Tror inte att dem skulle funka så bra ihop...

Hahaha ja, vore kul att se Hedström i dif =) tror han har lite mer än mackan att ge, tycker att han såg loj ut vissa matcher för att sedan sätta fart, men skulle vara skönt med en vass mål skytt nu.
SirDIFalot skrev:Linkan - Johner - Ölvestad
Conny - Otto - Fleury
Blir det där vara toppkedjor så ser jag verkligen, verkligen fram emot nästa säsong. Linkan som framspelare med Johner som målskytt och Jimmie som med sin fart och kraft skulle skapa ytor åt dom, samt vara en jobbig jävel framför mål.
Andrakedjan så får Otto ta det defensiva ansvaret samt vara klok i offensiven, med Conny som framspelare och Fleury som renodlad sniper. Det vore grymt.
Hör inte riktigt vad han säger. Låter som han säger "jävla bajare!" Vad säger han?Nummer19 skrev:Harold Camping skrev:Kanske därför mackan vill dra?Jim Morrison skrev:Nu kämpar Linkan och Breitholtz med att få Jonte Hedström till DIF...Ta det med en stor nypa saltdaniel breitholtz ? @MrBreitholtz
@hedstrom17 blir du kvar i tik? vore ju vidunderligt fint att få se dig i huvudstaden igen.
fredrik bremberg ? @fbremberg
@MrBreitholtz @hedstrom17 vi ordnar honom till Sthlm , han e ju söderkis i grunden och tugget har han!
jonathan hedström ? @hedstrom17
@MrBreitholtz @fbremberg vilka artister ni är:)) jag har sjukt bra tugg måste jag erkänna!!
fredrik bremberg ? @fbremberg
@hedstrom17 @mrbreitholtz ha,ha det stämmer! See you soon body #JonteskrivpåMen har man tråkigt så har man... (jag alltså)
Tror inte att dem skulle funka så bra ihop...
DIFRobbex skrev:Som mackan sett ut dom 2 senaste säsongerna väljer jag verkligen Hedström framför honom.
Tror tyvärr Mackan är slut som artist.
Björta skrev:DIFRobbex skrev:Som mackan sett ut dom 2 senaste säsongerna väljer jag verkligen Hedström framför honom.
Ja :/ mackan va bra den säs vi kom 2á sen har det bara varit utför med hela laget tyvärr. men tror att vi har något stort på gång nu när järlan är borta samt en ordentlig ny start!
DIFRobbex skrev:Björta skrev:DIFRobbex skrev:Som mackan sett ut dom 2 senaste säsongerna väljer jag verkligen Hedström framför honom.
Ja :/ mackan va bra den säs vi kom 2á sen har det bara varit utför med hela laget tyvärr. men tror att vi har något stort på gång nu när järlan är borta samt en ordentlig ny start!
Själv tycker jag inte det känns som vi har något på gång. Går på tok för segt i förhandlingarna.
Vill se spelare, spelare, spelare. Nyförvärv, nyförvärv, nyförvärv för att börja få den känslan.
Beror på vilka spelare som är på gång.Björta skrev:DIFRobbex skrev:Björta skrev:DIFRobbex skrev:Som mackan sett ut dom 2 senaste säsongerna väljer jag verkligen Hedström framför honom.
Själv tycker jag inte det känns som vi har något på gång. Går på tok för segt i förhandlingarna.
Vill se spelare, spelare, spelare. Nyförvärv, nyförvärv, nyförvärv för att börja få den känslan.
vill att det ska rassla till med men samtidigt så kanske det är bra att det är tyst, då jag tror att vi kommer få in tyffa bjässar vilka det nu blir, nu har challe chansen att ta dom han vill ha och som självklart inom dom ekonomiska ramarna som vi trots allt har
Åberg ska stanna! Annars blir jag ledsen.SirDIFalot skrev:Linkan - Johner - Ölvestad
Conny - Otto - Fleury
Blir det där vara toppkedjor så ser jag verkligen, verkligen fram emot nästa säsong. Linkan som framspelare med Johner som målskytt och Jimmie som med sin fart och kraft skulle skapa ytor åt dom, samt vara en jobbig jävel framför mål.
Andrakedjan så får Otto ta det defensiva ansvaret samt vara klok i offensiven, med Conny som framspelare och Fleury som renodlad sniper. Det vore grymt.
Det mesta talar för att han hamnar i Brynäs. Men visst, stannar han så går han före Fleury.kaminor skrev:Åberg ska stanna! Annars blir jag ledsen.SirDIFalot skrev:Linkan - Johner - Ölvestad
Conny - Otto - Fleury
Bra!SirDIFalot skrev: Men visst, stannar han så går han före Fleury.
Finns inge hjärta i vissa spelare.kaminor skrev:Bra!SirDIFalot skrev: Men visst, stannar han så går han före Fleury.
D. Tjärnqvist ryktas nu också till djurgårdskolonin i Köln.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4724738.ab