lyckas med det du åstadkom.
Tack för att du var här och la ned ditt blod,svett och tårar.
Du är förevigt en del av vår fina klubbs historia.
Jag vill önska dig allt gott och lycka till i livets nästa kapitel, vad du än väljer att göra.
ALLTID OAVSETT!
Dessutom inte sant i en statistisk mening. Mantas Armalis (90.1%) och Niklas Svedberg (88.2%) året vi åkte ur var båda sämre. Svedbergs två sista år här är ingen kul läsning (88.2%, 88.9%).
Tommy Söderström hade det kämpigt säsongen 91/92 med 87.5% (och då gick vi ändå till final). Han fick förvisso ingen vidare hjälp av sin backup som stod en match och satte starka 89.8%. Kan ha att göra med att målvakterna krympte sig till köttbullar i målet på en tiden. Att försöka täcka målet kom man på senare.
Det går ju inte jämföra statistik när det är två olika ligor.
Är Kole Lind eller Brandon Saad fortfarande aktuella för DIF?
DIF
Ja. De är två av tre-fyra-fem namn man har uppe. Så den kan jag ge dig. Men de är knappast ensamma på bollen.