"Livserfarenhet

Är du en "sån som blir kränkt"? Så kommer jag be dig om ursäkt i februari!
Kränkt? Haha, ingen större fara på taket.Osten östlund skrev: ↑2024-11-10 20:34:41 Inga källor.
"Livserfarenhet". Visar det sig att jag har fel, så har jag ingen prestige!
Bara en känsla, du får ursäkten i feb annarsdaaviid skrev: ↑2024-11-10 20:37:12Kränkt? Haha, ingen större fara på taket.Osten östlund skrev: ↑2024-11-10 20:34:41 Inga källor.
"Livserfarenhet". Visar det sig att jag har fel, så har jag ingen prestige!
Var bara nyfiken på vad som gjorde dig så övertygad.
Det tror jag inte. Vi har ju ett överflöd av forwards och Dick samt Klasen är på väg tillbaka in.
Sen är det väldigt tunt på backsidan om det blir 1,2 eller 3 skador.Jim Morrison skrev: ↑2024-11-11 12:40:32Det tror jag inte. Vi har ju ett överflöd av forwards och Dick samt Klasen är på väg tillbaka in.
håller med nu när vi skeppar iväg backar till höger och vänster som var tänkt som backup, vi har just nu 6 backar när Berg är skadad, en skada till och vi sitter i skiten. vi kan troligt ta tillbaka Arvid Bergström från almtuna om det är riktig kris men väldigt tunt som det är just nu.Nypovich skrev: ↑2024-11-11 13:00:17Sen är det väldigt tunt på backsidan om det blir 1,2 eller 3 skador.Jim Morrison skrev: ↑2024-11-11 12:40:32Det tror jag inte. Vi har ju ett överflöd av forwards och Dick samt Klasen är på väg tillbaka in.
Målvaktssidan behöver vi väl inte ens diskutera en vända till..
Exakt så.
Samtidigt, ser man ett behov (hoppas Wiken gör det) så måste man ju slå till direkt en möjlighet ges att tillgodose det.DIFLuWi skrev: ↑2024-11-11 14:04:49Exakt så.
Vi har typ seriens bästa försvar. Finns ingen anledning att satsa på något halvdant i nuläget, bättre att då få in riktig spets mot slutet.
Tror gruppen mår bra av lite harmoni, arbetsro och att få jobba ihop sig lite. Blir väldigt hattigt med nya in och ut hela tiden.
Oavsett grupp så blir det förändringar om man tillsätter nya. Så låt det bero ett tag och fokusera på det vi har här och nu.