Mark O och Riddarn är inte ens 2a-målvakter i mina ögon. Trada bort dem och köp in en ny alternativt plocka från farmarlaget/junisleden inom nått år.
I övrigt tycker jag det ser ganska bra ut nu bortsett från Ekman sominte får till det.
Nej, det skulle verkligen bli outhärdligt trist att följa DIF då, nu när backspelet börjar stämma allt bättre.Mäklaren skrev:DIF vill inte ha etablerade målvakter.
Vi måste passa oss för att värva bort hela jävla laget. Riddarn är bra, det såg vi förra året!DIFRobbex skrev:Bara hoppas Järlan inser att vi behöver en keeper. Vi skulle släppt stureplans-riddarn till Timrå och värvat Tellan eller någon annan rutinerad målvakt.
Men men, bara hoppas Riddarn eller Mark blir rena väggen nu eller att Sandberg får chansen och tar den.
Nu var det inte hela laget jag skrev.Daniel942 skrev:Vi måste passa oss för att värva bort hela jävla laget. Riddarn är bra, det såg vi förra året!DIFRobbex skrev:Bara hoppas Järlan inser att vi behöver en keeper. Vi skulle släppt stureplans-riddarn till Timrå och värvat Tellan eller någon annan rutinerad målvakt.
Men men, bara hoppas Riddarn eller Mark blir rena väggen nu eller att Sandberg får chansen och tar den.
Om Ragge kommer att kunna spela har vi med Staffans ankomst ett försvar som ska kunna hålla god elitserieklass. Framåt kan man inte begära bättre forwards bara vi får ihop spelet.DIFRobbex skrev:Bara hoppas Järlan inser att vi behöver en keeper. Vi skulle släppt stureplans-riddarn till Timrå och värvat Tellan eller någon annan rutinerad målvakt.