Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Spontana känslan är att Fällström är borta länge.
- Jim Morrison
Det var Bernhardts egna beslut. Alltså inte någon Fällström-ersättare från Jocke/Tjomme. Dock vill jag se honom få chansen istället för Lundberg.Enbom skrev:Spontana känslan är att Fällström är borta länge.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tjänstefel annars..Jim Morrison skrev:Det var Bernhardts egna beslut. Alltså inte någon Fällström-ersättare från Jocke/Tjomme. Dock vill jag se honom få chansen istället för Lundberg.Enbom skrev:Spontana känslan är att Fällström är borta länge.
Kanske bara är jag, men jag tvivlar på att spelare som Norell, AOM och Englund spelar i Nordamerika kommande säsong. Visst Norell borde göra det, men då måste han nog steppa upp en hel del.
Både Englund och AOM tror jag blir kvar en säsong till i DIF.
Det enda som skulle kunna ändra på detta är om någon av spelarna gör ett kanon junis-VM.
Det enda som skulle kunna ändra på detta är om någon av spelarna gör ett kanon junis-VM.
- Jim Morrison
Tror absolut samtliga spelar i AHL nästa säsong, som är en sämre liga än SHL.Kall-El skrev:Kanske bara är jag, men jag tvivlar på att spelare som Norell, AOM och Englund spelar i Nordamerika kommande säsong. Visst Norell borde göra det, men då måste han nog steppa upp en hel del.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ärligt jag vet inte. Men han var en fullt kompetent back när han stack och dom spelarna som varit i AHL och kommit tillbaka brukar ha utvecklats en hel del. Se Jonas Ahnelöv typ.Stulle skrev:Jag har väldigt dålig koll på Claesson, hur mycket har han utvecklats sedan han lämnade oss? Vad har han blivit bättre på och vad är hans svagheter idag (utifrån han roll dvs)?
Rätt sjukt med Claesson ändå. Han är 22 år gammal och har 99 A-lagsmatcher med DIF och nästan 230 matcher i AHL redan.
Expert.
"Daniel Bernhardt väljer på eget initiativ att återvända till Djurgården då han av olika anledningar inte mått bra under utlåningen till Almtuna."
– Djurgården Hockey
Är det någon som sitter på mer detaljer?
– Djurgården Hockey
Är det någon som sitter på mer detaljer?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
En RW som faktiskt platsar i en toppkedja vore inte fel. Måste väl vara prio om nåt ska in under säsongen.
Är Chad LaRose i spelduglig form vore han en skaplig målskytt, som inte verkar få någon ny chans i NHL.kaminor skrev:En RW som faktiskt platsar i en toppkedja vore inte fel. Måste väl vara prio om nåt ska in under säsongen.
Värva!Puckey skrev:Är Chad LaRose i spelduglig form vore han en skaplig målskytt, som inte verkar få någon ny chans i NHL.kaminor skrev:En RW som faktiskt platsar i en toppkedja vore inte fel. Måste väl vara prio om nåt ska in under säsongen.

Vad sägs om att locka hit Steve Moses?
Kan vi skramla ihop en 5 miljoner för en halv säsong?

Vi har nog gott om forwards, locka hit Kronwall iställetpulverapa skrev:Vad sägs om att locka hit Steve Moses?![]()

-
Kronwall kommer nog nästa säsong, vet att det arbetats flitigt att få hem honom då.DIFtomppa skrev:Vi har nog gott om forwards, locka hit Kronwall iställetpulverapa skrev:Vad sägs om att locka hit Steve Moses?![]()
Vinner vi SM-Guld lär han väl komma, annars får vi nog det tufft att locka hit han.Benjamin L. Willard skrev:Kronwall kommer nog nästa säsong, vet att det arbetats flitigt att få hem honom då.DIFtomppa skrev:Vi har nog gott om forwards, locka hit Kronwall iställetpulverapa skrev:Vad sägs om att locka hit Steve Moses?![]()
-
Varför tror du det?Rocky3000 skrev:Vinner vi SM-Guld lär han väl komma, annars får vi nog det tufft att locka hit han.Benjamin L. Willard skrev:Kronwall kommer nog nästa säsong, vet att det arbetats flitigt att få hem honom då.DIFtomppa skrev:Vi har nog gott om forwards, locka hit Kronwall iställetpulverapa skrev:Vad sägs om att locka hit Steve Moses?![]()